PDA

View Full Version : Rubber voor onderop pedalen



EuroCinema
6 augustus 2008, 12:51
Ik heb van een paar pedalen het rubber aan de onderkant verwijderd om ze goed op een bord te kunnen bevestigen. Heb dat rubber ook weggedaan, want DIT was natuurlijk mijn ULTIEME pedalboard waaraan NOOIT meer iets zou veranderen.
Je voelt 'm al: ik wil die pedalen toch ook los op een podium kunnen zetten zonder dat ze wegglijden etc. Dus... zijn van die Boss/Ibanez/Dunlop plakken rubber ergens los te vinden?

dml
6 augustus 2008, 13:45
Ik heb nog wel wat matjes met rubber, zelfklevende nopjes liggen. Het zijn dus niet van die rubber matjes die de hele bodemplaat bedekken, maar vier nopjes per pedaal voldoen om het pedaal niet te laten schuiven. En nee, het zijn niet van die vierkante stootkussens die je bij de Gamma kan halen, deze nopjes zijn een stuk kleiner. Ik wil je wel een matje kosteloos toesturen, zitten iets van 30 nopjes op. PM me maar.

B_2_the_a
6 augustus 2008, 14:10
ey eurocinema, je was toch weg?


verder: probeer eens plakvoetjes

EuroCinema
6 augustus 2008, 19:32
Thanks guys, maar ik zou het liefst echt zo'n plak rubber hebben, ook voor als er eens een glas bier over het podium rolt. maar dml: erg tof aangeboden!!

Ow ja & ik kreeg een heel stel aardige PM-etjes en ook een beetje spijt dus hier ben ik weer :sssh: