PDA

View Full Version : gitaarruil ???



euroboy
9 augustus 2008, 17:31
Ik kan mijn fender MIJ strat ruilen( linkje onderaan ) . Ik kan hem ruilen voor een LTD George Lynch V ofzoets. Blijkbaar heeft die een nieuwprijs van 1400 euro (als ik de mailer mag geloven) Klopt dit ? Hoeveel kan ik er nog voor vangen als ik hem 2dehands verkoop ? Ik heb geen foto's hij is in goede staat. Ik hoop dat hij binnekort wat foto's stuurt alvastbedankt.

:hippie:

JeanPaul du Vinnie
9 augustus 2008, 17:55
Je weet toch hoe zo'n V eruit ziet hé? Je moet ervoor zijn.
http://www.guitarsatbmusic.com.au/esp/guitars/sigseries/lynch/images/gl-600v_stbc.jpg
Nieuwprijs van 1400 voor een LTD lijkt me wel erg veel...

RammerStein
9 augustus 2008, 18:08
Je weet toch hoe zo'n V eruit ziet hé? Je moet ervoor zijn.
http://www.guitarsatbmusic.com.au/esp/guitars/sigseries/lynch/images/gl-600v_stbc.jpg
Nieuwprijs van 1400 voor een LTD lijkt me wel erg veel...

als het een 600 signature serie is dan kan het best nog wel eens kloppen hoor.

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 18:11
Euroboy, formerly known as Josszee :D. Je weet wat ze hier denken van dubbelaccounts hé

Vind het een lelijke gitaar (die LTD)...

Die strat van je, heeft die een "open" of "gesloten" headstock (stelboutje trussrod aan de kopzijde, of hielzijde)?

euroboy
9 augustus 2008, 18:55
Euroboy, formerly known as Josszee :D

Vind het een lelijke gitaar (die LTD)...

Die strat van je, heeft die een "open" of "gesloten" headstock (stelboutje trussrod aan de kopzijde, of hielzijde)?


Heej MR.fingers je hebt me door. Nu krijg ik tenminste niet meer bij elke post een super GAS reactie over mij hen :D

Het is de 600 serie ja. Wat is de 2dehands waarde (het is ook om te verkoopen als ik er winst mee heb ruil ik hem gewoon!!)


Over die kopzijde,... ik weet niet wat je bedoeld maar ben je met een foto van de kop iets (wss wel)

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 18:58
GASKONIJN!!! :D

http://farm2.static.flickr.com/1382/666053698_421152ff33.jpg
Zo? (met walnoten "stop")

of

http://farm2.static.flickr.com/1317/1070669280_bb1fe37c7e.jpg?v=0

Met "open" gaatje?

euroboy
9 augustus 2008, 19:04
KLIK (http://www.5thstringberkeley.com/64%20Fender%20strat%20head.JPG)

Het is zoiets dus zonder gaatje!!

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 19:06
Ahja, je hebt een RW toets...

Mwa, dan is m'n GAS over, sorry

euroboy
9 augustus 2008, 19:08
Haha wie was hier het GASKONIJN!!! :D


Maar is het een goede ruil ??

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 19:11
Mja, anders kon je geheid ruilen met mijn fat-strat hoor, willens of niet :D

De G600 GL V kost 599£ nieuw, dus reken op een 450€ tweedehands (zelfde gitaar als die rode van een paar posts hierboven). Vraag eens wat foto's van die verkoper.

euroboy
9 augustus 2008, 19:16
Heb ik gedaan nu maar wachten.... Maar de verkoper (ruiler) zegt dat hij 1400 betaaldt heeft ???

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 19:19
dan is de verkoper u een oor aan het aannaaien

euroboy
9 augustus 2008, 19:22
dan is de verkoper u een oor aan het aannaaien


Haha :D MR fingers een vraagje hoeveel is die strat van me waard met koffer ?

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 19:23
hangt af van de staat waarin ie zich bevind (en let op de verborgen gebreken, krakende potmeters, aanlopende snaren, slecht uitgeveilde topkam,...). Iets van een 450€.

Is zo'n ding iets voor u??? Fender thinline, epi LP, en dan dat monster? :D

heavy-metal-thunder
9 augustus 2008, 19:59
hangt af van de staat waarin ie zich bevind (en let op de verborgen gebreken, krakende potmeters, aanlopende snaren, slecht uitgeveilde topkam,...). Iets van een 450€.

Is zo'n ding iets voor u??? Fender thinline, epi LP, en dan dat monster? :D

en dan vergeten we nog dat hij mijn Japanse Les Paul wou kopen :-)

euroboy
9 augustus 2008, 20:12
en dan vergeten we nog dat hij mijn Japanse Les Paul wou kopen :-)


Ja wou ik ook doen maar het is een thinline geworden!!! Ooit koop ik er wel nog een

@Fingers nee de strat is niets voor mij.

euroboy
9 augustus 2008, 20:16
Ik heb net foto's ontvangen!!


http://i38.tinypic.com/jzb136.jpg

http://i34.tinypic.com/2r4juc4.jpg

http://i37.tinypic.com/nfmiqd.jpg

Er zit een koffer van ESP bij.

Braindead
9 augustus 2008, 20:53
Geen Floyd Rose?

JeanPaul du Vinnie
10 augustus 2008, 00:07
Die koffer ziet er wel oerdegelijk materiaal uit. Zal waarschijnlijk ook wel al voor een stuk die €1400 verklaren.

macwilliams
10 augustus 2008, 09:47
Als je deze weer wilt verkopen zal je een liefhebber moeten vinden. Dat is voor die strat wel een heel ander verhaal.









