PDA

View Full Version : Hallo



Azrahell
1 augustus 2008, 11:41
Hoi Allemaal , mn Naam is Azrahell a.k.a. Martin, ik ben 28 jaar en ben al zo'n 12 met muziek bezig.

Ik speel vooral gitaar wat mijn grootste passie is, maar heb ook gedrumd, en bas gespeeld.
Ik speel en heb in diverse bands gespeeld, amateurnivo en meer profi bands, en ben momenteel actief als sessie gitarist voor 2 bands, i.v.m. leden tekort.

Heb een tour achter de rug van een maand door Europa met de Band Melechesh in combi met bands als Immolation, Goatwhore en Sickening Horror.

Dit was mijn eerste tour na 12 jaar met muziek bezig te zijn, en was onvergetelijk, eigenlijk iets wat elke muzikant zou moeten meemaken.

Mijn muziek voorkeur gaat voornamelijk uit naar Metal/Rock, maar kan alle typen muziek waarderen wat goed in elkaar zit.

Ik bezocht de site vooral voor de gitaren die te koop staan, ook al heb ik het geld er niet altijd voor, maar dat zullen er ongetwijfeld meer mensen hebben :)

Nou...genoeg info over mij, en tot op het Forum dan maar..

Cheers.

Dekkz0r
1 augustus 2008, 11:44
Welkom :cooler:


Nu maar snel je gear ergens gaan posten..

Tho
1 augustus 2008, 11:46
Heb een tour achter de rug van een maand door Europa met de Band Melechesh in combi met bands als Immolation, Goatwhore en Sickening Horror.

Kijk, dat is serieus te nemen!

Van harte welkom op het forum!

Trocar
1 augustus 2008, 12:44
Kijk, dat is serieus te nemen!


Da's inderdaad een mooie binnenkomer wat mij betreft :)
Welkom, en veel plezier hier!

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:59
hallo! en welkom!

hoe was de tour dan?? naar je zin gehad hoop ik! 8-)

Azrahell
1 augustus 2008, 23:45
Ja het was waanzinnig, elke dag spelen, en veel zien waar het kan natuurlijk.

In mijn geval heeft het mij een veel betere muzikant gemaakt, veel geleerd van andere muzikanten en ervaringen delen, etc

Toen het afgelopen was moest ik wel een traantje wegpinken. :)

Thanks voor de replies allemaal.,

Cheers,

Kris Haex
4 augustus 2008, 14:00
Welkom op het forum!