PDA

View Full Version : Wel ik ben GITAARDOCPHIL



gitaardocphil
1 augustus 2008, 12:19
Ik ben gitaardocphil, een samenraapsel van mijn passie, job, en stuk achternaam.
WIE BEN IK?
1) °07/12/1955, dus stokoud.
2) Job = ARTS, algemene geneeskunde met een fantastisch draaiende praktijk.
3) Gewerkt als arts van 1980-2000, met een gebeurtenis op 02/09/2000 die mijn leven voorgoed heeft veranderd
4) Op 02/09/2000 ben ik frontaal tegen een boom gereden met de toen nog wettelijke snelheid van 90km/h.
5) RESULTAAT: 32 breuken in mijn linkervoet en enkel, en een "ontplofte" lage lendenwervel met 1 stuk in en tegen mijn ruggenmerg.
6) Stop van die dag en terug vol enthousiasme, maar tegen advies in als arts.
7) Wegens opnieuw teveel werk, noodgedwongen stop op 08/11/2004, aanvankelijk een hoera fase, maar 3 maand later het beruchte zwarte gat.
8) Het gevoel alles kwijt te zijn: job, ego, zelfrespect, fierheid, mijn sociaal leven en een gevoel van nutteloosheid.
9) Ik heb me herpakt, ben terug veel gitaar te spelen EN verzamelen, resulterend in een pracht collectie. Ook plotse promotie van lid naar administrator op www.chordie.com en terug een levensdoel.
10) Ik leef van dag op dag, en elke dag is een strijd tegen de pijn. Ik heb 1 groot geluk bij mijn ongeluk = zeer zwaar verzekerd wat me nu toelaat om toch te ademen.
Ik hoop hier welkom te zijn en ook hier een extra motivatie te vinden. Ik heb inderdaad behoefte aan motivatie en eerlijk ook wat aandacht.
Mijn gitaren zijn mijn "kinderen", ik heb een pracht collectie en ik ben zeer LEERGIERIG" :soul: .
Ik hoop op begrip, en dat ik hier welkom ben.

bass blom
1 augustus 2008, 12:23
welkom, heftig verhaal man :chicken:

meer ouwe lullen, ook al zijn ze dan belgs is nix mis mee :cheerup:

Tho
1 augustus 2008, 12:24
Nou in ieder geval bedankt voor je levensverhaal, en natuurlijk van harte welkom!

pannekoek
1 augustus 2008, 12:24
wow, shocking!

welkom op het forum!

zou je misschien een plaatje kunnen posten van je mooie gitaarcollectie? :satisfie:

Kim Wilson
1 augustus 2008, 12:25
Heftig verhaal man. En natuurlijk ben je hier welkom!

Tubescreamer
1 augustus 2008, 12:29
Docphil, welkom! Idd heftig verhaal...hee maar had jij jezelf al niet een keer in een ander topic voorgesteld met jouw verhaal? Niet dat 't uitmaakt ofzo, maar vroeg het me af want het komt me zo bekend voor....heb geen zin om topics door te gaan spitten :chicken:

Maar goed WELKOM dus :cheerup: en foto's van je collectie, veel foto's want volgens mij zijn we benieuwd!!!

bagheera
1 augustus 2008, 12:30
welkom op het forum
krachtig verhaal muziek heelt alle pijn :hippie:

nu ben ik wel heel benieuwd naar die prachtige colectie
welk genre muziek speel je

laat het ons vlug weten

greets

mede belg

bagheera

bass blom
1 augustus 2008, 12:30
Docphil, welkom! Idd heftig verhaal...hee maar had jij jezelf al niet een keer in een ander topic voorgesteld met jouw verhaal? Niet dat 't uitmaakt ofzo, maar vroeg het me af want het komt me zo bekend voor....heb geen zin om topics door te gaan spitten :chicken:

Maar goed WELKOM dus :cheerup: en foto's van je collectie, veel foto's want volgens mij zijn we benieuwd!!!

ja inderdaad :D daarboven alles nog ok doc? ;)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111567

Trocar
1 augustus 2008, 12:34
Ik sluit me aan bij de rest: Welkom! :)

robert-gitarist
1 augustus 2008, 16:55
Ai ai ai wat een verhaal man. Dat je het overleefd hebt is überhaupt al knap. Zijn dr zat die dat echt niet na hebben kunnen vertellen.
Wat voor gitaren/versterkers etc heb je eigelijk?
Ook namens mij van harte welkom!

budje
1 augustus 2008, 17:00
Ha die doc!

Welkom, ook ik zoals iedereen geinteresseerd naar je spullen

had je je al eens eerder niet eens ergens voorgesteld?

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:58
halloo!!

welkom :cooler:

gitaardocphil
30 januari 2009, 16:38
Jullie hadden allemaal gelijk, het is hier inderdaad geen plaats om aan zelfbeklag te doen.
Ik ben dankbaar voor de kritiek en heb er zeker rekening mee gehouden. Vandaar ook deze titel van het onderwerp.
Wie ik ben weten jullie al, en mijn passies zijn:
- gitaren, spelen en verzamelen.
- ik ben vrij rustig en HAAT ruzies
- een andere passie is reizen, meestal USA en uiteraard mogen de muziek winkels niet ontbreken.
- hoogtepunten: Memphis Tennessee, bezoek aan de "gibson factory"
Zeer merkwaardig is dat men ongeveer 2 op 10 gitaren afkeurt en vernietigt.
Een werknemer die weinig ziek is en goed werk levert krijgt als bonus een gitaar.
Daar worden de "hollow-bodies" gemaakt. Uiteraard moet men daar naar de "king" der gitaren gaan: gruhn.
Dank zij het spelen op gitaren ben ik terug zoveel plezier gevonden in het spelen, en ik ben er inderdaad beduidend gelukkiger door geworden.
Moge dit een antwoord zijn op mijn vorige mails. Ik tracht mijn weg hier te vinden, maar dat lukt wel denk ik.
Vraagje: is het opportuun een lijst te maken over jouw gitaren en versterkers?
Het is best mogelijk dat ik me voorgesteld heb, maar dit hier is een normale voorstelling, ttz zonder al het zelfbeklag (wat in feite goed bedoeld was, maar verkeerd was) het is hier tenslotte een gitaar forum.

Outrage
30 januari 2009, 17:14
Zagen mag best hoor, er is er zelfs een speciaal topic voor.

pannekoek
30 januari 2009, 18:14
- hoogtepunten: Memphis Tennessee, bezoek aan de "gibson factory"
Zeer merkwaardig is dat men ongeveer 2 op 10 gitaren afkeurt en vernietigt.
Een werknemer die weinig ziek is en goed werk levert krijgt als bonus een gitaar.

hebben ze nog vacatures?

FNaRK
30 januari 2009, 20:06
welkom,
leeftijd is geen probleem,
beetje jammer dat je belg bent, maar ach .... binnenkort horen jullie toch bij Nederland. Hebben we naast de friezen nog een groep om uit te lachen !!


:???:





:seriousf:

robostrat
30 januari 2009, 21:23
welkom alhier!
ben nu ook wel benieuwd naar al die gear .....

piet elektron
30 januari 2009, 23:45
:speed: hai :speed:

Johannes
31 januari 2009, 01:28
welkom alhier!
ben nu ook wel benieuwd naar al die gear .....



... en je adres uiteraard, oh en de periode dat je op vakantie bent :D

Jedeel
31 januari 2009, 01:47
Jullie hadden allemaal gelijk, het is hier inderdaad geen plaats om aan zelfbeklag te doen.


Ik ben vluchtig door dit 'draadje' heen gegaan, maar volgens mij heeft iedereen
begrip voor je verleden (en heden).
(Geen enkele reden dus dat je je moet verontschuldigen!)

Wees welkom en geniet van dit leerzame forum!!!!

Edit: Ik ben 2 weken jonger dan jij :-)
(Over 'ouwe lullen' gesproken......)