PDA

View Full Version : Goede flightcase met snelle service



Bram78
30 juli 2008, 20:01
Hoi,

Iemand een suggestie waar ik snel een 8he versterkerrack kan scoren?
Ik heb enige tijd geleden een mail gestuurd naar Goldcase, nooit antwoord gekregen. Vooruit, kan gebeuren. Gisteren een bestelling geplaatst en vervolgens gebeurt er niks. Vandaag gebeld; mobiel en normaal nummer: afgesloten en geen gehoor. Mail krijg ik als failure terug...
Dit wekt bij mij niet bepaald vertrouwen op maar dat is persoonlijk.
Om die reden zoek ik dus maar even verder en zijn tips meer dan welkom.

Groetjes Bram

Angel
30 juli 2008, 20:26
You've got pm

groovieguitarguus
30 juli 2008, 22:13
Ik heb laats een 6 he bij New-line.nl besteld.
Prima service en vlot.
Van het merk Proel. Strakke kist met nikkelen hardware...
Geen verchroomd metaal zoals bij DAP. Na een beschadiging roest dat spul.
Proel... echt een strak kissie ;-)
Tevens met een 19" strip zowel voor als achter.... was voor mij een vereiste om een aansluitpaneel achterin te kunnen bouwen....

succes.

gr. Guus

AART
30 juli 2008, 23:39
Goldcase.nl is een onderdeel van aiber audio, misschien daar eens vragen hoe het zit. Ik heb enkele jaren geleden een 12he case van die lui laten komen en dat was een prima kist, ik durf alleen niks te zeggen over de situatie nu dan...

Bram78
31 juli 2008, 10:57
Ik heb inmiddels een case besteld bij www.plsshop.nl, ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Gelijk maar voor shockmount gekozen.
Dank voor de adviezen en ik zal mijn bevindingen posten.

Groetjes Bram

Liquid_Metal
1 augustus 2008, 09:06
PLSshop ziet er érg netjes uit. Wellicht bestel ik daar ook mijn case. Omdat mijn pre- en poweramp tezamen 3HE zijn en daar wss later nog wel een equalizer en, veel later, een multieffect bij komen denk ik dat ik een 6he haal. Iemand opmerkingen waarom ik voor een andere maat zou moeten gaan?

JipStoop
1 augustus 2008, 09:47
Iemand enig idee of hier een Vox AD50VT in past ?

http://www.plsshop.nl/detail.asp?pid=31000410&p=1

Hellsbellsnl
1 augustus 2008, 22:24
Voor maatwerk:

http://www.jmsstageservice.nl/

Hier maken ze ook alle cases voor Paul Lenders.
Heeft goed spul en niet te duur als je losse spullen nodig hebt voor een case te maken.

Demoi-crazy
3 augustus 2008, 14:02
als je een beetje handig bent kan je voor een fractie van de prijs zelf je flightcase maken. Ik heb er zo gebouwd voor mijn Marshall JVM head, voor mijn Hughes&Kettner head, voor de 2 cabs, voor mijn gitaren en mijn effectenpedalen.
Je vindt alle onderdelen op www.flightcase-brico.be
Zeer betaalbaar, snel en vriendelijke service...mét uitleg indien je vragen hebt

Groeten

Geoffrey
15 augustus 2008, 12:10
simpel : THOMANN

henkbraakman
16 augustus 2008, 08:41
Hoi, in Zutphen even googlen op flightware zutphen en je kan online de case samenstellen en de prijs zien. Zij kunnen de case kant en klaar leveren of als bouwpakket compleet voorgeboord en de profielen gezaagd. Je moet de case dan zelf nog in elkaar poppen. Goede service en prijs (en ze komen afspraken na, ook handig)