PDA

View Full Version : Nijmegen: Zangeres zoekt band



Josien
8 augustus 2008, 21:08
Sinds kort in woon ik Nijmegen en wil weer actiever bezig met zingen.

Ik hou erg van blues en jazz, maar zing practisch alles.
Ik kan goed improviseren, zowel eerste als tweede stem, en ik leer snel teksten.
IK sta er en kan goed entertainen.

Heb je een swingend bandje en heb je nog een stem en/of een energieke frontman.. of eigenlijk frontgirl :) nodig? Laat het me weten!

Marit
25 augustus 2008, 22:02
Hallo Josien!!

Ik woon ook in Nijmegen en wil ook graag weer actiever worden met zingen. Ik zou het ook het leukst vinden om jazz te zingen. Misschien kunnen we eens samen eens iets proberen (2 frontgirls is ook leuk ;)) als er mensen zijn die zouden willen begeleiden.
Je kan me altijd een bericht sturen, mocht je interesse hebben.

Groetjes Marit

gizmo
28 augustus 2008, 00:46
Heej,

Ik ben Gijs, 2e jaars student in Nijmegen en al tijdje opzoek naar een bandje! Speel nu een jaar of 4 gitaar, heb niet echt ervaring met jazz maar rock en blues wel. Heb afgelopen jaar en in projectband gezeten en twee keer mee opgetreden dus enige podiumervaring. Misschien mogelijk bandje op te richten? Hoop van jullie te horen!

groetjes

Josien
29 augustus 2008, 07:53
Heyhoi Gijs,

Goed idee! Dan moeten we op z'n minst nog een drummer en een bassist. Misschien zijn die ook wel van het forum te plukken. Weet jij iets over de beschikbaarheid van oefenruimtes in Nijmegen? Ik nog niks, maar dat kunnen we altijd nog samen uitzoeken...

gizmo
29 augustus 2008, 12:50
Drummer en bassist zijn met beejte zoeken vast wel te vinden! Ik weet wel wat mogelijkheden met oefenruimtes in Nijmegen, sowieso weet ik zo uit mijn hoofd al drie plekken maar geen idee wat betreft de prijzen en beschikbaarheid maar daar is zo achter te komen.

Ik stuur je wel even een private message met mijn email adres, praat makkelijker via mail of msn :)

casper innosence
29 augustus 2008, 21:12
hey dames en heer,