PDA

View Full Version : Marion stelt zich even voor



MarionLWD
30 juli 2008, 15:01
Haaai mensen!

Mijn naam is Marion 8-)
Kom uit Leeuwarden en ben 22 jaren jong.
op mijn 7de begonnen met gitaarspelen en nu nog steeds aan het bijhouden.
helemaal gek op allerlei soorten muziek en altijd bezig ermee.

eigenlijk zou ik wel weer in een bandje willen spelen wat ik vroeger ook deed maar helaas met het 40 uren werken is het er nog niet van gekomen..

ik speel akoestisch gitaar en elektrisch :gitarist: op mijn 12e ook nog een paar jaar bas gespeeld maar toch vond ik toen elektrisch en akoestisch leuker.

ook ben ik op het moment bezig met zangles dus hopelijk gaat dat ook nog wat worden 8)

Nou hier dus even in het kort een verhaaltje over mij :)

Liefs Marion

almarvk
30 juli 2008, 15:05
Eindelijk weer 's iemand uit 058! Welkom!

Mr.Fingers
30 juli 2008, 15:05
Fijn, wat voor gear heb je?

HaroldA
30 juli 2008, 15:06
Leeuwarden kan ik weinig mee, maar leuk dat je hier bent Marion, welkom!

Tubescreamer
30 juli 2008, 15:11
Welkom Marion! :cheerup:

GibsUn
30 juli 2008, 15:13
Welkom op het forum, en hopelijk word je een actief lid :rockon:

MarionLWD
30 juli 2008, 16:04
thnx mensen!

heb een hohner als elektrische gitaar met super mini versterker :P

en een ariana akoestische gitaar (als ik me niet vergis)

mn vader heeft de rest thuis staan :cooler:

GibsUn
30 juli 2008, 16:10
Is dat het merk *super* of *mini* ?




:satisfie:

MarionLWD
30 juli 2008, 16:20
Is dat het merk *super* of *mini* ?


:stop:





whahaha geen idee wat het merk is, zal als ik thuis ben eens even naar het merk voor je koekeloeren

MarionLWD
30 juli 2008, 16:46
http://album.partyflock.nl/13962689.jpg

:angry:

Steven Otto
30 juli 2008, 16:49
Is dat u op de foto?

zo ja,

Welkom!

zo nee,

Welkom!

MarionLWD
30 juli 2008, 16:50
Is dat u op de foto?

zo ja,

Welkom!

zo nee,

Welkom!


jep thats me! en thnx :hippie:

JeroenSchaaf
30 juli 2008, 16:52
Heej welkom hiero!

Leeuwarden leuk man! ik ga daaro me nieuwe opleiding doen!

Tho
30 juli 2008, 16:55
Welkom!

Ik denk dat je een grote fout hebt gemaakt door die foto te plaatsen, gezien het hier nogal een hengstenbal is :D

MarionLWD
30 juli 2008, 16:58
Heej welkom hiero!

Leeuwarden leuk man! ik ga daaro me nieuwe opleiding doen!

thnx! en leeuwarden rules! 8-) wat voor opleiding?

MarionLWD
30 juli 2008, 16:59
Welkom!

Ik denk dat je een grote fout hebt gemaakt door die foto te plaatsen, gezien het hier nogal een hengstenbal is :D


wahahahahhaha ken t wel handele :dance:

en als iedereen lief is komen er misschien wel meer foto's :cooler:

Tho
30 juli 2008, 16:59
wahahahahhaha ken t wel handele :dance:

en als iedereen lief is komen er misschien wel meer foto's :punk:

IK BEN LIEF!!!!

marter544
30 juli 2008, 17:01
Welkom!

Ik denk dat je een grote fout hebt gemaakt door die foto te plaatsen, gezien het hier nogal een hengstenbal is :D

Tis een beetje wachten op Iwa he? :sssh:

EDIT, foto bekeken: :eek:

Tubescreamer
30 juli 2008, 17:11
Dat is lachen, houdt iedereen zich netjes in en dan krijg je dit...beetje het verhaal van Jantje en de pruimenboom he :D

EDIT: hee maar waarom staat er een boos kijkende smiley onder je foto eigenlijk???

JeroenSchaaf
30 juli 2008, 17:19
De opleiding Academie Voor Popcultuur!

MarionLWD
30 juli 2008, 17:21
Dat is lachen, houdt iedereen zich netjes in en dan krijg je dit...beetje het verhaal van Jantje en de pruimenboom he :D

EDIT: hee maar waarom staat er een boos kijkende smiley onder je foto eigenlijk???


uhhhh kick ass poppetje :P vonk er wel bij passen :angry:


De opleiding Academie Voor Popcultuur!

oeh leuk!!!! :D

JeroenSchaaf
30 juli 2008, 17:24
Jah zeker!!! :)

DeiDRagonas
30 juli 2008, 17:26
http://album.partyflock.nl/13962689.jpg

:angry:


:o

Shiiiit....!

(En t friese accent is al zo sexy van zichzelf.)

Grt Roy.

DeiDRagonas
30 juli 2008, 17:27
IK BEN LIEF!!!!

+1......!!!!

