PDA

View Full Version : Wat te doen?



hugo123
1 augustus 2008, 20:41
Ik had een Metal Muff gekockt, die mij helemaal niet beviel. Dus die verkoop ik weer, maar nu heb ik dus geld over. Ik wou eerst een Distortion + kopen, maar naar waqt prutsen met mijn amp heb ik een heerlijke sound gekregen.
Dus wou ik er een modulatie effect ofzo van kopen, ik vind phaser en tremolo hele mooie effecten die ik nog wel zou willen hebben, ook een 2e delay zou leuk zijn, maar ik heb er al 1 dus dat vind ik nog niet nodig, ik heb zo ongeveer 70 euro, ik dacht eens te kijken bij de coolcat serie van danelectro, ik zag in het topic daarvan dat die pedaaltjes toch wel van een goede kwaliteit, als dit zo is kan ik evt. een phaser én een tremolo kopen, maar wat zouden jullie doen, een tremolo een phaser of een geheel ander effect namelijk een...?
Wat zouden jullie doen?

robert-gitarist
1 augustus 2008, 23:04
Ik zou eerst eens kijken wat ik precies wil hebben als ik jou was ;)
Je zegt nu een delay erbij zou leuk zijn, maar heb er al 2 ja, dat schiet dan niet op ;) Wat voor effect zoek je (geef eens voorbeelden van bandjes waar je van houd). Als je nog geen wah hebt, dan zou ik daar eens na kijken. Ook erg leuk mooi. Maar goed, bedenk eerst eens rustig wat je exact wil hebben en ga niet overhaast op zoek naar pedalen. Zo koop je nog een keer een kat in de zak. In die tussen tijd kun je ook nog eens mooi sparen (voor 70 euro heb je niet 2 toffe effecten voor maar eerder een vrees ik maar goed, wie weet met een mazzeltje).

Succes! (en je hebt een PM terug).

hugo123
1 augustus 2008, 23:16
Ja ik heb je pm.. Maarre ik heb een foutje gemaakt iuk heb dus een delay.. Ja ik weet het, maar ik heb niet echt bandjes waar ik een sound ofzo van wil namaken, ik weet eiegnlijk niet, maar nu vind ik qua effecten bijv only one van yellowcard, daar gebruiken ze een tremolo 3en dat vind ik wel heel erg stoer, dus ik denk dat ik daar meer aan heb, aangezien ik mijn chorus ook nooit meer gebruik.

Mitch
1 augustus 2008, 23:28
"Ik heb geld over en nu moet ik wat kopen"
Sorry, da's te weinig inhoud.

Deze gaat dicht.