PDA

View Full Version : Dean baby ML



heiditjj
7 augustus 2008, 20:30
Hallo mensen!!

Vanmiddag even bij feedback utrecht geweest en een paar gitaartjes geprobeert. Geen van allen voelde mij echt spectaculair in de handen. Toen zag ik daar een gedrocht staan wat ik meteen begon te waarderen toen ik hem vastpakte. De Dean Baby ML voor €199,-

Kan iemand mij meer vertellen over deze gitaar? Ik kan er dmv. zoekfunctie niet echt bruikbare info over vinden. Is het goede kwaliteit enzo?

Alvast bedankt ;)

Mr.Fingers
7 augustus 2008, 20:32
http://www.stevesmusiccenter.com/DeanMLBabyBig.jpg

Zo iets???

heiditjj
7 augustus 2008, 20:40
jah :P dat is em ;)

JP074
7 augustus 2008, 21:52
Hey,

Dean staat goed bekend, degelijke gitaren met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dus als jij hem fijn vindt spelen en klinken, bega je denk ik geen miskoop. Maar wat voor muziek speel je?


mzzl

barno
7 augustus 2008, 23:13
wel goed dat de gitaar met een lelijke body een lelijke matching headstock heeft :)

juz kiddin', not my style maar als 'm jou ligt, doen

heiditjj
7 augustus 2008, 23:16
jah ik vond t ook een gedrocht ;)

Ik wil er rock/hardrock/metal mee spelen. Denk dat dat wel goed moet komen. Overuigens vond ik m in de winkel ook wel lekker klinken.

ben vanhoof
8 augustus 2008, 00:03
Hou het maar bij metal; hier blink 182 of thin lizzy mee spelen is toch ook niet ideaal qua looks...

robert-gitarist
8 augustus 2008, 00:13
Hou het maar bij metal; hier blink 182 of thin lizzy mee spelen is toch ook niet ideaal qua looks...

Thin Lizzy etc zou je er best nog wel op kunnen spelen. Kwa looks hoeft het toch ook niet overeen te komen? Als ik nummers van Metallica speel, hoef ik toch ook niet persee een super strat nemen? Kan het makkelijk op m'n SG/LP ;)

Topicstarter, ik kan je er weinig over vertellen. Ik vind het een lelijk ding, kw feeling is ie niet slecht. Geluid weet ik zo niet. Heb hem eens in handen gehad en eens gevoelt, maar Dean is over het algemeen geen rommel. Ik vind het sowieso geen toffe gitaar want ja ach de vorm is aardig maar ik heb echt een hekel aan matt zwarte gitaren. (smaken verschillen zullen we maar zeggen ;) )
Ik kan je wel een tip mee geven, probeer eens zijn grotere broer uit. Ik heb die eens uitgetest, een sunburst kleurig met 2 zebra -kleurige humbuckers erin en kost nieuw rond de 225 euro. Hele mooie gitaar voor weinig geld. Speelde prima en klonk zeker niet verkeerd. Ik zou eerder voor zijn grotere broer gaan dan z'n klein ding.

almarvk
8 augustus 2008, 10:44
Ben het met Robert eensch. Je kan beter voor de grote broer gaan. En wat maken looks nou uit? Boeiend wat een ander ervan vindt? Toch?!

Manuvdv
8 augustus 2008, 10:57
Misschien eens naar de Deans van normale grootte kijken. Ik heb hier zelf een Dean Dime-O-Flame (ML) staan, heerlijk ding! Lekker snelle hals, en vermoed dat andere ML's dit ook wel hebben. Kijk dus gerust nog eens rond, maar bij Dean zit je zeker goed!

JimiDylan
8 augustus 2008, 13:53
Thin Lizzy etc zou je er best nog wel op kunnen spelen. Kwa looks hoeft het toch ook niet overeen te komen? Als ik nummers van Metallica speel, hoef ik toch ook niet persee een super strat nemen? Kan het makkelijk op m'n SG/LP ;)

Hetfield speelt echt noooooit op superstrats, hammett wel, maar die speelt ook op lp's ;)

robert-gitarist
8 augustus 2008, 20:22
Hetfield speelt echt noooooit op superstrats, hammett wel, maar die speelt ook op lp's ;)


het was dan slechts een voorbeeldje :cheerup:
Btw, ik noemde de band Metallica, ik heb Hetfield niet eens genoemd of bestaat Metallica alleen uit Hetfield? :hippie:












;)

pueblo
8 augustus 2008, 20:50
Hetfield speelt echt noooooit op superstrats, hammett wel, maar die speelt ook op lp's ;)

en hammet speelt ook op tele's :satisfie:

gerrekat
9 augustus 2008, 11:07
Ik ben een grote dean fan, maar de baby ML vind ik er niet uitzien. Gitaren in dat prijssegment zijn ook zelden echt de moeite waard. Maar ja als dat je budget is kun je zeker beroerdere gitaren kopen. Ik zou echter doorsparen voor een wat degelijkere full size ML