RammerStein
30 juli 2008, 18:31
http://album.partyflock.nl/13962689.jpg

:angry:

hee partyflock 8-)

welkom :satisfie:

Lexvandoef
30 juli 2008, 18:56
Haha Marion duft wel :satisfie:

Welkom! Hoe meer vrouwen (=afwisseling) hoe beter.

Mr.Fingers
30 juli 2008, 20:23
Geweldig, nu zien we ook eens "welk vleesch we in de kuyp hebben" (niet denigrerend/sexistisch bedoeld)

Welkom (ohja, dat had ik al gezegd :))

Eef
30 juli 2008, 20:37
Welkom Marion! Volgens mij pas jij er hier wel tussen :D

rickert
30 juli 2008, 20:52
Ik ben lief en heb mooiere gitaren om mee op de foto te gaan:D

bass blom
30 juli 2008, 21:50
leuk! foto's met gitaren en vrouwen moet ik ook eens doen :seriousf:

MarionLWD
30 juli 2008, 23:09
wheheheheh :D


8-)


iemand nog leuk liedje als aanrader voor mij om te spelen??
ben nu bezig met 3 doors down :) erg leuk!

:satisfie:

Tho
31 juli 2008, 01:23
Dingetjes van Lynyrd Skynyrd, zoals Simple Man, en Tuesdays Gone (als je van zingen houdt tenminste)

Voor enkel het gitaarspel zijn nummers als Nothing Else Matters en Stairway to Heaven altijd wel handig

rickert
31 juli 2008, 01:24
En Californication:D

DeiDRagonas
31 juli 2008, 02:31
iemand nog leuk liedje als aanrader voor mij om te spelen??
ben nu bezig met 3 doors down :) erg leuk!

Laat de rest van de losers maar lullen hoor.. "mooie gitaren, foto's blabla..." :)

Ik mail je mijn akoestische opname van 3 Doors Down's Kryptonite wel even.. :jam: Als er vragen zijn kom ik graag langs voorspelen.

:cooler:














Grapje Marion, grapje.. Laat je niet wegjagen door t testosterongehalte op t forum hoor.. Als je iedereen wat langer kent zijn we stiekem best lief allemaal. lol.

Grt R!

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 07:09
Ja vooral roy ;) die kan heel goed spelen en zingen! :cheerup: :cheerup:


Nou kom op Patser! stuur die mp3 maar naar haar :)

The Lo Lands
31 juli 2008, 09:00
Welkom Marion!

De looks zijn al aanwezig als ik je foto zo zie. Als je naast uitdagend kijken ook nog goed kan gitaarspelen zou ik als ik jou was zeker weer een bandje beginnen :) Je houdt van rock begrijp ik. Wat nummers van de eerste albums van Incubus (S.C.I.E.N.C.E t/m Morning View) zijn altijd lekker om te spelen.

Iceman
31 juli 2008, 09:59
http://album.partyflock.nl/13962689.jpg

:angry:

Jezus, wat een lekkertje!!

Da's erg sexistisch en zo bedoel ik het ook. Dit is 1 van de zeldzame foto's met een les paul copie waarbij ik me niet afvraag wel merk het is. Marion is niet alleen maar knap met een mooi lichaam, ze heeft ook nog eens een brutale uitstraling die zeker op de foto overkomt.


Als je zulke looks hebt zul je die juist moeten gebruiken om de aandacht op je act/muziek te vestigen. Een band op het podium die stokstijf staat wil men ook niet zien, een beetje visueel prikkelend mag (of moet eigenlijk) best. Dus, gebruiken die looks!!


Marion, keep up the photo's en hopelijk komen we je verschijning vaker tegen in de toekomst.

Ps.
Mocht het nog niet duidelijk zijn...... welkom.

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 11:39
Jezus, wat een lekkertje!!

Da's erg sexistisch en zo bedoel ik het ook. Dit is 1 van de zeldzame foto's met een les paul copie waarbij ik me niet afvraag wel merk het is. Marion is niet alleen maar knap met een mooi lichaam, ze heeft ook nog eens een brutale uitstraling die zeker op de foto overkomt.


Als je zulke looks hebt zul je die juist moeten gebruiken om de aandacht op je act/muziek te vestigen. Een band op het podium die stokstijf staat wil men ook niet zien, een beetje visueel prikkelend mag (of moet eigenlijk) best. Dus, gebruiken die looks!!


Marion, keep up the photo's en hopelijk komen we je verschijning vaker tegen in de toekomst.

Ps.
Mocht het nog niet duidelijk zijn...... welkom.

Tis een Hohner toch? lees het topic anders nog even door!

Harry
31 juli 2008, 11:48
ja hoor, ik wist het. Normaal staan er hooguit 2 of 3 reacties op een introductie, en het is wel weer duidelijk..... een meisje.

Maar leuk hoor, en van harte welkom!!

