PDA

View Full Version : Hoi



chooky
4 augustus 2008, 15:45
Hoi allemaal,
Ik ben Eva en ik speel sinds (heel) kort gitaar. Vroeger heb ik 6 jaar piano gespeeld en 2 jaar viool. Ook heb ik 17 jaar djembé gespeeld en daar heb ik ook 10 jaar les in gegeven. Daar ben ik nu mee gestopt en heb dus weer tijd om zelf iets te leren. Dat werd dus gitaar. In huis staat (hangt) inmiddels een Luna Sol Aquarius (http://www.lunaguitars.com/electricproduct/solaqr.jpg) waarop ik hopelijk de beginselen (en meer) van het gitaarspelen onder de knie kan krijgen.
Sinds 3 weken heb ik les in Utrecht en dit bevalt erg goed. Ik krijg veel 'huiswerk' mee, genoeg om elke dag te willen spelen :) Aangezien ik nog een paar weekjes vakantie heb (ik werk in het onderwijs) lees ik me helemaal suf over gitaren en theorie, vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
groetjes,
Eva

WillemdaGuide
4 augustus 2008, 15:46
ik zou zeggen; Welkom!

chubbyfan
4 augustus 2008, 15:52
Leuk gitaartje,vooral de inlays,net een zonsverduistering,Ik had nog nooit van het merk gehoord,heb je hem in nederland gekocht?,voor de rest Welkom hier

chooky
4 augustus 2008, 16:03
Leuk gitaartje,vooral de inlays,net een zonsverduistering,Ik had nog nooit van het merk gehoord,heb je hem in nederland gekocht?,voor de rest Welkom hier

Komt van feedback utrecht, ik had er ook nog nooit van gehoord.
Ooit ( :roll: ) komt er hier een fender of gibson te hangen, maar vond het nu nog een beetje vroeg 8-)

chubbyfan
4 augustus 2008, 16:36
ja da,s ook mijn droom,ik heb zelf een fender lite ash(een leuk middenklassertje), maar ik zou er graag ook een amerikaan bij willen hebben , (een superstrat),maar eerst een goeie semi-acoustische over 3 weken en dan zijn de centen voor dit jaar weer op :angry:

robert-gitarist
4 augustus 2008, 16:51
Gezellig, nog een vrouw erbij! :)

Welkom op dit super gezellig forum. Je hebt al een aardige cariëre achter de rug meer of meer, hoe oud ben je nu dan als ik vragen mag? :)

chooky
4 augustus 2008, 17:31
Ik ben 29 jaar (vanaf 3 oktober 30 :eek: )

robert-gitarist
4 augustus 2008, 17:35
Wat?? al bijna 30 jaar??? :stop:



:satisfie: come on, mooie leeftijd meid!
(ik had je trouwens ouder ingeschat ivm, zolange carriëre, 10 jaar dit 2 jaar dat, 17 jaar zus enzo, dus ik dacht dat je de 100 al voorbij was :D ;) vandaar mijn vraag over je leeftijd)

chooky
4 augustus 2008, 17:44
Vroeg beginnen he ;)

Ik heb piano gespeeld van mijn 6e tot mijn 12e, voornamelijk klassiek.
Van mijn 12e tot mijn 14e heb ik vioolgespeeld, had eerst een hele leuke lerares die me niet eindeloos liet ploeteren op 1 stuk totdat het 'perfect' ging, maar me enthousiast hield door me uit te dagen met stukken die net iets boven mijn kunnen lagen, daarna kreeg ik een flut-lerares waardoor mijn motivatie een grote dip kende.
Van mijn vader heb ik de djembé leren bespelen (en via hem van een aantal grootheden op dit gebied), dit vanaf mijn 12e. Hij is naar Frankrijk verhuisd (ik ook 3 jaar) en toen ik ging studeren (Frans) ben ik als bijbaantje les gaan geven. Dit heb ik 10 jaar volgehouden, maar nu ben ik even zat :stop: Even wat meer tijd voor mezelf.

Soundscape
6 augustus 2008, 19:18
Je hebt al erg veel gedaan op muzikaal gebied; mooie instrumenten ook. Ik had overigens nog nooit van Luna gitaren gehoord, maar die ziet er leuk uit. Succes met gitaarspelen en geniet ervan! En welkom op het forum.

DeiDRagonas
6 augustus 2008, 19:23
Hoi en welkom..

:jam:

Grt Roy..

Nordaro
6 augustus 2008, 19:43
Welkom!
Indrukwekkende carrière zoals andere voor me al zeiden :)

Eef
6 augustus 2008, 19:46
Hee wat leuk, nog een Eef! :D Welkom :cheerup:

JohnLord
6 augustus 2008, 22:40
Welkom!!!!