PDA

View Full Version : epiphone vs esp ltd



joel
3 augustus 2008, 23:11
Vraagje:

Is de epiphone zakk wylde heel veel slechter dan de esp ltd ec400/500 als je de elementen vergeet. of komt hij toch wel in de buurt?

Demoi-crazy
3 augustus 2008, 23:31
goh.... Ikzelf heb de Ec-400 gehad met actieve emg's... Wat kan ik daarover zeggen. Het was een heel erg goeie gitaar waar ik eigenlijk geen klachten over had. Heel goeie pups trouwens.

Ik heb nog nooit met de Epi Zack Wylde gespeeld dus daar kan ik geen echte mening over geven tenzij dat ikzelf nooit een signature gitaar zou kopen om dat ik dat dan weer niet vind kunnen op podium (maar das een persoonlijke visie)

Ik heb wel een Epi les paul ultra... Zéér goeie gitaar en volgens mij een streepje voor op de Ltd...

JeanPaul du Vinnie
4 augustus 2008, 00:01
Ik denk dat je bij de Zakk meer geld gaat weggeven aan de naam dan aan de gitaar zelf... ik zou dus voor de EC gaan.

JP074
4 augustus 2008, 12:14
Ik denk dat je bij de Zakk meer geld gaat weggeven aan de naam dan aan de gitaar zelf... ik zou dus voor de EC gaan.
Zekers, ik heb eens op die Zakk Sig gespeeld.....mijn God wat een baggergitaar voor het geld. EC zou ik dus doen.

mzzl

rufus
5 augustus 2008, 12:48
Heb al op beide gespeeld,zelf had ik de ltd en ik moet zeggen dat de ltd echt een kwalitatief betere gitaar is naar mijn mening.