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 11:49
En je bent net zelf ook in de ''val'' gelopen! :sssh:

The Lo Lands
31 juli 2008, 11:54
Muziek is sex, sex is muziek. Je kan als man tegen je oerdriften ingaan maar waarom? Als ze al zo'n uitdagende foto van zichzelf post en de extra aandacht geen probleem vind is iedereen blij toch :)

Harry
31 juli 2008, 11:56
@Joene; uiteraard ben ik nieuwsgierig

@Lo Lands; ik veroordeel het niet, het is alleen opvallend dat er ook nieuwe aanmelders zijn die geen reactie krijgen......

The Lo Lands
31 juli 2008, 12:01
@Lo Lands; ik veroordeel het niet, het is alleen opvallend dat er ook nieuwe aanmelders zijn die geen reactie krijgen...... Klopt, maar echt vreemd vind ik dat niet :) Mijn onthaal destijds was ook zo'n 4 á 5 reacties, ik zie er ook niet zó goed uit :D

The Lo Lands
31 juli 2008, 12:07
Je hebt gelijk Harry!! Jij was de eerste die toen reageerde en uiteindelijk had ik precies 4 reacties gehad. Beter dan niks inderdaad ; )

Harry
31 juli 2008, 12:12
tnx! :)

En nu ga ik proberen het beeld van die leuke dame uit mijn hoofd te krijgen, want ik word nog geacht te werken tussen het gitaarnetten door......

robert-gitarist
31 juli 2008, 12:52
eeehh welkom hier schoonheid :D 8-)



Enne neem alvast eens een kijkje in Offtopic, volgens mij kun je het daar heeeeel goed vinden..hehe :D

janpetrarca
31 juli 2008, 15:54
Ik ga me even niet inhouden:

WAT BEN JE EEN LEKKER WIJF!!!!!!!!!


:cooler:


Welkom!

marc_o
31 juli 2008, 15:57
Wat zitten hier toch trieste lui zeg....lees nou eens terug wat jullie schrijven, guttegut, er zitten weer twee tieten op en daar gáááán we weer.


Get a life gasten

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 15:59
Lol! laat ze toch lekker! je hebt er toch verder geen last van!

marc_o
31 juli 2008, 16:00
Lol! laat ze toch lekker! je hebt er toch verder geen last van!

klopt, ik heb ook geen last van bomaanslagen in Afganistan, maar dat maakt het niet normaal.

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 16:02
Tjah, maak je niet te druk, als je zo op de foto gaat en hem zo post kun je dit soort reacties verwachten! en tis hier allemaal grootbekkerij!

ik heb trouwens ook geen last van de bom aanslagen! :hippie:

Edit: smilley vergete

Han S
31 juli 2008, 16:11
Marion heeft 9 posts, allemaal in dit draadje dus mogelijk hebben we haar al weggejaagd. Indien dat niet zo mocht zijn: Marion, welkom hier. Dit is een forum met bijna 19000 geregistreerde leden waarvan er momenteel zo'n 530 online zijn.

Ik denk dat we hier minder dan 20 vrouwen hebben die actief deelnemen, dus we kunnen er nog wel een paar gebruiken hier. Helaas zitten hier relatief veel mannetjes die dermate opgewonden raken bij het zien van jouw foto dat ze zich nog maar nauwelijks normaal kunnen gedragen. Trek je daar niets van aan en mocht je daar wel problemen mee hebben, wend je tot de mods en er gaan harde klappen vallen. :D

We hopen je binnenkort ook op de andere subforums te zien.

Tho
31 juli 2008, 16:17
Het is natuurlijk ook wel een heel uitdagende foto, dus die reacties kan je verwachten. Er zit natuurlijk ook niets kwaads achter. Als ik m'n bikini aan zou trekken en aan m'n gitaar zou likken zouden ik natuurlijk ook van die reacties krijgen!










:dontgeti:

The Lo Lands
31 juli 2008, 16:18
Als ik m'n bikini aan zou trekken en aan m'n gitaar zou likken zou ik natuurlijk ook van die reacties krijgen!Mwah, dat valt nog te bezien Tho :D

Kim Wilson
31 juli 2008, 16:20
...
Dit is een forum met bijna 19000 geregistreerde leden waarvan er momenteel zo'n 530 online zijn.

...
Correctie Han, er zijn nu ongeveer 550 mensen online, waarvan bijna 100 geregistreerde leden. ;)

Hoe dan ook, Marion, van harte welkom op het grootste gitaarforum van Europa! :cheerup:

Tho
31 juli 2008, 16:21
Mwah, dat valt nog te bezien Tho :D

Denk je? Ik heb een Jackson USA he...

bass blom
31 juli 2008, 16:22
lijkt me heel sterk dat ze weggejaagd is.

The Lo Lands
31 juli 2008, 16:24
Denk je? Ik heb een Jackson USA he...O.k. posten maar die foto... ik heb je bij deze gewaarschuwd :eek:

robert-gitarist
31 juli 2008, 16:24
Ach wie weet heeft zij wel een echt leven en zit ze er gewoon niet dag en nacht achter zoals de meeste hier he ;)

marc_o
31 juli 2008, 16:27
Allemaal leuk en aardig, gedraag je gewoon maar, is dat nou zo moeilijk?

glennshred
31 juli 2008, 17:06
Ik begrijp die reakties wel ergens en mannen zijn nu éénmaal mannen
en jongens ook, maar soms word er ook wel erg overdreven ze..

