PDA

View Full Version : Vox Kapot?



gijs_sg
2 augustus 2008, 14:08
Hee mensen,
Ik kwam er net achter dat het manual kanaal op mijn vox AD15VT heel raar doet.
In Preset mode klinkt alles normaal en strak, maar je moet dan wel over de door vox ingestelde instellingen spelen en als ik dan naar manual mode switch om dus over eigen instellingen te spelen krijg ik opeens een raar soort fuzzig geluid! Als ik hard en aan een stuk door speel merk je het niet, maar laat je tonen 'staan' dan verkreukelt die toon als het ware. zacht spelen hoef ik niet eens te proberen(ik heb het trouwens over hard en zacht in de aanslaghand(A))
Ik heb ook een soundsampletje! Ik heb al andere gitaren en andere kabels geprobeerd dus het is 100% de versterker! Mijn vader vroeg of het niet aan de speaker lag, maar ik denk dat dat het niet is omdat één kanaal het wel doet.
Ik ben benieuwd en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

MVG

Gijs


http://www.gigasize.com/get.php?d=xqgb6xnjkcd

gijs_sg
4 augustus 2008, 20:42
heee,
Door jullie geweldige reacties doet ie het weer 8-)

Niet dus :satisfie:

Reacties zijn nog steeds welkom

beruk
4 augustus 2008, 21:03
Ik ben helemaal geen amp tech, maar ik krijg de indruk van de vox site dat deze versterker op twee manieren versterkt 1 via de presets en 2 via de gewone geluidsknoppen in manual mode. Lijkt voor de hand anders had je overal die kraak/ruis gehad. Als dat zo is dan is er waarschijnlijk iets mis in het transistor gedeelte van de manual mode. Retourtje gitaarwinkel, hij zal moeten worden doorgemeten denk ik. Is in ieder geval wat ik zou doen, maar goed ik heb een simpele buizenbak en ben geen techhead.