PDA

View Full Version : Geen dinges



Soundscape
1 augustus 2008, 21:52
Hallo allemaal!

Ik volg dit forum al een tijdje, maar sinds kort ben ik actief lid en is het tijd om me eens voor te stellen. Het is bijna niet voor te stellen, maar stel je voor dat je een dinges wordt omdat je je niet hebt voorgesteld. Oh well, hier komt ie.

Ik ben Marcel, 23 jaar en ik speel nu ongeveer 4 jaar gitaar. Mijn muzikale voorkeur ligt bij rock muziek, vooral grunge maar ook classic rock, blues rock en metal. Zoals al wel blijkt uit deze soorten muziek speel ik voornamelijk elektrische gitaar, hoewel ik ook een akoestische gitaar heb. Even voor de gearliefhebbers (en wie is dat hier nu niet) een overzichtje van wat ik gebruik:

Gitaren:
-Fender American Deluxe Stratocaster 50th Anniversary
-Fender Mustang Competition MIJ
-Squier Stratocaster
-Music Man Silhouette HH
-Epiphone G-400
-Simon & Patrick Pro Rosewood

Amps:
-Vox AC 30 Brian May Ltd. Edition
-Vox Brian May Special
-Vox AD 60 VT

FX:
-Boss SD-1

In het dagelijks leven ben ik student, maar (helaas) niet voor lang meer omdat ik deze zomer afstudeer. Aan alles komt een eind. :)


Groeten aan iedereen op het forum!

Mr.Fingers
1 augustus 2008, 21:55
Competition Stripes Mustang? :o hoe ben je daar aangeraakt?

Welkom!

Soundscape
1 augustus 2008, 22:05
Competition Stripes Mustang? :o hoe ben je daar aangeraakt?

Welkom!

Klopt. De kleur van mijn exemplaar is lake placid blue. De gitaar van Kurt Cobain in de Smells Like Teen Spirit videoclip ziet er hetzelfde uit (alleen die is linkshandig en heeft een gekleurde headstock). Vandaar dat ik een dergelijke gitaar wilde. :) Het is overigens geen originele, maar een Japanse reissue. Overigens is het qua geluid een unieke gitaar en de short scale hals is soms best handig.

Destijds, ong. 3 jaar terug, was er een in het rood (ook een competition) bij Feedback in de aanbieding (een laatste exemplaar aanbieding). Ik wilde de blauwe versie echter, dus toen hebben ze voor mij deze uit het Fender magazijn besteld.
Tegenwoordig bouwen ze geen competition versie meer, maar op Marktplaats komt er vast wel een keer weer een opduiken.

En bedankt!