PDA

View Full Version : else steklt zich voor



else
31 juli 2008, 14:32
Ha! Ik ben Else en ben wat je noemt een laatbloeier (qua gitaar dan :). Heb heel vroeger ooit akoestisch gespeeld maar daarna eigenlijk jaren niks. Ben ondertussen 37 en speel sinds een jaar weer fanatiek akoestisch en sinds kort ook electrisch. Ik heb een Taylor 110 (akoestisch) en een prachtige cherry Epiphone Riviera (Bigsby). Nu nog op zoek naar mensen om mee te spelen! Grtz

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 14:34
Ha! Ik ben Else en ben wat je noemt een laatbloeier (qua gitaar dan :). Heb heel vroeger ooit akoestisch gespeeld maar daarna eigenlijk jaren niks. Ben ondertussen 37 en speel sinds een jaar weer fanatiek akoestisch en sinds kort ook electrisch. Ik heb een Taylor 110 (akoestisch) en een prachtige cherry Epiphone Riviera (Bigsby). Nu nog op zoek naar mensen om mee te spelen! Grtz
Heej welkom op het forum!

en die laatste zin gaan veel mensen ander opvatten!

gave gitaren!

Mr.Fingers
31 juli 2008, 14:35
als je nu eens zegt vanwaar je bent, dan kan je hier misschien nog een halve band opscharrelen ;)


Welkom!!!


(P.S. Foto's van je gitaren willen we zien, en is die riviera bij u ook zo'n enorm zware gitaar?)

else
31 juli 2008, 14:48
klinkt goed, ik woon in amsterdam (west)
grt else

else
31 juli 2008, 14:50
en ja, mn riviera is behoorlijk 'gewichtig' inderdaad :)

The Lo Lands
31 juli 2008, 14:50
Hallo Else.

Welkom op het forum!

DeiDRagonas
31 juli 2008, 14:57
en die laatste zin gaan veel mensen ander opvatten!

J-man, ze is 37 heh... :sssh:























Neej geintje hoor Else! Als je eens flink afgebeuld wil worden ben je altijd welkom backstage bij The Hips. Vooral Daan schijnt een hele grote te hebben. ;)

R

DeiDRagonas
31 juli 2008, 14:58
Het is sterker dan mij. Maar als ik evt wat onduidelijk was... Welkom.

lol.. :D

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 14:58
R-man , daan is meer Like A Virgin! touched for the very first time!

robert-gitarist
31 juli 2008, 15:12
Welkom Else op het forum. Ik ga er van uit dat we hier te maken hebben met het vrouwlijk geslacht? ;)

Mooie gitaren trouwens. Z'n Epiphone is trouwens echt schitterend :)

else
31 juli 2008, 16:04
euh ja klopt :) Denk dat dat wel duidelijk is, na de bijzonder gastvrije reacties hierboven :)

Mitch
31 juli 2008, 17:22
Welkom Else. Vul, als je wil, je profiel anders nog wat verder in. Je woonplaats verschijnt dan in beeld, naast je naam. Erg handig als je bijvoorbeeld een vraag stelt over een winkel waar je wat kan testen, wan t dan kan er meer to the point advies worden gegeven.

gitaarvrouwtje
31 juli 2008, 17:27
hoi else
jah de heren zijn altijd ernstig uit hun doen als een dame zich hier aanmeldt
ik ben trouwens kris(ook een dame) en ben 41 (nou ja bijna dan, ik WORD zeer binnenkort 41), ik speel akoestisch (elektro akoestisch) en woon even als de heren van the hips die zo gastvrij zijn in deze topic :hippie: in appingedam (groningen)
have fun op dit forum, je moet even door ze heenprikken maar ze zijn best lief haha
kris

DeiDRagonas
31 juli 2008, 17:29
Tss.. Ik ben niet lief! En Jeroen is al helemaal erg!!

*bloos*











Nah, we menen t allemaal niet zo slecht hoor..

Grt!

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 17:33
Dankje Roy ;) Tis Joene voor jou ;)

We menen het allemaal wel! maar dan op een liefe manier :)

Kris , kan ook goed spelen! mocht je iets van fingerpicking willen weten moet je bij haar wezen!

Strangegun
31 juli 2008, 18:27
welkom :rockon:

Mithrandir
31 juli 2008, 18:37
@Joene en Dreidragonas: Dit soort haantjes gedrag richting de vrouwelijke leden word niet geaccepteerd en wil ik ook niet meer zien.

DeiDRagonas
31 juli 2008, 19:43
Schrik... :stop:

Maar goed, zal me wel ff rustig houden.
(Hoewel bij mij vaak niet van lange duur, sorry..)

Grt Roy!

else
31 juli 2008, 19:45
t wordt steeds gezelliger hier :). k snap je post mithrandir, maar als oud- groningse kan ik die appingedamse posse wel handelen hoor; grote mond, klein ... (hartje ?!) :cooler:

Mithrandir
31 juli 2008, 19:59
Als ik er niet tegen optreed word het gedrag als normaal beschouwd en zal het ook gebruikt worden t.o.v. vrouwen / meisjes die minder relativeringsvermogen hebben of er werkelijk niet van gediend zijn en daardoor weggejaagd worden. En dat is zeker niet de bedoeling.

En welkom trouwens :D

DeiDRagonas
31 juli 2008, 20:03
t wordt steeds gezelliger hier :). k snap je post mithrandir, maar als oud- groningse kan ik die appingedamse posse wel handelen hoor; grote mond, klein ... (hartje ?!) :cooler:

Kijk... Dat bedoel ik!

("Hartje" ... haha, leuk hoor Els, leuk... ) :stop:





lol.. Sorry voor mn irritante gedrag.. Fijne avond verder ppl!!

Roy.

gitaarvrouwtje
31 juli 2008, 20:48
ach mith ik snap je wel hoor, maar ik ken joene en das echt gewoon een prima gast..je hebt wel gelijk dat je de hand er aan houd wat t gedrag naar de dames betreft, maar och wij dames zijn ook niet van suiker he haha

ey else ook een oudgroningse dus? cool..de damster posse is minder schadelijk dan je zou denken haha..je giet er wat koel bier in tijdens de nacht van appingedam en ze spelen als engelskes :hippie:

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 22:42
Echt wel!( was echt top de n8 van appendam )

en haantjes gedrag ike nee ! liever niet maar ik snap hem Mithander!

Daarbij mijn exuses oudgroningse! En een knuf van Roy en mij!

hendrix_appendix
31 juli 2008, 22:53
Jullie twee zitten echt de hele dag door in elkaars anus te GN'en of niet?

Welkom trouwens, Elske!

else
1 augustus 2008, 11:59
Hartverwarmend allemaal ;) veel dank!
Voel me al helemaal thuis hier.
Nu nog een bandje zoeken.. :rockon:

else

Tubescreamer
1 augustus 2008, 12:22
Nou ben dr ondertussen een beetje laat mee zie ik, maar welkom Else!
Hee en ik woon ook tegen A'dam West aan, maar meer Zuid.
Ik heb af & toe het idee dat het wel meevalt met het aantal Amsterdammerts hier...goed dat er weer ééntje bij is :D

Veel plezier hiero!

else
1 augustus 2008, 21:04
check!
sja, al die noorderlingen hier...
ok, k moet mn roots niet verloochenen maar ben ook voor meer amsterdammerts.

Eef
1 augustus 2008, 21:58
Welkom Else! Meer vrouwen op GN kan geen kwaad :cheerup: