PDA

View Full Version : intellifex vs intellifex ltd



patricia
29 juli 2008, 20:33
hoi allemaal,
ik weet niet of het al eerder aan de orde is geweest....maar
wat is het verschil tussen die twee?
jaja...ik ben op zoek naar een intellifex.

groetjes,
patricia

Mitch
29 juli 2008, 21:02
Bedoel je niet een rack unit? Zo ja, dan verplaats ik 'm even naar Racks. Of zoek daar eerst even ;)

patricia
29 juli 2008, 21:06
oeps....idd , sorry mitch..wrong place.
verplaats jij hem ff? :sssh:

MarkS
29 juli 2008, 21:30
Voor zover ik weet is er enig verschil in een paar gebruikte componenten, o.a. de AD-DA converters, verder is het apparaat vrijwel identiek aan de blackface. Oude wijn in nieuwe zakken zeg maar.

Nocki
29 juli 2008, 21:36
Ik dacht dat je wel bekend was met de intellifexen... je gaat weer terug op het oude honk? nog steeds boogieminded?

patricia
29 juli 2008, 22:01
hey nocki,
ja..de blackface heb ik gehad....maar nou staat er op marktplaats een ltd-versie..geen idee wat het verschil is.
ehmm...nope..geen mesa meer,maar een oude vertrouwde marshall vs.
2 stuks om precies te zijn.

morris
30 juli 2008, 00:23
De Ltd klinkt beduidend minder. Er is flink bespaard op de kosten van componenten om destijds de concurrentie beter aan te kunnen. Kijk even verder voor een BF zou ik zeggen...

Rewind
10 maart 2010, 15:44
Even een oud topic omhoog kicken, maar vind het zonde een nieuwe aan te maken.

Het verschil tussen blackface en ltd weet ik wel. Maar wat is nou het verschil tussen de blackface en de intellifex online? Ik weet dat je bij de online settings van internet kan halen. Maar zit er nog verschil in geluidskwaliteit, of is het van binnen het zelfde aparaat?
Thanks!

MarkS
10 maart 2010, 15:51
Volgens mij zijn de LTD en de Online min of meer gelijk.

Rewind
11 maart 2010, 00:21
dus de zwarte buitenkant van de online is slechts schijn? van binnen is ie gewoon zilver zeg maar??

Chiel
11 maart 2010, 11:48
De componenten verschillen wel intern, maar wat betreft de kwaliteit is hij idem aan de ltd. Enige grote verandering is de mogelijkheid om patches on-line met elkaar te delen. Was voor toen een erg leuk en vooruitstrevend idee, maar in de praktijk is dat nooit van de grond gekomen.