PDA

View Full Version : The Best Unknown Guitarist In The World



telepathic
30 juli 2008, 22:08
Weet iemand hoe ik aan de/een DVD/MPG kom van de PBS documentary

The Best Unknown Guitarist In The World?

Het betreft de documentary uit 1971 over Roy Buchanan. Ik kan hem alleen vinden op een uiterst vage torrent site, die vastloopt en bakken Trojans wil installeren. Voor alle duidelijkheid: ik wil er gewoon voor betalen.

Ace 1.15.19
31 juli 2008, 02:44
Ik denk dat je hier meer reacties op krijgt als je het onderwerp in Offtopic zet. Veel succes!

beruk
31 juli 2008, 10:03
Wellicht heb je dat al gedaan, maar dit is de web winkel van PBS:
PBS shop (http://www.shoppbs.org/home/index.jsp)

Groet,

telepathic
31 juli 2008, 13:54
ok, bedankt.

bass blom
31 juli 2008, 13:56
ik heb wel eens iets (elegant universe dvd) proberen te kopen bij PBS maar dat kon niet :chicken:
tegenwoordig wel? ff loeren :p

edit: hmm, zie nog steeds alleen VS en canada :chicken:

telepathic
31 juli 2008, 14:07
Wellicht heb je dat al gedaan, maar dit is de web winkel van PBS:
Nee, had ik nog niet gedaan. Nu wel maar helaas onbekend bij PBS shop.

Trocar
31 juli 2008, 15:39
Ik heb geen ervaring met deze site, en weet ook niets over de betrouwbaarheid etc.
http://www.collectorware.com.ar/index.htm
Rare Music DVDs -> Roy Buchanan (5)

En dan zie je onderaan:

ALSO AVAILABLE
ROY BUCHANAN The World's Greatest Unknown Guitarist, 1971 PBS special

(Want zo heet de DVD eigenlijk, blijkbaar)

telepathic
31 juli 2008, 19:54
Ik heb geen ervaring met deze site, en weet ook niets over de betrouwbaarheid etc.
Dank voor je link. Dat is inderdaad de DVD die ik bedoel. Het is wel een vage site met alleen maar een emailadres en geen bestelmenu o.i.d. Dat voelt niet best. Missschien dat ik wel een mailtje stuur, kijken wat er gebeurt.

Trocar
31 juli 2008, 21:36
Inderdaad, daarom heb ik het maar expres erbij gezet dat ik het niet ken.
Ik ben wel benieuwd of het allemaal lukt/of het wat is!

Mephistocles
5 augustus 2008, 02:36
Waarom een dvd over de beste onbekende gitarist ter wereld? Iedereen weet toch dat ik dat ben? Duh!

telepathic
5 augustus 2008, 10:12
Waarom een dvd over de beste onbekende gitarist ter wereld? Iedereen weet toch dat ik dat ben? Duh!
Grappenmaker. Maar zonder gekheid, luister bijvoorbeeld eens naar Roy's versie van "Down by the river" (live) en je zal niet begrijpen waarom deze man niet wereldberoemd was. Alleen al wat hij doet in dit nummer levert genoeg studiemateriaal op voor de rest van je leven.

Ibanez666
5 augustus 2008, 16:55
Waarom een dvd over de beste onbekende gitarist ter wereld? Iedereen weet toch dat ik dat ben? Duh!

Jij bent gewoon de onbekendste gitarist ter wereld :)