PDA

View Full Version : MI Audio Blues Pro Overdrive doet niks.



Axelll
2 augustus 2008, 14:40
Hi y'all!

De input voor de voeding van mn mi audio zat pas los. Dus ik hem open schroeven moertje aandraaien klaar.
Zondag daarop oefenen alles aangesloten geen geluid, alles gecontroleerd (kabels voeding etc) blijkt dat mijn pedaal het gewoon weigert om iets te doen. Thuis nogmaal gecontroleerd.
Wat kan er in godsnaam aan de hand zijn?

Cheers-Axl

Fuhgawz
2 augustus 2008, 14:49
Haal hem nog eens open en check of er draadjes los zijn. Post hier anders een foto van de binnenkant, misschien helpt dat beter.

Nicolaas
2 augustus 2008, 14:53
Anders heb ik nog wel een BD-2 voor je :D

WillemdaGuide
2 augustus 2008, 14:56
Zit allemaal vrij dicht op elkaar binnenin, dus inderdaad waarschijnlijk iets los getrokken bij het vastdraaien?

Axelll
2 augustus 2008, 15:19
http://i74.photobucket.com/albums/i243/Axelll/IMG_1288.jpg



http://i74.photobucket.com/albums/i243/Axelll/IMG_1289.jpg


Plaatjes, zover ik zelf kan zien zit er helemaal niks los.

Yannicks
2 augustus 2008, 16:22
Probeer dat 2e plaatje even met micro functie te doen, hier zie niets op. :)

Squier4ever
2 augustus 2008, 16:22
die tweede foto hebben we niks aan. heb je niet toevallig de aarde en de hot van de jacks tegen elkaar gedrukt, dan gebeurt er ook niet veel.

Axelll
2 augustus 2008, 17:07
Kan je dat wat verder toelichten alsjeblieft ik ben een complete leek op dit gebied en heb geen idee wat al die termen betekennen haha.

Fuhgawz
2 augustus 2008, 23:08
Hij bedoelt dat de contactpunten van de jacks (en adapteringang) elkaar niet mogen aanraken. Ook mag daar geen ander kabeltje met de metalen binnenkant tegenaan komen.
Probeer anders een je Blues Pro gewoon in te pluggen als je dat normaal zou doen, aanslaan, en dan een beetje met de interne kabeltjes bewegen. Mogelijk vind je zo de kortsluiting.

strat58
6 augustus 2008, 14:09
Hi y'all!

De input voor de voeding van mn mi audio zat pas los. Dus ik hem open schroeven moertje aandraaien klaar.
Zondag daarop oefenen alles aangesloten geen geluid, alles gecontroleerd (kabels voeding etc) blijkt dat mijn pedaal het gewoon weigert om iets te doen. Thuis nogmaal gecontroleerd.
Wat kan er in godsnaam aan de hand zijn?

Cheers-Axl

Hoi naar Dirk Hendrik ermee die maakt hem wel.
Peace Start58