PDA

View Full Version : Korte soundclip Fuzz Factory en FM4



Mitch
29 juli 2008, 22:16
N.a.v. de discussie over de fuzz factory hier mijn enige vastgelegde bewijs dat ik een keer met zo'n ding gewerkt heb, zoals er ook een foto van mij circuleert met een strat in mijn handen :D
Het is een nummer van een solo-project van Agnes, mijn bassende vriendin uit Cantrip, Electric Co en ons nieuwe project. Het nummer is echt briljant, maar goed, ik zal me beperken tot de FX!
Op de pagina waar ik het gehost heb staat de beschrijving verder, wijst zichzelf volgens mij... Ik heb daar een tijdje geëxperimenteerd met de FF tot ik het punt waarop -ie begon te feedbacken en squealen goed kon inschatten en dat is daarna erin gemixt. Voor de duidelijkheid: alle gitaren die je verder hoort zijn dus NIET met gebruik van de FF, maar dat kun je eigenlijk wel horen want het klinkt vet :rockon:
Er is ook nog een track met alle pestherrie van de fuzz factory die we toen hebben vastgelegd, maar daar moet ik dan even Frits van Mourik lief voor aankijken, daar is het opgenomen ;)

Enjoy.
http://www.uncledig.com/content/view/682/52/

rickert
30 juli 2008, 01:46
Nah was dat alles:seriousf:

Die FM4 klinkt vet trouwens! Of komt dat door dikmixheid enzo?

Chris Winsemius
30 juli 2008, 02:35
N.a.v. de discussie over de fuzz factory hier mijn enige vastgelegde bewijs dat ik een keer met zo'n ding gewerkt heb, zoals er ook een foto van mij circuleert met een strat in mijn handen :D


Aub!
http://i172.photobucket.com/albums/w23/lexvandoef/DSC01812Small-1.jpg
:D

Mitch
30 juli 2008, 11:40
En bedankt hè Chris :D


Nah was dat alles:seriousf:

Die FM4 klinkt vet trouwens! Of komt dat door dikmixheid enzo?
Ja, 't was ook aangekondigd als KORTE soundclip hè! Die FM4 klinkt goed omdat -ie leuk in de mix ligt in de opname, ja. Live is het wat lastiger om overal de juiste volumes te vinden, de ene patch klinkt wat harder dan de ander. Maar die arpeggiator is gewoon tof. Throw away your Television.... ;)

rickert
30 juli 2008, 11:41
Jup daar deed het me gelijk aan denken:D