Nog niet lang geleden was ik in een ander gedeelte van het stel je voor
daar stelde een jong meisje (14 zoiets denk ik) zich voor, ik had het niet
van het begin gevolgd maar er waren al ontelbare reakties, zullen ook wel
veel jonge gastjes zijn ingeweest, wat datmeisje allemaal voor onzinnige praat
te horen kreeg, ik werd er razend van wou reageren.. maar dacht ach
wat kun je eraan doen.. nog wat ambras gaan stoken.. nee dus
meisje was er wel goed tegen bestand maar had er toch compassie mee.

En zo gaat het leven voort dat ik nog vergeet een dikke welkom te
geven .. wees welkom marion .. :rockon:

glenn

Tho
31 juli 2008, 17:09
Verder is de tijd dat op elke nieuwe meid zo ongenuanceerd gereageerd werd al lang voor bij hoor. Nogmaals, ik vind dat het inderdaad wat subtieler kan, maar als je zo'n foto plaatst kan je het verwachten (en wil je het misschien ook wel horen). No offence hoor

Mitch
31 juli 2008, 17:18
Verder is de tijd dat op elke nieuwe meid zo ongenuanceerd gereageerd werd al lang voor bij hoor.
Hmm, moet je misschien het topic van Else nog even kijken.
Anyway, ik snap het posten van die foto eigenlijk niet zo goed. Je gitaar likken is volgens mij niet de beste techniek namelijk.

Tho
31 juli 2008, 17:20
Hmm, moet je misschien het topic van Else nog even kijken.

Hmm.. tsja. Valt nog redelijk mee, maar het neigt er wel naar ja.

Han S
31 juli 2008, 17:21
Verder is de tijd dat op elke nieuwe meid zo ongenuanceerd gereageerd werd al lang voor bij hoor. Nogmaals, ik vind dat het inderdaad wat subtieler kan, maar als je zo'n foto plaatst kan je het verwachten (en wil je het misschien ook wel horen). No offence hoor

Waarom zou zij die foto niet kunnen plaatsen? Ik zie een jonge vrouw met redelijk veel kleding om het lijf, weinig mis mee, niets om zich voor te hoeven schamen en nergens aanstootgevend zoals dat vroeger zo mooi werd genoemd.

Dat het hormoonexplosies veroorzaakt bij sommigen is niet haar probleem.

DeiDRagonas
31 juli 2008, 17:23
Hmm, moet je misschien het topic van Else nog even kijken.
Anyway, ik snap het posten van die foto eigenlijk niet zo goed. Je gitaar likken is volgens mij niet de beste techniek namelijk.

OH! Nou heb ik t weer gedaan!? ;)

En er is niks mis met de gitaar-lik-techniek Mitch.

Ik vind t wel grappig allemaal.. Lekker ouwehoeren. Die meid weet ook wel dat je zoiets op n forum als dit kan verwachten hoor.. Niks mis mee.

Fijne avond ppl, grt Roy!

Bassbitch
31 juli 2008, 17:35
Ik zie een jonge vrouw met redelijk veel kleding om het lijf,


Nou, dat valt nou ook wel weer mee! Ik zie toch echt een onderbroek!

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 17:35
Nou, dat valt nou ook wel weer mee! Ik zie toch echt een onderbroek!
Nou das behoorlijk veel :) Just kidding!

Han S
31 juli 2008, 17:43
Als dat een onderbroek is dan noemen ze dat hier een 'fuik' . :D

MarionLWD
31 juli 2008, 17:47
AAAAAAAAAAAAAH!!! stelletje gekken!!

mij jaag je niet weg hoor! :chicken:

enneehh ja speel het meeste rock en stairway to heaven en nothing else matters ken ik al spelen :hippie:

leuk al die reacties haha misschien word ik dan toch eens beroemd :P maar snel eens een youtube filmpie maken :soul:

en die foto is gewoon VET! die komt op mn eerste CD :P

robert-gitarist
31 juli 2008, 17:50
Kijk kijk kijk :D


There she is! :cheerup:

Je moet btw niet alles hier serieus nemen hoor op dit forum (zeker offtopic gedeelte) maar leuk dat je je niet weg laat jagen. Oh en beroemd ben je al wel beetje hoor (check het topic "Vrouwelijk schoon met gitaar beauties " maar eens in offtopic :D)

The Lo Lands
31 juli 2008, 17:50
En er is niks mis met de gitaar-lik-techniek Mitch.Had een ene Jimmi Hendriks uit de 60's ook niet zoiets als techniek :D

peter_heijnen
31 juli 2008, 17:51
maar snel eens een youtube filmpie maken :soul:
Beter van niet. :)

Welkom.

MarionLWD
31 juli 2008, 18:02
whehehehe :rockon:

(korte reacties ivbm werkende marion)


:rockon: :rockon: :rockon:

Han S
31 juli 2008, 18:16
Dat LWD, waar staat dat voor Marion? Leeuwarden, of Long Wheel Drive?

Mitch
31 juli 2008, 20:17
Had een ene Jimmi Hendriks uit de 60's ook niet zoiets als techniek :D
Dat bedoel ik, zo wil je toch niet eindigen, met een stuk kots in je strot.

