PDA

View Full Version : hi there all!



JC1978
31 juli 2008, 10:52
Ben hier al langere tijd aan het rondneuzen en me onlangs geregistreerd.

Ben 29jaar, speel vanaf m'n 12de gitaar in diverse groepjes. Eerst nogal donkere rock die later opschoof richting metal en hardcore (steeds zwaarder eigenlijk). Begon op een spaanse gitaar van mijn nonkel en een Hohner Stratocaster copie met een fender versterker (geen idee meer welk type, lang geleden verkocht voor een Marshall Valvestate).

Daarna een Jackson Randy Rhoads gekocht en jaren plezier aan beleefd.

Door verschillende splits van de bands waar ik in speelde (louter recreatief, nooit in een studio geweest) de interesse ook wat verloren en me meer met electronische muziek gaan bezighouden (sequencing, compressie, eq'ing,...).

Een jaar of twee/drie geleden de interesse voor de gitarmuziek helemaal terug gekregen door een Hernandes Vertigo in handen tre krijgen (weliswaar in vrij slechte staat). Onlangs mijn Jackson verkocht omdat ik ze eigenlijk niet meer bespeelde en mijn muzieksmaak ondertussen opgeschoven was richting groffere rock. (plus het feit dat je met zo'n ding bijna niet zittend kan spelen) Was ondanks dit toch een moeilijke beslissing om er afstand van te nemen. (nostalgie)

Ondertussen weer als gek toonladders aan het inoefenen. Zou graag ook eens aan de slag gaan met wat mods (heb nu toch 2 zeer matige tot slechte gitaren waar ik op los kan experimenteren).

Voila, dat volstaat wel als inleiding denk ik zo 8-)

Harry
31 juli 2008, 11:54
hoi, en welkom!!

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 11:56
Welkom!!!!!

robert-gitarist
31 juli 2008, 12:54
Welkom JC!