PDA

View Full Version : Flextone II HD bezitters, vraagjeuh...



shredneck
26 februari 2003, 23:11
Cool forum dit.

Vraag, als je live speelt met je top, laat je dan de cabsimulatie aan? Ik ken alle mogelijkheden van de top, maar wil weten of Line6 de cabsimulatie zo bedoeld heeft dat ie altijd aan staat ivm de gekozen amp enz.

Ik vond dat een beetje dubbelop namelijk, een echte speaker EN de cabsimulatie aan...

Vandaar mijn vraag, het FAQTRAQ gebeuren werkt niet echt bij Line6.

Thanx voor je tijd.

MegaDrive
27 februari 2003, 11:18
Nee cabsimulatie staat uit als je je speakerkast aansluit. Die functie is bedoeld voor het direct opnemen in de studio of wanneer je bij een gig zowel een speakerkast gebruikt als de xlr-out naar het mengpaneel, dan kun je naar voorkeur dezelfde of een andere cab nabootsen. Ze hebben dit gedaan omdat het nabootsen van een Mesa kast op een Dillhole cabinet toch geen zin heeft :grin:

SnaeR
27 februari 2003, 18:15
Heuy Shredneck !!

..Heb jij toevallig bij "Exposing Innards" gespeeld?

shredneck
27 februari 2003, 18:53
Megadrive: thanx, ik geloof dat ik het begrijp, maar moet er toch nog ff mee werken, iig bedankt.

Snaer: Ja. Dat was mijn band, we zijn er mee gestopt.Ik speel nu geen brute deathmetal meer ,behalve dan nog 1 keer op Stonehenge met bloedbroeders Monolith (invalgitarist). Ik speel nu in een thrashband (bay area stijl a la Vio-Lence,Testament enz).

Wie is u? edit HER ENCHANTMENT!!! whaha! cool! wie ben jij? die met die jackson of die van die Ibanez?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: shredneck op 2003-02-27 18:54 ]</font>

SnaeR
1 maart 2003, 13:30
[quote]

Snaer: Ja. Dat was mijn band, we zijn er mee gestopt.Ik speel nu geen brute deathmetal meer ,behalve dan nog 1 keer op Stonehenge met bloedbroeders Monolith (invalgitarist). Ik speel nu in een thrashband (bay area stijl a la Vio-Lence,Testament enz).

Wie is u? edit HER ENCHANTMENT!!! whaha! cool! wie ben jij? die met die jackson of die van die Ibanez?

..Ik ben degene met die Jackson, tnx 4 noticing!! :grin: Veel suc6 met je nieuwe band, hou me op de hoogte !! her_enchantment@hotmail.com