JvD.
31 juli 2008, 20:29
op naar de honderd pagina's !

MarionLWD
31 juli 2008, 21:50
staat voor leeuwarden :cooler:

Mr.Fingers
31 juli 2008, 22:08
staat voor leeuwarden :cooler:

Bah... Veel te ver :D

bass blom
31 juli 2008, 22:18
Bah... Veel te ver :D

ach, de wereld is toch een dorp tegenwoordig? :D

Speulert
31 juli 2008, 22:36
http://album.partyflock.nl/13962689.jpg

:angry:
EN BEDANKT! het is hier al fokking 60 graden!

welkom trouwens

MarionLWD
31 juli 2008, 22:39
en met een snelle auto ben je er ook zomaar :D

MarionLWD
31 juli 2008, 22:40
hahahah :P :cooler:

Tho
1 augustus 2008, 01:38
Waarom zou zij die foto niet kunnen plaatsen? Ik zie een jonge vrouw met redelijk veel kleding om het lijf, weinig mis mee, niets om zich voor te hoeven schamen en nergens aanstootgevend zoals dat vroeger zo mooi werd genoemd.

Dat het hormoonexplosies veroorzaakt bij sommigen is niet haar probleem.

Damn Han, wat schijnheilig

Baker
1 augustus 2008, 11:28
Vind ik ook een beetje Han,
Het is gewoon een prikkelende foto. Tuurlijk, dat is geen reden om dan maar vanalles te gaan roepen (hoewel dat gelukkig best meevalt) maar feit blijft dat het een prikkelende foto van een alleraardigst uitziende dame is. En dan druk ik me nog erg correct uit. 8-)

Dekkz0r
1 augustus 2008, 11:30
Ik Krijg altijd alleen de neiging TETTEN te schreeuwen als er mensen als heilige boontjes bezig zijn :chicken:

Dus bij deze, TETTEN!

Welkom Marion, Toffe foto en gitaar, al hoort er natuurlijk eigenlijk Gouden hardware op een Zwarte LP 8-)

Kim Wilson
1 augustus 2008, 11:35
Ik Krijg altijd alleen de neiging TETTEN te schreeuwen als er mensen als heilige boontjes bezig zijn :chicken:

Dus bij deze, TETTEN!

Welkom Marion, Toffe foto en gitaar, al hoort er natuurlijk eigenlijk Gouden hardware op een Zwarte LP 8-)
Gitaar? Waar dan? :dontgeti:

Trocar
1 augustus 2008, 12:30
Hallo! Een party-flockster :cheerup: Nog mooie feesten in de planning? http://static.partyflock.nl/images/smileys/grazy.gif
Anywayz, veel plezier hier.

Han S
1 augustus 2008, 12:33
Goed lezen kinders, ik zeg alleen dat het niet haar probleem is dat hier jongens rondlopen met een bovenmatige geilheid. Ik zie in het mooie dames topic foto's van een geheel ander kaliber.

Haar foto behoort wat mij betreft bij de wat nettere foto's, als dat schijnheilig is, so be it. Het zal met trouwens aan de reet roesten.

Tho
1 augustus 2008, 12:43
Goed lezen kinders, ik zeg alleen dat het niet haar probleem is dat hier jongens rondlopen met een bovenmatige geilheid. Ik zie in het mooie dames topic foto's van een geheel ander kaliber.

Haar foto behoort wat mij betreft bij de wat nettere foto's, als dat schijnheilig is, so be it. Het zal met trouwens aan de reet roesten.

Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren, ik val je niet aan of zo. De 'bovenmatige geilheid' vind ik overigens nog redelijk meevallen. Ik zie het meer als actie - reactie, snap je?

Han S
1 augustus 2008, 13:51
Tho, de laatste keer dat boos werd was in september 1994, op de drummer van Phlebotomized, een metalband. Later zijn we vriendjes geworden. Ik word niet meer boos, daar ben ik te oud voor. :D

Tho
1 augustus 2008, 13:54
Tho, de laatste keer dat boos werd was in september 1994, op de drummer van Phlebotomized, een metalband. Later zijn we vriendjes geworden. Ik word niet meer boos, daar ben ik te oud voor. :D

Daarom heb ik het ook niet over boos, maar geagiteerd Paulus ;) Dat was die dronken gozer toch?

Pais
1 augustus 2008, 15:02
Waarom lebber je zo aan de toets van je gitaar? Heeft niemand je erop geattendeerd dat het slecht is voor je snaren?

Mr.Fingers
1 augustus 2008, 15:09
Waarom lebber je zo aan de toets van je gitaar? Heeft niemand je erop geattendeerd dat het slecht is voor je snaren?

Pais, jij hebt toch nylon snaren? Hup vooruit, ik wil ook zo'n foto van je! Het kan toch geen kwaad voor jouw snaren :D

Mithrandir
1 augustus 2008, 15:09
Welkom Marion, veel plezier hier.

Vreselijke foto trouwens, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

MichaelSS
1 augustus 2008, 15:31
Echt jullie lijken net een stelletje honden die vechten om een botje.

