PDA

View Full Version : Adapter grote.



tjonk
29 juli 2008, 22:02
Ik ga een pedalen plank maken maar ik moet nog even weten hoe groot de adapter is die bij een digitech whammy zit. Ik zou graag de hoogte (de richting hoe je hem in het stopcontact plugt) en de breedte en lengte weten. De hoogte het liefst zonder het gedeelde wat je niet meer ziet als je hem inplugt.

Groeten Tim.

Alvast bedankt.

p.s. ik weet niet of de apaters wel een veranderen dus als iemand wil antwoorden die zijn whammy nog niet zo lang heeft zou dat heel fijn zijn.

cesco
29 juli 2008, 22:47
het blokje (l x b x h) zonder de stekker is zo'n 65 x 50 x 40 mm.

ps ik heb hem sinds een maand ofzo.

Kim Wilson
30 juli 2008, 08:37
Een pedalenplankje kun je IMO beter maken als je al je pedalen e.d. al in huis hebt.

JeroenSchaaf
30 juli 2008, 08:38
Klopt! het val altijd iets anders uit dan wat jij in gedachte hebt!

Kim Wilson
30 juli 2008, 08:41
En zelfs als je alles al in huis hebt, kan het nog mis gaan, weet ik uit ervaring...

JeroenSchaaf
30 juli 2008, 08:42
Als je bv nog andere pedalen wilt, zoals tuners en zo!

Kim Wilson
30 juli 2008, 08:47
Oh, dat niet alleen. Je kunt ook geen rekening houden met die draaiknopjes achterop Boss-pedalen, en adapterstekkertjes die iets te ver uit het pedaal steken...

Nellyrocks
30 juli 2008, 09:18
Oh, dat niet alleen. Je kunt ook geen rekening houden met die draaiknopjes achterop Boss-pedalen, en adapterstekkertjes die iets te ver uit het pedaal steken...


@ Hans. Er zit toch geen draaiknopje achterop een bosspedaaltje? Toch alleen aan de voorkant voor het batterijklepje/ drukknop.

@ TS. Koop inderdaad eerst je pedalen en ga daarna knutselen. Niet alleen omdat je dan weet hoe groot je alles moet maken maar je smaak verandert ook. Je kent niet alle pedalen en vaak kom je door het zoeken naar de ene, andere betere alternatieven tegen. Mijn ervaring iig.

Succes ermee.

Kim Wilson
30 juli 2008, 09:26
@ Hans. Er zit toch geen draaiknopje achterop een bosspedaaltje? Toch alleen aan de voorkant voor het batterijklepje/ drukknop.

...
Voorop, ook goed. Ik bedoelde idd die voor het batterijklepje. :satisfie: