PDA

View Full Version : Iggy & The Stooges



Joey Handsome
29 juli 2008, 11:48
Nou, is dat even mooi. Ik kan niet meer dan verheugd zijn over dit nieuws. Godverdomme zeg. Moet je lezen:

Iggy & The Stooges openen Rotterdams poppodium Watt
Uitgegeven: 29 juli 2008 10:26
Laatst gewijzigd: 29 juli 2008 11:00

Niet Amy Winehouse zal het nieuwe Rotterdamse poppodium Watt openen, zoals de geruchten eerder voorspelden, maar niemand minder dan de rock 'n roll veteranen Iggy & The Stooges.


De 61-jarige Iggy Pop en zijn Stooges openen Watt, ofwel het getransformeerde Nighttown, op 2 september, zo meldt het AD. Na de opening heeft de zaal in eerste instantie een wat veilig, mainstream programma voor de maanden erna in petto, met onder meer concerten van Alain Clark, Leaf, Zuco 103, Pete Philly & Perquisite, Guus Meeuwis, Blof en Krezip.

Hopelijk volgen spannender, internationale namen voor de concertagenda van Watt binnenkort. Programmeur Joey Ruchtie zegt in ieder geval in de krant dat in de toekomst zowel spraakmakende als prikkelende bands naar Watt zulen komen, om zo van Rotterdam weer een echte popstad te maken. "Onze grootste uitdaging is om het poppubliek weer terug te krijgen naar Rotterdam. Je kunt niet gelijk spraakmakend zijn, daar werken we naartoe."

YouTube

De website van het podium annex danceclub biedt alvast een opvallende functie: (beginnende) bands kunnen video's van zichzelf uploaden onder het motto "Is het WATT?". De YouTube-filmpjes zijn vervolgens direct te bekijken op de site. Vanaf 1 augustus kunnen bezoekers stemmen: de winnaar van deze verkiezing wint uiteindelijk een optreden in Watt.

Watt opent begin september na een spannende tijd de deuren in het compleet getransformeerde pand van het voormalige Nighttown aan de West-Kruiskade. Nighttown sloot in de zomer van 2006 noodgedwongen de deuren na een faillissement. Uiteindelijk besloten de horeca-ondernemers Aryan en Willem Tieleman op dezelfde locatie Watt te beginnen in samenwerking met dance-goeroe Ted Langenbach.

Lowlands

Iggy & The Stooges lijkt me na de bijzonder vitale optredens op Lowlands en Pinkpop van de afgelopen jaren een meer dan geschikte act voor het openingsfeestje van een nieuw poppodium. Hoe kun je dit nu beter vieren dan met een levende legende? Podiuminvasie op de eerste avond gegarandeerd! De kaartverkoop voor het concert begint zaterdag 2 augustus om 10.00 uur. De ticketprijs is op het moment van schrijven nog onbekend. De voorverkoop voor andere reeds geplande concerten in Watt is reeds gestart.

GibsUn
29 juli 2008, 11:49
Die kerel wordt nog 100


hoe het mogelijk is weet ik niet..

Joey Handsome
29 juli 2008, 12:09
Nee, ik heb in 2006 nog met hem op Lowlands op het podium staan dansen. Toen kon ik hem niet bijhouden. Hij was toen 59 en ik 21...

Squier4ever
29 juli 2008, 12:29
Iggy is idd een held!

Fuhgawz
29 juli 2008, 16:14
Kickass! Gotta gotta gotta go!!!

beruk
29 juli 2008, 16:17
Iggy is idd een held!

Yes!!! en hij speelt ook nog linkshandig gitaar! 8-)

Joey Handsome
29 juli 2008, 16:20
Ik zou er maar wel snel bij zijn, want waarschijnlijk gaan die kaarten als een tierelier.

Squier4ever
29 juli 2008, 17:10
ik ga denk ik niet :D

Joey Handsome
29 juli 2008, 18:32
Nou ik heb al kaarten voor tweemaal de prijs. Jammer maar ik moet er gewoon zeker van zijn dat ik daar heen ga. Ik probeer zaterdag nog wel kaarten voor de normale prijs te krijgen. Dan verkoop ik die wel weer met winst, is het voor mij weer de normale prijs. Vuil he.

Joey Handsome
4 september 2008, 12:24
Beetje laat, maar zijn er nog mensen geweest eergister? Ik vond het helemaal geweldig. Wat een show...

hoofd
4 september 2008, 17:28
Nee, godverdomme.. Geen kaarten.. Stinkmongool, had je geen kaarten voor me kunnen ritselen dan? Fucking hell..

Joey Handsome
4 september 2008, 22:22
Nee, godverdomme.. Geen kaarten.. Stinkmongool, had je geen kaarten voor me kunnen ritselen dan? Fucking hell..

Stomme eikel!!#@%@$^ We hadden nog een kaartje over... Die hebben we voor de deur maar verkocht...

hoofd
5 september 2008, 08:40
Say WHAT?!? Godverreteringtyfuskloteteringtakkeklotepokkeschij tzooi!!