PDA

View Full Version : OmarM



OmarM
9 augustus 2008, 21:17
Hallo

Ik ben Omar de Munk. Ik kom gewoon uit Nederland ben Nederlands net zoals mijn ouders :P. En ik ben geen familie van Danny :D. Ik ben 13 jaar en speel volgens mij nu 2 jaar gitaar. Het eerste jaar was is heel fanatatiek het tweede jaar wat minder omdat ik naar de "brugklas" ging waardoor ik veel minder tijd had kreeg ik ook minder interesse :$. Toen ik dit jaar op vakantie was in Trier wat een stukje Duitsland is, (ben net 1 dag geleden thuis gekomen) begon ik mijn gitaar toch wel erg te missen. Ik had net een boekje met 600 akkoorden gekocht. Het enthousiasme begon weer aan te slaan :D. Ik ben zoals ik al zei thuis en ben weer vol op aan het spelen. Ik heb hier als een vaker rond gekeken maar nooit geregistreerd omdat ik toch niet mee kan praten over al die dingen etc. maar nooit geschoten is altijd mis...

Ik heb 4 gitaren waarvan 2 Spaans zijn een: Alhambrasa of dergelijke waarvan ik het type niet weet. Deze gitaar is van mijn moeder geweest die vroeger gitaar kon spelen (denk aan 5 akkoorden xD). Een onbekende super goedkope gitaar waarmee ik begon gewoon thuis. Een Richwood semi -akoestische. Mijn oom speel(de) ook gitaar heeft vroeger ook in een band gezeten heeft ook volgesmij nog een mooie collectie (denk aan echte goede Fender strat en een goede quier toen ze nog niet uit China kwamen). Van die oom heb ik een elektrische gitaar gekregen van wat oude en nieuwe onderdelen van hem. Nu heb ik daar gelijk ene vraag over! Die gitaar heeft een "The Animal" hals. Ik ging dus een daar dus een beetje zoeken om Internet maar kom haast niks tegen. Geen website van dat merk. Kan iemand mijn vertellen wat voor merk dat is?

In iedergeval alweer een veelstelange post al ik wou :P.

Omar(M)

OmarM
9 augustus 2008, 22:00
Daar hoorden ik al meer mensen over :P. Ikzelf houd meer van: Stevie Ray Vaughan (SRV), Jimi Hendrix, The Cream, Algemeen Clapton, ACDC, Deep Purple, Offspring, GNR (Guns & Roses)...

Ik ben nu bezig met Hey Joe van Hendrix. Wel de simpele versie gewoon met akkoorden. Dat intro stuk gaat nu helemaal goed :D.

In iedergeval bedankt :D.

Omar

hugo123
9 augustus 2008, 23:26
Hee, een leeftijds genoot. Welkom!

OmarM
10 augustus 2008, 12:52
:P, jij bent net als ik naar de jaren kijk 1 jaar ouder. Ik ben geboren in 1995 en jij in 1994.

Bedankt voor je "welkoms verzoek".

SignoritaKarin
10 augustus 2008, 20:48
Hoi Omar,

Een Alhambra gitaar is een goede gitaar, dus daar heeft je moeder destijds een goede aankoop mee gedaan.
Als ik me niet vergis is "The Animal" niet van dat nivo en werd dat merk door postorderbedrijven (Wehkamp, Otto, enz.) verkocht. Maar als je die hals goed vind spelen, is er natuurlijk niks mis mee.