Ik heb niks met die foto en ik zie het eerder als een middel van "vragen om aandacht".

En die krijg je hier genoeg.

bass blom
1 augustus 2008, 15:35
zo'n foto maak je niet om alleen maar in een album te plakken of op de schoorsteenmantel te zetten.

Tho
1 augustus 2008, 15:35
Echt jullie lijken net een stelletje honden die vechten om een botje.

Ik heb niks met die foto en ik zie het eerder als een middel van "vragen om aandacht".

En die krijg je hier genoeg.

En toch reageer jij ook.. Is dit een schreeuw om aandacht? :roll:

MichaelSS
1 augustus 2008, 15:38
Nee, ik reageer uitsluitend voor mijn postcount.

bass blom
1 augustus 2008, 15:41
Nee, ik reageer uitsluitend voor mijn postcount.

oei ik ben stiekum ongemerkt over de 10000 gefloept :chicken:

Tho
1 augustus 2008, 15:43
Nee, ik reageer uitsluitend voor mijn postcount.

Daar heb ik niet van terug, wat je er ook mee bedoelt. Sommige mensen hebben gewoon geen leven, dat moet je ook respecteren!

Harry
1 augustus 2008, 16:11
we zijn toch allemaal gitaar gaan spelen voor de aandacht? Ik ga niet voor niets met dat zebrajasje op het podium en op de foto, dat levert alleen maar meer aandacht op. Dus stop maar met het veroordelen hiervan, want we doen het allemaal.

bass blom
1 augustus 2008, 16:15
amen! plus..

rickert
1 augustus 2008, 16:17
Aandacht is koel :satisfie:

MichaelSS
1 augustus 2008, 16:17
Daar heb ik het niet over.

Ik bedoel de foto die zomaar opeens hier op het forum verschijnt zonder enige aanleiding. Ik had exact hetzelfde getypt als ze nu op een motor zat half-naakt als dat ze met een gitaar in de handen staat half-naakt.

En trouwens.. jij bent een vent.. zij niet. Ga jij maar op e.o.a. site waar voornamelijk meiden komen een onderwerp aanmaken waarin je jezelf voorsteld, en zo, vanuit het niets aankomt met je Zebra-jasje aan, half-naakt.

bass blom
1 augustus 2008, 16:20
LOL ja harry, op het viva forum, willen we hier ff een linkje :seriousf:

Tho
1 augustus 2008, 16:48
we zijn toch allemaal gitaar gaan spelen voor de aandacht? Ik ga niet voor niets met dat zebrajasje op het podium en op de foto, dat levert alleen maar meer aandacht op. Dus stop maar met het veroordelen hiervan, want we doen het allemaal.

Nou Harry, maat, voor jou dan!!!

http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/DSC00253.jpg





Ik ga hier zéker spijt van krijgen, want dit is té gay, maar ik kon het weer niet laten..

budje
1 augustus 2008, 16:51
Nou Harry, maat, voor jou dan!!!

http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/DSC00253.jpg





Ik ga hier zéker spijt van krijgen, want dit is té gay, maar ik kon het weer niet laten..


Een blote man die een fallussymbool likt... Okee... ik sta vaak in roze shirtjes op het podium... Valt wel mee met dat gay dus! :satisfie:

MichaelSS
1 augustus 2008, 16:56
Is dit een fysieke voorbereiding op de Gaytour van morgen?? :D:D

Harry
1 augustus 2008, 16:58
ik zou ze helemaal gek maken, die huisvrouwtjes.. :p




LOL ja harry, op het viva forum, willen we hier ff een linkje :seriousf:

rickert
1 augustus 2008, 17:01
Nou Harry, maat, voor jou dan!!!

http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/DSC00253.jpg





Ik ga hier zéker spijt van krijgen, want dit is té gay, maar ik kon het weer niet laten..
Inderdaad te gay, en te lekker, lekker tijgertje vanme!

Tho
1 augustus 2008, 17:02
Bedankt voor de hulde! :D





En nee, ik loop niet mee in bruine optochten :sneaky:

bass blom
1 augustus 2008, 17:07
je likt mis tho :seriousf:

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:27
oeeeh die foto is ook wel spicy tho!! en ik vond het wel leuk om zo'n foto ff te posten zodat je weet wie je voor je hebt! en ik doe modellenwerk dus vond dit wel een toepasselijke foto!

:dance:

Harry
1 augustus 2008, 17:31
en Tho, ik kan me voorstellen dat je nu Marion's aandacht hebt

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:33
ja?? waarom dan ?? :chicken:

Han S
1 augustus 2008, 17:34
Marion weet dat nog niet, maar Tho is een schatje, een poepie is hij. :D

Tho
1 augustus 2008, 17:36
Marion weet dat nog niet, maar Tho is een schatje, een poepie is hij. :D

Han! Wat ben je toch altijd lief voor me! :hippie:

Rinze
1 augustus 2008, 17:37
Han is dol op probleemjongeren :D

Tho
1 augustus 2008, 17:38
Han is dol op probleemjongeren :D

Klootzak! :seriousf:

Ik ben (bijna) altijd een braaf jong geweest

Soundscape
1 augustus 2008, 17:38
Leuk om te zien wat een testosteron explosie er ontstaat als een vrouw zich op dit forum aanmeldt. :) Ik vond de reactie van Pais wel weer mooie droge humor, die heeft tenminste geen last van een door hormonen vertroebelde blik. En nu realiseer ik me dat ik door deze post ook aan de hype meedoe, oh well...

Welkom op het forum en als de kerels hier te opdringering worden, moet je maar je tong uitsteken (hmm bij nader inzien is werkt dat misschien juist averechts...). Nog een muziek tip: grunge (Pearl Jam, Nirvanan, Soundgarden, etc.).

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:38
Han is dol op probleemjongeren :D
:nervous:

watskeburt?!

Rinze
1 augustus 2008, 17:38
Klootzak! :seriousf:

Ik ben (bijna) altijd een braaf jong geweest

Dat zeg ik ook altijd.
Gelukkig is mijn geheugen naar de kloten. Dat helpt. :chicken:

Tho
1 augustus 2008, 17:39
:nervous:

watskeburt?!

Niks, dat was een grapje

Rinze
1 augustus 2008, 17:42
Niks, dat was een grapje
Echt niet :hippie:

bass blom
1 augustus 2008, 17:44
rinze? wie is dat ook alweer? :D

MarionLWD
1 augustus 2008, 17:52
oohwww valt weer mee dus! :satisfie:

Rinze
1 augustus 2008, 17:53
rinze? wie is dat ook alweer? :D

Pas op ouwe :D ik heb net nieuwe klompen en die moet ik nog even uitproberen...

The Lo Lands
1 augustus 2008, 17:59
http://i104.photobucket.com/albums/m188/Thomassl2ht/DSC00253.jpg
Ik ga hier zéker spijt van krijgen, want dit is té gay, maar ik kon het weer niet laten.. Tho, Tho Tho toch :stop: Had ik je niet van tevoren gewaarschuwd :D

Het is inderdaad een mooie ranke hals van een Jackson gitaar, persoonlijk had ik iets meer body gezien :seriousf:

MichaelSS
1 augustus 2008, 18:36
IETS MEER :stop: ??

Tho
1 augustus 2008, 18:45
:seriousf:

Harry
1 augustus 2008, 19:04
ja, nu je het zegt. Vreemd hoor....


...................... Ik vond de reactie van Pais wel weer mooie droge humor, die heeft tenminste geen last van een door hormonen vertroebelde blik. ....................

MarionLWD
1 augustus 2008, 19:22
hahahahaha mee eens

Tho
1 augustus 2008, 19:28
wat nou? Ik ben ook gewoon heel mooi! :sneaky:

Tupelo
1 augustus 2008, 22:04
Ik vermoed dat je i.i.g. mooiere knieën hebt dan die Marion... verder... tja... je kan maar mooie knieën hebben toch..? :)

Eef
1 augustus 2008, 23:00
Ik vermoed dat je i.i.g. mooiere knieën hebt dan die Marion... verder... tja... je kan maar mooie knieën hebben toch..? :)

:seriousf:

Ik vind Tho's foto ook zonder knieën sexier dan die van Marion. :D

MarionLWD
2 augustus 2008, 00:08
haha ok aan de knieen moet gewerkt worden dus whaahahhaaha

hoe train je zoiets? whahaha :B

robert-gitarist
2 augustus 2008, 00:12
haha ok aan de knieen moet gewerkt worden dus whaahahhaaha

hoe train je zoiets? whahaha :B


Kom maar keer langs. Ik heb een speciale therapie etc dmv. handoplegging :D

Prima knieen hoor, laat ze maar mooi zeiken ;)

Eef
2 augustus 2008, 00:16
Meid je hebt goeie knieën! Ik dol maar wat :D
Tho heeft gewoon van nature zo'n berg sex-appeal dat ie geen knieën nodig heeft.

Pais
2 augustus 2008, 00:43
wat nou? Ik ben ook gewoon heel mooi! :sneaky:
Ja hoor kallem an, jij vertroebelt mijn blik wel hoor.



Big time :nervous:

Tho
2 augustus 2008, 01:29
Ja hoor kallem an, jij vertroebelt mijn blik wel hoor.



Big time :nervous:

Pais..


Je weet dat ik van je hou :cooler:

wietse
2 augustus 2008, 06:40
er zitten weer twee tieten op en daar gáááán we weer.


helemaal niet, op mij zitten ook 2 tieten en niemand heeft ooit zo gereageerd.

maar welkom marion, alweer een fries erbij al is het dan een luwadder.
als je aan andere gitaren wil likken ik heb keuze zat :D.

