PDA

View Full Version : Nijmegen: Zangeres zoekt band



Josien
8 augustus 2008, 21:08
Sinds kort in woon ik Nijmegen en wil weer actiever bezig met zingen.

Ik hou erg van blues en jazz, maar zing practisch alles.
Ik kan goed improviseren, zowel eerste als tweede stem, en ik leer snel teksten.
IK sta er en kan goed entertainen.

Heb je een swingend bandje en heb je nog een stem en/of een energieke frontman.. of eigenlijk frontgirl :) nodig? Laat het me weten!

Marit
25 augustus 2008, 22:02
Hallo Josien!!

Ik woon ook in Nijmegen en wil ook graag weer actiever worden met zingen. Ik zou het ook het leukst vinden om jazz te zingen. Misschien kunnen we eens samen eens iets proberen (2 frontgirls is ook leuk ;)) als er mensen zijn die zouden willen begeleiden.
Je kan me altijd een bericht sturen, mocht je interesse hebben.

Groetjes Marit

gizmo
28 augustus 2008, 00:46
Heej,

Ik ben Gijs, 2e jaars student in Nijmegen en al tijdje opzoek naar een bandje! Speel nu een jaar of 4 gitaar, heb niet echt ervaring met jazz maar rock en blues wel. Heb afgelopen jaar en in projectband gezeten en twee keer mee opgetreden dus enige podiumervaring. Misschien mogelijk bandje op te richten? Hoop van jullie te horen!

groetjes

Josien
29 augustus 2008, 07:53
Heyhoi Gijs,

Goed idee! Dan moeten we op z'n minst nog een drummer en een bassist. Misschien zijn die ook wel van het forum te plukken. Weet jij iets over de beschikbaarheid van oefenruimtes in Nijmegen? Ik nog niks, maar dat kunnen we altijd nog samen uitzoeken...

gizmo
29 augustus 2008, 12:50
Drummer en bassist zijn met beejte zoeken vast wel te vinden! Ik weet wel wat mogelijkheden met oefenruimtes in Nijmegen, sowieso weet ik zo uit mijn hoofd al drie plekken maar geen idee wat betreft de prijzen en beschikbaarheid maar daar is zo achter te komen.

Ik stuur je wel even een private message met mijn email adres, praat makkelijker via mail of msn :)

casper innosence
29 augustus 2008, 21:12
hey dames en heer,

Een tip van een mede muzikant uit regio nijmegen, stichting PAN (http://stichtingpan.nl/). Voor oefenruimtes, maar hebben ook een forum geloof ik, mochten jullie nog muzikanten zoeken.

Verder zoekt mijn band 1000 Miles Ahead nog wel een zanger, maar wij spelen geen jazz ;)

Marit
1 september 2008, 17:32
Ik ben er wel voor in! Ik heb inderdaad ook al eens gebruik gemaakt van een oefenruimte van Stichting Pan. Dat is super geregeld!

gizmo
1 september 2008, 21:04
Ik heb zelf met bandproject in staddijk gezeten, en daar zijn ook mogelijkheden voor het huren van repetitieruimte. Dus dat punt zal in ieder geval geen problemen opleveren:) Maar dan moeten we ook nog eens over de muziek en andere leden etc. hebben..

frander
3 september 2008, 14:26
Hoi dames en heer. Ik kom uit Oss, wel in Nijmegen gestudeerd, en weet dat het in Nijmegen lastig is om oefenruimtes te regelen. Ik speel nu (nog) in een frotbandje hier in Oss. Daar wil ik overigens snel mee stoppen, want ik ga er alleen maar meer van blowen tussen de nummers door... Maar in Oss is altijd ruimte bij het Popcollectief. Euro 17,50 per 4 uur. Er spelen ook geregeld bands uit Nijmegen! Voor mijn profiel kijk je op 'Gezocht'. Wie weet? Houdoe.

NathanBont
26 november 2012, 17:46
Hallo Josien, leuk dat je weer actief wilt gaan zingen. Ik speel zelf gitaar in een band die bestaat uit 2 gitaristen (waarvan ik er dus zelf één ben), een drummer en een bassist. Wij spelen eigenlijk alles van pop-rock tot blues-rock en we zijn er ook wel voor in om wat leuke jazznummers te spelen, bij wijze van het verbreiden van onze horizon. Wij repeteren vaak bij onze drummer thuis en beschikken zelf ook over een goede opnamemicrofoon die ook versterkend werkt voor zang. En enkele keer gaan we naar muziekhuis de Kinkel in Bemmel om daar een oefenstudio te huren, maar dit komt niet vaak voor. Maar goed, wij zoeken dus ook een zanger/zangeres. Je kunt bij ons zo inspringen, omdat we al een complete band hebben (zonder zanger/zangeres dus) en dus een beschikbare oefenruimte hebben. Als je interesse hebt hoor ik graag van je (dit is mijn mailadres: nyr.daniels@gmail.com)

Nathan

BamBuFan1
26 november 2012, 18:12
Als je interesse hebt hoor ik graag van je (dit is mijn mailadres: nyr.daniels@gmail.com)
Nathan

Op zich een leuke poging, maar ik meen dat het record 'reageren in een dooie draad' inmiddels op iets van acht jaar staat.