PDA

View Full Version : Foo Fighters eindje latijntje?



funlovinme
27 februari 2003, 14:20
Beetje laat misschien, maar ik vind dat laatste album van ze (One by one) echt reteslecht! Net als dat vorige album echt zo'n 13 in 'n dozijn album, waarvan je de liedjes niet uit elkaar kunt houden. Erg jammer na het veelbelovende Colour And The Shape.... wat vinden jullie, Foo Fighters nu al over de houdbaarheidsdatum heen?

skanky
27 februari 2003, 15:11
Kheb ze laatst in de HMH gezien, ondanks dat het niet echt mijn stijl is, schopten ze toch wel kont. Ik vind ze juist beter en strakker geworden.

Fluffy
27 februari 2003, 18:28
ik heb ze ook in de HMH gezien, ik vind het echt een van de beste live optredens waar ik ooit geweest ben, ze waren echt goed.

1x1 vond ik in het begin ook niet veel aan, maar na het vaker geluisterd te hebben ben ik tot de comclusie gekomen dat het een uitstekend album is, waarschijnlijk kwalitatief het beste foo album

@iro
27 februari 2003, 23:01
ik heb ze in november nog gezien en ze rulen echt wel, en die cd vindt ik wel echt zalig zodus, in mijn mening geef je onterechte kritiek.

kurt=dead
28 februari 2003, 22:19
ik von concert ook wel goed maar de cd`s zijn niet maar zo goed als eerst en de clips worden een beetje saai

Kitaarhiero
5 maart 2003, 16:33
er is van het nieuwe album pas 1 clip uit... en ze hebben eigenlijk pas weinig "de band treed op" clips gemaakt... ik vergeef ze daarvoor.

de CD vind ik best goed. hij klinkt weer totaal anders dan the colour&the shape en zekers beter dan NLTL... de QOTSA invloed is er best op te horen, en het is gewoon een hele vette plaat.

funlovinme
6 maart 2003, 23:26
Mmmm, okay. Na ja, ik heb ook geen hekel aan ze, maar The Colour And The Shape was gewoon zo ontzettend vet dat die andere twee er een beetje bij verbleken, maar ja, dat is slechts één mening. Relaxt dat jullie ze wel okay vinden.