PDA

View Full Version : "Nena" sucht einen neuen Baß-Spieler.



Nellyrocks
31 juli 2008, 15:53
"Nena" sucht einen neuen Baß-Spieler für nur eine Tätigkeit.

Wir haben schon zwei tolle Boys, kluge Typen die die Gitarren und Keyboards berühren und ein Drummer. Wir suchen folglich noch ein Toller Baß-Spieler, zum an den Project des massiven tophits von den Jahren achtzig teilzunehmen.

Sie werden da nicht reich aus, aber die ewige Berühmtheit erreichen auf Gitaarnet.

Mitch
1 augustus 2008, 11:50
Jungs, wass gibt's? :chicken:

Oké, voor de niet-geïntegreerde Germanen: voor het aanstaande Gitaarnetfestival in Gorinchem (zie dit topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111893))zoeken we voor een jaren 80 gelegenheidsband een bassist.
Foute nummers worden niet geschuwd, dus wees gewaarschuwd.
Drummer gaat extern geregeld worden, bovengetekende en ondergetekende nemen gitaren, toetsen en wat vocalen voor hun rekening dus als je denkt dit allemaal aan te kunnen en je komt uit het westen (grofweg tussen A'dam en R'dam zou logisitiek handig zijn): gooi er een PB tegenaan!

Nellyrocks
1 augustus 2008, 11:59
Lebhafte Töne und starke Nuten. Das ist, was wir suchen.

bert k
1 augustus 2008, 12:12
Das ist ja supergeil! Ich spreche waardeloos Deutsch, aber ich spiel Bass wie ein richtige german!

Mitch
1 augustus 2008, 12:19
Ich glaube wir haben ein "Winner"
http://images.umvd.com/aec/toenails/785bf22a59c54caf9075988e3b5c7d20.jpg

Nellyrocks
1 augustus 2008, 12:20
Verdammt, Ich Lieb' Dich

elendaeril
2 augustus 2008, 02:24
Baßspieler gefunden? Wan es notich ist, wieleicht möchte ich auch teilnehmen wan das appresiert werde? Dordrecht ist nich so weiter von Gorküm :cheerup:

Oftewel ik verveel me en meetings zijn altijd leuk. Kan ik tenminste ook eens van mijn lurk-imago afkomen :D

Mitch
2 augustus 2008, 11:49
In principe zijn we voorzien met bert en da's niet het type om af te haken. Als -ie zijn vingers breekt heb je een PB'tje ;)
En sowieso komen naar die meeting joh, hartstikke leuk.

Nellyrocks
2 augustus 2008, 12:06
Baßspieler gefunden? Wan es notich ist, wieleicht möchte ich auch teilnehmen wan das appresiert werde? Dordrecht ist nich so weiter von Gorküm :cheerup:

Oftewel ik verveel me en meetings zijn altijd leuk. Kan ik tenminste ook eens van mijn lurk-imago afkomen :D

Met alle respect maar. Wat voor een imago ben je bang te hebben na 14 posts? Welkom trouwens en zie je op de meeting.

elendaeril
3 augustus 2008, 23:58
Met alle respect maar. Wat voor een imago ben je bang te hebben na 14 posts? Welkom trouwens en zie je op de meeting.

Oh, maar dat komt langzaam wel goed :)

15 posts alweer, 't schiet al op :cheerup: