PDA

View Full Version : ESP Shinigami "God of Death" Custom Shop



Quicksilver
8 augustus 2008, 20:39
Mijn mond valt in ieder geval open van dit beest met een kaartje van $20000 dollar eraan...:

http://www.guitarsatbmusic.com.au/esp/ctmgallery/images/shinigami_view.jpg


Misschien een leuk bescheiden cadeautje voor mijn verjaardag? :hippie:

Eko
8 augustus 2008, 20:52
Met de huidige ontwikkeling in dollarkoersen gaat ie er misschien nog komen ook!

pueblo
8 augustus 2008, 20:52
heftig, maar toch een beetje te extreem, goed voor de show misschien, maar voor die prijs...

robert-gitarist
8 augustus 2008, 20:59
Wel mooi om te zien enzo maar om mee te nemen op podium... :stop: Beetje erg veel ballen om mee te nemen on the road ;)
Het is niet echt mijn stijl (meer) maar ik vind het echt een heel tof ontwerp en vooral de kleuren zijn vreselijk goed! Petje af.
Als je nog meer van dit soort apparte ESP's wilt zien moet je eens kijken in Japan of op Japanse websites. Heel erg appart spul, blijft mooi om te zien. Toch ben ik meer van de classics zoals een Les Paul, Stratocaster enzo :)

Mr.Fingers
8 augustus 2008, 21:50
20.000$... Wat is dat nu nog, iets van een 32€ :satisfie:


(hier wil ik zelfs onder bedreiging van anale inbrenging niet mee rond m'n nek gezien worden)

Blend
8 augustus 2008, 21:56
wat een gedrocht...

ach, vrijwillig niet, als je geld toe krijgt, dan zou ik het doen (dan zou ik zelfs met eenzelfde Stagg-imitatie op het podium verschijnen :D)

happynjitram
8 augustus 2008, 22:57
Prachtige gitaar. Wel erg extreem natuurlijk en voor dat geld zou ik iets anders kopen. Goed dat een merk als ESP nog zulke dingen maakt. Vakmanschap. En met een thema dat hot is in Japan op dit moment.. Dus verkopen doet het wel.

Tho
8 augustus 2008, 23:04
Prachtige gitaar. Wel erg extreem natuurlijk en voor dat geld zou ik iets anders kopen. Goed dat een merk als ESP nog zulke dingen maakt. Vakmanschap. En met een thema dat hot is in Japan op dit moment.. Dus verkopen doet het wel.

Worden daar op het moment verkiezingen gehouden voor God of Death?

R.J
8 augustus 2008, 23:08
Ik weet niet of ik hem nou verschrikkelijk mooi of verschrikkelijk moet vinden :chicken:

En zekers, het thema is wel hot.

whammy67
8 augustus 2008, 23:11
Moet dit niet in the ' who is God' topic??

Tho
8 augustus 2008, 23:14
@tho
Moet dit niet in the ' who is God' topic??

Doe jij het of doe ik het? :seriousf:

whammy67
8 augustus 2008, 23:21
Mooie Axe voor de leden Satanist, Satanic, SatanicSandorz en Satankonijn lijkt mij .....

happynjitram
8 augustus 2008, 23:27
Worden daar op het moment verkiezingen gehouden voor God of Death?

In het boeddhisme hebben ze een god van de onderwereld. (enma of yama) Shinigami(deathgods) Kiezen de mensen die moeten sterfen. Veel Aziaten zijn er erg bang voor. In Japan is het op dit moment erg hot. De jeugd gaat (zoals altijd) de dingen doen die door ouderen worden afgekeurd.

In elke goed lopende anime of manga komen wel death gods voor. Dragonball Z begon met king Yama die koos of een dode naar de hel of hemel ging. Nu draaien de series bleach en death note geheel om shinigami. Ook in Naruto en gundam komt het voor.

R.J
8 augustus 2008, 23:36
het punt is alleen dat dragonball/z al 20 jaar oud zijn, dus erg actueel zijn die niet meer te noemen.

De meest actuële voorbeelden van shinigami in de jeugd pop. cultuur zouden inderdaad death note en bleach zijn. Dat en er zijn vast nog wel horden andere kleine mascottetjes enzo die ze daar hebben. Ze hebben werkelijk alles op dat gebied daar.

en death note is een focking goede serie trouwens :chicken:

on topic tijd?

happynjitram
8 augustus 2008, 23:44
het punt is alleen dat dragonball/z al 20 jaar oud zijn, dus erg actueel zijn die niet meer te noemen.

De meest actuële voorbeelden van shinigami in de jeugd pop. cultuur zouden inderdaad death note en bleach zijn. Dat en er zijn vast nog wel horden andere kleine mascottetjes enzo die ze daar hebben. Ze hebben werkelijk alles op dat gebied daar.

en death note is een focking goede serie trouwens :chicken:

on topic tijd?

Ik zei ook dat dragonball Z ermee begon;)

happynjitram
8 augustus 2008, 23:52
Als ik naar Tokyo ga, ga ik zowiezo langs die ESP winkel daar. Moet je dit gedrocht zien.

http://www.guitarnoize.com/images/blog/esp_kymoto_samurai_special.jpg

Sorry voor de dubbelpost.

RobertoL
9 augustus 2008, 14:28
Zijn die body's van die gitaren van hout gemaakt met een hele laag verf/andere troep erop of zijn die van kunststof?

GeofJackon
9 augustus 2008, 14:30
Die eerste zou nog hout kunnen zijn. Dat gedrocht hierboven is kunststof denk ik.

Quicksilver
9 augustus 2008, 14:50
Als ik naar Tokyo ga, ga ik zowiezo langs die ESP winkel daar. Moet je dit gedrocht zien.

http://www.guitarnoize.com/images/blog/esp_kymoto_samurai_special.jpg

Sorry voor de dubbelpost.

Ok ik moet gewoon toegeven, dat ding is überlelijk! :stop:

Haha hoe je dat ding uitelkaar moet schroeven als je een andere pickup erin wil :)

gerrekat
9 augustus 2008, 16:23
vind je dat echt mooi? hooguit kunstig gemaakt maar daar houdt het ook mee op....

happynjitram
9 augustus 2008, 16:26
ik vind het totaal niet mooi, maar wel erg kunstig. Zijn niet veel merken die zulke gitaren durfen te maken. De laatste is wel werg extreem, maar ze hebben ook f1 gitaren of gitaren in de vorm van een zwaard etc.

ESP shop in japan (http://nl.youtube.com/watch?v=6Z7l_R9PZQg&feature=related)