MarionLWD
2 augustus 2008, 08:29
haha ok dan gelukkig maar :P

enneh lik niet aan alle gitaren hoor wietse :P

oeh mag vanavond in een kroeg optreden :P gitaar aangesloten aan de dj's apperatuur :P

ben benieuwd 8-)

fijn weekend allemaal

arjanb01
2 augustus 2008, 08:34
Gitaar aansluiten op een dj tafel ???? Dat gaat echt never niet klinken. Als je dr al geluid uit krijgt.
Ik heb mn buizenversterkertje (20 watt Koch Studiotone) te koop staan. Als je belangstelling hebt PM me even (omdat je nieuw bent hier, dat heet stuur even een mailtje via deze site :) )

JeroenSchaaf
2 augustus 2008, 08:48
Gitaar aansluiten op een dj tafel ???? Dat gaat echt never niet klinken. Als je dr al geluid uit krijgt.
Ik heb mn buizenversterkertje (20 watt Koch Studiotone) te koop staan. Als je belangstelling hebt PM me even (omdat je nieuw bent hier, dat heet stuur even een mailtje via deze site :) )
Spam? :satisfie: :)


Wat voor gitaar ga je over hun Pa aansluiten? als het een acoustische is valt het opzich nog mee ( tword waarscheinlijk geen topgeluid maar das anders wat )

En welk cafe ga je optreden?

arjanb01
2 augustus 2008, 08:53
Spam ??????? Doe ff normaal zeg ! Spam is het pas als ik echt de complete specificaties van mn amp noem en de vraagprijs.

zjanke
2 augustus 2008, 09:08
Ok, in dat geval heb ik een Mesa Blue angel te koop....

[on topic]
Welkom Marion en hoe is je optreden gegaan?

JeroenSchaaf
2 augustus 2008, 09:10
Spam ??????? Doe ff normaal zeg ! Spam is het pas als ik echt de complete specificaties van mn amp noem en de vraagprijs.
Howw rustig jo! was de smiley vergeten!

Exuses! :satisfie:

wietse
2 augustus 2008, 09:29
Ok, in dat geval heb ik een Mesa Blue angel te koop....

[on topic]
Welkom Marion en hoe is je optreden gegaan?

ik denk niet dat ze kan tijdreizen, vanavond pas.

jammer marion, maar je zou je tong ook schraal likken aan die collectie van mij.

Strangegun
2 augustus 2008, 09:39
welkom


mooie foto trouwens :cooler:

de groeten uit het

MOOIE Limburg :D

arjanb01
2 augustus 2008, 09:52
Howw rustig jo! was de smiley vergeten!

Exuses! :satisfie:

O OK, altijd lastig met typen, je weet nooit of iemand het met een lach bedoelt of niet, altijd emoticons gebruiken dus ! :)
No harm done ! :hippie:

JeroenSchaaf
2 augustus 2008, 10:00
Oke mate!
:satisfie:

Wat voor nummers ga je vanavond spelen dan?

RammerStein
9 augustus 2008, 20:23
haha 151(met dezer erbij 152) reacties alleen maar omdat een facking wijf zich voorsteld xD

Wiellem
10 augustus 2008, 21:17
haha 151(met dezer erbij 152) reacties alleen maar omdat een facking wijf zich voorsteld xD

Een facking wijf heet nog altijd een Jongedame

robert-gitarist
10 augustus 2008, 21:21
Een facking wijf heet nog altijd een Jongedame

+ 100.

Een beetje respect mag wel zeg :sneaky:

RammerStein
10 augustus 2008, 21:21
ook wel jongedame genoemd jaa:D

Tho
10 augustus 2008, 21:22
haha 151(met dezer erbij 152) reacties alleen maar omdat een facking wijf zich voorsteld xD

'k wou zeggen, met die instelling ga jij nooit een vriendinnetje krijgen...

hendrix_appendix
11 augustus 2008, 14:18
ik denk niet dat ze kan tijdreizen, vanavond pas.

jammer marion, maar je zou je tong ook schraal likken aan die collectie van mij.

Heb jij er meerdere dan Wietse? :o

Henri H
11 augustus 2008, 16:57
Na het zien van je foto ben ik ook verleid tot het geven van een reactie. ;)
Als je nog muziek zoekt om mee of na te spelen en je houdt van rock:

- Gary Moore (albums "Victims of the Future" en "Corridors of Power")
- Y&T (albums "Earthshaker" en "Black Tiger")

Wel een beetje gedateerde muziek maar het gitaarspel is van grote klasse!

Ennuh, waar blijven die overige foto's? :P

Das Schaap
14 augustus 2008, 12:28
Dat oranje ding om je been vind ik dan weer wel geniaal. :seriousf:

En ik heb zowaar het hele topic doorgelezen omdat de reacties meestal leuker zijn. Valt me tegen zeg. :stop:

bagheera
14 augustus 2008, 12:53
ok dit was 5 minuutjes lachen heb ook net het hele topic doorgelezen.
zelf speel ik liever met kleren aan ik vind die gitaar toch zo koud tegen men velletje :p

zeg hoe is dat optreden nu verlopen is het gegaan over de DJ apparatuur

Bloem
14 augustus 2008, 14:01
ok dit was 5 minuutjes lachen heb ook net het hele topic doorgelezen.
+1

Welkom hier, kom gezellig eens in Off topic kijken :D Daar valt af en toe nog meer te lachen ;)

Fender75
15 augustus 2008, 11:38
Ik vind hem goed deze thread...Welkom in ieder geval, en veel plezier, zeker in Off Topic!!

Facking fantastisch... :dance: