PDA

View Full Version : Gitaarband gezocht



Maarten16
8 augustus 2008, 00:41
Ik ben al een tijdje op zoek naar een gitaarband die ik regelmatig op t.v en concerten voorbij zie komen maar weet niet van welk merk deze is. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hij wordt onder andere gebruikt door John Frusciante van de Red Hot Chili Peppers.

Alvast bedankt voor de reactie's

Dribbel_
8 augustus 2008, 01:46
Ik denk dat het een blauwe is !!!!!!11111!1!!!1


Als het zovaak op tv enz is, zoek het dan ff op youtube of post een plaatje dat is een stuk makkelijker he :')

Ik zoek nog een auto!1!! De laatste keer dat ik hem zag had hij 4 wielen en was hij rood!!!!11!1

Maarten16
8 augustus 2008, 10:45
http://daz.com/img/00/00/00/4505.jpg

Ik heb geprobeerd een plaatje te posten maar dat werkte gister niet echt goed dus vandaar.

Dit is een link naar een plaatje, je kan zelf nog inzoomen ook.


http://lh4.ggpht.com/_XPE89FTruTI/SE58IHdNkuI/AAAAAAAAI80/ej3X3nxjwbQ/4pmibsi.jpg

FruscianteFan
8 augustus 2008, 11:08
Gewone levy's basics, denk ik.

RoelTM
8 augustus 2008, 11:12
Ik denk dat het een blauwe is !!!!!!11111!1!!!1


Als het zovaak op tv enz is, zoek het dan ff op youtube of post een plaatje dat is een stuk makkelijker he :')

Ik zoek nog een auto!1!! De laatste keer dat ik hem zag had hij 4 wielen en was hij rood!!!!11!1
is er iets mis met je shift toets??? hij lijkt te haperren, te zien aan al die 1'en tussen de (best wel vele) !!!'s...

Bram+
8 augustus 2008, 11:13
is er iets mis met je shift toets??? hij lijkt te haperren, te zien aan al die 1'en tussen de (best wel vele) !!!'s...
Heb jij daar nooit last van dan? Bij mij gebeurt het de hele tijd...

Maarten16
9 augustus 2008, 16:35
Capslock zou ook nog kunnen in plaats van de shift toets.

Maar ik had al naar Levy's gitaarbanden gezocht maar kan hem niet vinden daar tussen. Iemand anders nog een idee van welk merk deze is?

FruscianteFan
9 augustus 2008, 17:23
Capslock zou ook nog kunnen in plaats van de shift toets.

Maar ik had al naar Levy's gitaarbanden gezocht maar kan hem niet vinden daar tussen. Iemand anders nog een idee van welk merk deze is?Beter zoeken, want ik heb hem wel gevonden (afgezien van dat het logo op tegenwoordige Levy's' een andere vorm hebben). Ik geloof wel dat de straps van Frusciante en Guitar Center logo hebben. Althans, sommige. Hij heeft ook om de zoveel tijd nieuwe...

(voordat mensen nu gaan denken dat ik obsessief oplet op straps van bepaalde artiesten, niet dus.)

zoek eens op MSSC8 of MSS8.

edit: sinds wanneer kun je uitroeptekens typen m.b.v. caps?

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 19:24
sinds wanneer staat het uitroepteken bij de "1"? Bij mij staat die op de "8"

R.J
9 augustus 2008, 19:46
sinds wanneer staat het uitroepteken bij de "1"? Bij mij staat die op de "8"
omdat de meesten een usa standaard layout keyboard gebruiken?

american 101 genaamd.

1!2@3# etc etc etc....

Maar goed, on topic :listen:

Bram+
9 augustus 2008, 20:18
sinds wanneer staat het uitroepteken bij de "1"? Bij mij staat die op de "8"
Jij hebt een belgisch toetsenbord denk ik? Zat daar de Z en de A ook niet omgekeerd? (d.w.z. Z in de middelste rij, A in de onderste rij)

Edit:
Oh nee, nog veel erger :o
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Pc105_wide_delete_tall_enter_xfree86_belgium_keybo ard_full_size.png/800px-Pc105_wide_delete_tall_enter_xfree86_belgium_keybo ard_full_size.png