PDA

View Full Version : Rowwen Heze (slot concert)



Strangegun
3 augustus 2008, 21:53
7/8/9 November Rowwen Heze slotconcert

gaat hier nog iemand heen t-shirts kapot trekken, heuken, met varkens stifte klooten etc..

wij gaan op 7 november mede omdat dan Band Zonder Banaan als voorprogramma speelt..


limbo's ftw :hippie:

Kim Wilson
3 augustus 2008, 21:55
Watte!? Stoppen ze ermee?

Waar zijn die concerten?

Strangegun
3 augustus 2008, 21:58
Watte!? Stoppen ze ermee?

Waar zijn die concerten?


Nee ze stoppen er niet mee, dit is gewoon een jaarlijk evenement wat ze slotconcert noemen. volgens mij omdat dit de laatste dagen van hun tour zijn dit jaar.


in Horst-Amerika was ik vergeten te melden

is het grootste rowwen heze spektakel van het jaar :satisfie:

Kim Wilson
4 augustus 2008, 08:49
Godkelere, helemaal in Limboland (het was te verwachten natuurlijk...). Jammer, dat wordt hem niet. Dan zoek ik ze nog wel een keer op als ze in de buurt staan.

Band Zonder Banaan is cool trouwens! Daar hebben we met een vorig bandje eens in het voorprogramma gestaan. :)

Strangegun
4 augustus 2008, 14:01
Godkelere, helemaal in Limboland (het was te verwachten natuurlijk...). Jammer, dat wordt hem niet. Dan zoek ik ze nog wel een keer op als ze in de buurt staan.

Band Zonder Banaan is cool trouwens! Daar hebben we met een vorig bandje eens in het voorprogramma gestaan. :)


Ik zie liever Band Zonder Banaan dan Rowwen Heze maar ze zijn allebei leuk en gezellig natuurlijk :chicken:

Squier4ever
4 augustus 2008, 20:47
Rowwen Heze ftw, maar ik denk niet dat ik er heen ga. komen binnenkort (2 weken) hier in het dorp, maar dan moet ik wss bij psv werken, zo niet overweeg ik het nog even.

Strangegun
7 november 2008, 18:09
Vanavond is het zo ver :cheerup:
markeer stifte gehaald en een oud shirt aangedaan en dan gezellig lomp doen :cheerup:

Meikel
8 november 2008, 10:27
Hoe was 't?

Ik ga al een paar jaar niet meer naar RH. Ik was vroeger toen ik nog zo'n kleine puk was een huge fan van RH. Heb alle slotconcerten van 15 Jarig bestaan tot 20 Jarig bestaan meegemaakt (en veel daarvoor). Daarna ben ik dr meer gestopt, het 20 Jarig bestaan viel me echt ongelofelijk tegen.

D'r gaan tegenwoordig onderhand meer niet-RH fans naartoe dan RH fans.

(Blijf overigens wel nog altijd hun cds kopen, muziek maken kunnen ze wel)

Strangegun
8 november 2008, 15:56
Ik heb ze nu 3 keer gezien, en ze blijven gewoon goed live verder heb ik er niks op aan te merken :) en de sfeer blijft beren gezellig. maja heb ze 5 jaar terug nooit gezien

maja nu even de douche in kijken of ik die blauwe kleur van m'n gezicht krijg lijk net een smurf