PDA

View Full Version : Livefragmentjes-Covers van mn band!



-geert-
4 augustus 2008, 21:36
Een paar maanden geleden had ik voor het eerst live gespeeld met mn band, en heb nu wat filmpjes ontvangen.. :D Ik had er zelf nog niks van terug gezien, wel vreemd om te zien, maar echt supervet! Het is alleen helaas niet zulke goede kwaliteit, was ff teveel voor het telefoonmicrofoontje :P. Maar het was iig hele toffe avond!!

Die over-enthousiastelingen dat is mn vriendengroep lol :hippie:

Avon (http://nl.youtube.com/watch?v=T0wbXVbc0LM)

Make it wit chu (http://nl.youtube.com/watch?v=GAmP6r10BxA)

beruk
4 augustus 2008, 21:49
:rockon: Echt nederlands publiek, nooit hun snavel dicht......
Klinkt imo dik in orde!
Wel zou ik op zoek gaan naar een tweede gitarist, dan houen ze wel op met snateren.

Arts
5 augustus 2008, 00:46
haha toevallig..
zat net weer ff queens of the stone age te zoeken op youtube (doe ik dagelijks:P)
kwam ik avon cover tegen...
Vond het goed klinken, jammer dat het hele nummer niet erop staat.
Make it wit chu vind ik iets minder klinken maar zeker niet slecht voor de 1e keer

ixque
5 augustus 2008, 00:53
Avon klinkt zeker erg lekker. Coveren jullie nog meer QOTSA?

-geert-
5 augustus 2008, 17:34
:rockon: Echt nederlands publiek, nooit hun snavel dicht......
Klinkt imo dik in orde!
Wel zou ik op zoek gaan naar een tweede gitarist, dan houen ze wel op met snateren.

Heheh. Bedankt man! 2e gitarist zitten zelf ook welis aan te denken, lastig.. bij nummers zoals make it wit chu is een 2e gitarist/toetsenist idd wel handig, om het wat vullender te maken ook, maar we hebben ook nummers waar 1 genoeg is. Gaan ook proberen wat eigen nummers te schrijven, is kijken hoe dat uitpakt. En misschien gewoon wat keren jammen met toetsenist/gitarist erbij ofzo.

@ Arts: Haha vet dat je em zo tegenkwam.. ik vind het ook wel jammer dat ie niet langer was opgenomen, maar ben hier al heel blij mee. Bedankt voor de reactie!

@Ixque: Thanks!! Jup nog 2 van QOTSA:D. Song for the dead, en Screamin Eagle(desert sessions)

Riky
5 augustus 2008, 18:35
muzikaal gezien is wel goed:) drummer vind ik niet alles, maar kan ook liggen aan de opname...

Zang is ook niet echt lekker hoorbaar, maar die vind ik het minst.. Beetje saai en eentonig. Josh homme is ook eentonig, maar hij maakt het wel erg interessant. 2e stem kan ik ook niet echt geweldig vinden:)

Verder vind ik het tof dat jullie qotsa coveren. Is niet echt makkelijk...
Wij coveren no one knows. Ik zou me wel vermaakt hebben bij jullie optreden denk ik:)

-geert-
6 augustus 2008, 17:23
muzikaal gezien is wel goed:) drummer vind ik niet alles, maar kan ook liggen aan de opname...

Zang is ook niet echt lekker hoorbaar, maar die vind ik het minst.. Beetje saai en eentonig. Josh homme is ook eentonig, maar hij maakt het wel erg interessant. 2e stem kan ik ook niet echt geweldig vinden:)

Verder vind ik het tof dat jullie qotsa coveren. Is niet echt makkelijk...
Wij coveren no one knows. Ik zou me wel vermaakt hebben bij jullie optreden denk ik:)

Thanks!! Ik begrijp wat je bedoelt van josh homme ja, is zeker geen oninteresante zanger.. is wat om aan te werken.. veel oefenen lol. Het is jammergenoeg niet zon bijster goeie opname nee, zal binnekort ff een heel nummertje opnemen. No one knows is ook zeker vet, lekkere drums ook! :rockon:

Nordaro
6 augustus 2008, 17:49
Klinkt goed!
Wat coveren jullie nog meer behalve QOTSA?

-geert-
6 augustus 2008, 19:15
Klinkt goed!
Wat coveren jullie nog meer behalve QOTSA?

Dank je! Zijn nog niet heel lang een band, maar we spelen ook covers van fleetwood mac, focus, the black crows, pearl jam, jeff buckley.. maar het is de bedoeling dat we in de toekomst meer eigen nummers gaan spelen ook.

beruk
6 augustus 2008, 21:06
focus? Dan verwachten we snel jullie interpretatie van hocus pocus natuurlijk op you tube, even de kop stem oefenen!!!

-geert-
8 augustus 2008, 17:14
HA! Okee komt goed :D !! De drummer zit nu helaas wel in canada voor nog 2 weken :(.. naja heb ik nog ff tijd om me kopstem te oefenen haha.