PDA

View Full Version : help wie kent de merk dynamic van een gitaar



sonja
3 augustus 2008, 21:02
hoi wij hebben een semi akoestische gitaar van het merk dynamic. we hebben hem gekocht via internet. maar we willen meer weten over deze merk en wat het ongeveer waard is. hoop dat jullie iets meer weten. alvast bedankt
gr sonja

hezz
3 augustus 2008, 21:13
Hoeveel heb je er zelf voor betaald? Zou je misschien een foto kunnen posten as je die hebt? Kan via Imageshack (http://imageshack.us/)

sonja
5 augustus 2008, 21:31
wij zelf hebben deze gitaar geruild met een electrische gitaar. ik heb er nog geen foto van maar het lijkt precies op een ovation met van die ronde gaten boven in de gitaar zeg maar.
maar de merk dynamic zegt me helemaal niks namelijk.

Mr.Fingers
5 augustus 2008, 21:46
Een of andere chinese rip-off van de Ovation. Als je er niets over kan opzoeken, komt het negen van de tien uit een illuster chinees fabriekje, en is het geen hol waard.

hansli
6 augustus 2008, 02:40
ik zo'n fabriekje wel es willen bekijken, want als je sommige prijzen voor instrumenten bekijkt begrijp je niet dat er ook maar 1 mens aan gewerkt kan hebben

voorbeeldje: 55 euro voor een tas, een strijkstok en een viool, ik bedoel: daar moet subsidie op zitten, anders kan het niet, en het zal natuurlijk zwaar kut klinken........

maar ik heb dan ook weer 2 chinese gitaren die ronduit fantatisch zijn, allebei uit het plm. 400 euro segment.................

china is een raar land, maar dat wisten we hier al neem ik aan!

JER00N
6 augustus 2008, 10:04
ik zo'n fabriekje wel es willen bekijken, want als je sommige prijzen voor instrumenten bekijkt begrijp je niet dat er ook maar 1 mens aan gewerkt kan hebben

voorbeeldje: 55 euro voor een tas, een strijkstok en een viool, ik bedoel: daar moet subsidie op zitten, anders kan het niet, en het zal natuurlijk zwaar kut klinken........

Mja, ze werken daar dan ook voor 1 euro per dag...

sonja
6 augustus 2008, 13:14
dat is het hem nou juist de gitaar klinkt geweldig. echt hele mooie klanken. dus denk niet dat er iets chinees aan is. maar ik blijf zoeken wie weet???

Mr.Fingers
6 augustus 2008, 13:28
staat het niet in het klankgat, zo'n stickertje?

Maak anders wat foto's, die zeggen veel meer dan woorden