PDA

View Full Version : toonaard



cathal
31 juli 2008, 18:26
hey
ik vraag me al een tijdje af hoe je kan weten in welke noot een liedje is geschreven. Kan iemand me helpen?
ik wou ook graag weten waarvoor de solsleutel, fasleutel enz.... staat.

Bassbitch
31 juli 2008, 18:41
Dit topic past beter in Speeltechnieken en Theorie denk ik. Sowieso kun je je daar alvast behoorlijk inlezen over de genoemde onderwerpen!

cathal
31 juli 2008, 18:46
dude, antwoord gewoon, ik ben ier just nieuw, tegen dat ik dat gevinden heb, kon je allang eens antwoorden

bass blom
31 juli 2008, 18:48
dude, antwoord gewoon, ik ben ier just nieuw, tegen dat ik dat gevinden heb, kon je allang eens antwoorden

dude :eek: dat zeg je toch niet tegen een dame?

cathal
31 juli 2008, 18:49
met den gentelman uit te hangen gaat ge niet veel bereiken ze maat

bert k
31 juli 2008, 18:50
dude, antwoord gewoon, ik ben ier just nieuw, tegen dat ik dat gevinden heb, kon je allang eens antwoorden
Beste vriend, dit forum heeft verschillende afdelingen, en een daarvan is Speeltechniek en Theorie. Daar hoort je vraag thuis, dus je gaat hier geen antwoord krijgen.
Een beetje je best doen hoort erbij.

bass blom
31 juli 2008, 18:54
met den gentelman uit te hangen gaat ge niet veel bereiken ze maat

ik zal me maar inhouden :sssh:

Mr.Fingers
31 juli 2008, 19:00
Antwerpenaar zeker :stop:

En Bassbitch heeft gelijk, "zoekt & gij zult vinden", en probeer het eens in "speeltechniek"

bert k
31 juli 2008, 19:05
En dan zeggen ze dat wij Nederlanders een grote bek hebben...:D

Han S
31 juli 2008, 19:14
dude, antwoord gewoon, ik ben ier just nieuw, tegen dat ik dat gevinden heb, kon je allang eens antwoorden

Dude, minstens de helft van de mensen hier kan je een goed antwoord geven, maar dan zul je het wat vriendelijker moeten brengen/vragen.

En BB is geen dude, dat is een lekker wijf.

Bassbitch
31 juli 2008, 19:26
dude, antwoord gewoon, ik ben ier just nieuw, tegen dat ik dat gevinden heb, kon je allang eens antwoorden

Dude, je mag wel eens een wat minder grote bek opzetten. Ik probeer je alleen maar te helpen.

Mithrandir
31 juli 2008, 19:41
Ten eerste: Ik gooi dit topic op slot en verzoek Cathal vriendelijk de zoek-functie te gebruiken.

Ten tweede: Wanneer je deelneemt aan een forum is het een goede gewoonte op een normale manier met elkaar om te gaan, dat geld dus ook voor jouw Cathal.