:confused: Oeioeioeioeioei betalen mensen hier echt 1400,- voor?
Ik snap dat smaken verschillen en orginaliteit z'n prijs kent maar :o
Foeiduivel wat ehhm orgineel zeg.

euroboy
10 augustus 2008, 11:34
Jongens zou ik er meer voor kunnen vangen ?.? Anders wil ik het wel doen. Zou ik echt een fanatiekeling moeten vinden of zijn er wel meer metal-dudes hierin geintreseerd ?

Luke-wannabe
10 augustus 2008, 11:38
Ik denk niet dat je deze gitaar sneller kwijt bent dat je strat, om eerlijk te zijn. Een strat is een veel gangbaardere gitaar natuurlijk.

euroboy
10 augustus 2008, 11:46
Ik denk niet dat je deze gitaar sneller kwijt bent dat je strat, om eerlijk te zijn. Een strat is een veel gangbaardere gitaar natuurlijk.


Je hebt gelijkmaar er zijn niet zoveel mensen geintreseerd in mijn strat..

JeanPaul du Vinnie
10 augustus 2008, 11:57
Ik denk niet dat je deze gitaar sneller kwijt bent dat je strat, om eerlijk te zijn. Een strat is een veel gangbaardere gitaar natuurlijk.
+1. Ik heb al gitaren verkocht die veel "conventioneler" zijn dan deze (Ibanez RG, Jackson V, Dean V) en waarbij het toch ook een aardig aantal maanden heeft geduurd voor ik een koper vond. Zoals gezegd: je zal erop moeten rekenen dat er iemand naar op zoek is, maar de kans dat je ermee blijft zitten is volgens mij erg groot.

euroboy
10 augustus 2008, 12:00
Ja dat kan best wel.... Maar de ruiler zegt dat je als je een koper vind er zeker 700-800 euro voor krijgt... Als ik hem nu te koop zet voor 550 euro ofzo ?

macwilliams
10 augustus 2008, 12:05
Even persoonlijk,

Als ik kan kiezen tussen een antal v modellen en die zijn waarschijnlijk ook duurder dan spaar ik liever een tijdje door. (tot de volgende salaris binnenkomt :D )

Als ik moet kijken naar een gitaar dan liever de strat.
Niets zo charmant als een gitaar aan de wand, maar die V van ltd die telt even niet mee.

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 12:07
Ja dat kan best wel.... Maar de ruiler zegt dat je als je een koper vind er zeker 700-800 euro voor krijgt... Als ik hem nu te koop zet voor 550 euro ofzo ?

daar wringt het schoentje ;)

Ik ken niet veel mensen die zo iets willen kopen hoor... :stop:

euroboy
10 augustus 2008, 12:08
tuurlijk ik ben geen metal dude en ik vind buiten de jimi hendrix V alle V gitaren bijna even lelijk... Ik ben student en heb geen salaris!! En ik moet mijn ouders nog geld van mijn AMP die ik nu al bijna een jaar heb....

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 12:10
dan kan je beter zo'n V niet kopen. Ik vrees dat je daarmee gaat blijven zitten, en het heel, maar dan ook heeeeeeeeeeeel lang gaat duren eer je die terug verkocht krijgt!


Enneh, salaris, ga eens gewoon vakantiewerk doen. Bij de gemeente zoeken ze altijd volk.

macwilliams
10 augustus 2008, 12:11
tuurlijk ik ben geen metal dude en ik vind buiten de jimi hendrix V alle V gitaren bijna even lelijk... Ik ben student en heb geen salaris!! En ik moet mijn ouders nog geld van mijn AMP die ik nu al bijna een jaar heb....
Aangezien jij in dit dus opgaat in het gross kun je uit je eigen antwoord een conclusie trekken!


dude :D

JeanPaul du Vinnie
10 augustus 2008, 12:19
Ja dat kan best wel.... Maar de ruiler zegt dat je als je een koper vind er zeker 700-800 euro voor krijgt... Als ik hem nu te koop zet voor 550 euro ofzo ?
Stel jezelf dan even de vraag waarom hij wil ruilen met jouw gitaar die dan €300 minder waard is. De kans is groot dat hij al geprobeerd heeft om zijn gitaar te verkopen en 'm niet aan de straatstenen kwijt raakt en nu dus maar eieren voor zijn geld kiest en hoopt op een ruildeal (ruim onder de waarde van de gitaar nog wel).

euroboy
10 augustus 2008, 12:24
Ok jongens julie hebben me overtuigd!! MR fingers ik doe vakantiejob (Intriem) Alleen verdient dat niet opeens 500 euro :D

Mac.willems later koop ik met mijn salaris ook zo een vette gibson LP (die stiekem vetter is als bass zijn LP) DUDE :D

macwilliams
10 augustus 2008, 12:39
Ok jongens julie hebben me overtuigd!! MR fingers ik doe vakantiejob (Intriem) Alleen verdient dat niet opeens 500 euro :D

Mac.willems later koop ik met mijn salaris ook zo een vette gibson LP (die stiekem vetter is als bass zijn LP) DUDE :D
Ik ben al blij dat je deze niet neemt om door te verkopen, ik vermoed dat degene die hem jou aanbied ook al heel veel spijt heeft van zijn aankoop en bovendien jouw een poot wil uitroppen.
En wat dat salaris betrefd, dat komt nog wel