PDA

View Full Version : Nieuweling en Boss GTS Pro



Gerie
5 augustus 2008, 11:54
Hallo daar,

Zoals gezegd, ik ben een nieuweling op dit forum en dit is m'n eerste post.
Ik heb een vraag over een Boss GT pro.
Even simpel en kort.....

Ik ben wel een ervaren gitaarspeler, 44 jaar, maar zeker niet ervaren in omgang met effect apperatuur.
Speel altijd semi-accoustisch en heb altijd een Boss ME 10 gebruikt.... althans één goede vaste instelling gemaakt en daar eigenlijk altijd mee op getreden. Apparaat gaf de geest en er kwam een nieuwe.....

Nu een Boss GT Pro aangeschaft om het ultieme podiumgeluid uit mijn semi-accoustische gitaren te halen...... vooral als het om equalising gaat...

Mijn probleem....... ik kom niet uit de manual.... stom....? nou nee niet echt want ik ben ietwat dyslectisch..... dat wil zeggen ik lees de woorden die er staan, maar niet wat er staat........

Ok... de vraag.... is er iemand in omgeving Oss voor wie de GTpro niet zo veel geheimen meer heeft, en die samen met mij eens paar uurtjes dat ding op mijn gitaren wil loslaten om zo tot een aantal basis instellingen te komen waar ik mee vooruit kan....?

Al vast bedankt voor het lezen van deze post.

Groet, Gerie.

dml
7 augustus 2008, 09:53
Ik neem aan dat je de GT-Pro bedoelt? Het apparaat heeft voor mij nauwelijks geheimen maar ik woon helaas voor jou niet in de buurt van Oss.
Voor mijn werk kom ik wel eens langs Oss maar ik kan nu nog niet zeggen wanneer dat weer is.

Gerie
7 augustus 2008, 12:26
Bedankt voor je reactie :)

Ik stuur je even een berichtje.

dml
7 augustus 2008, 12:41
En je hebt PM terug.

Jeroen76
7 augustus 2008, 13:13
Kijk, dit is nou typisch iets waar dit forum goed in is. Altijd mekaar voorthelpen. M'n complimenten.



Jeroen