PDA

View Full Version : Guitar-squad



keller
29 juli 2008, 11:45
www.guitar-squad.com

De opzet van dez site is dat het een interactieve community wordt voor gitaristen. M.A.W. wil je een actieve bijdrage leveren aan deze site door bijvoorbeeld stukken te schrijven over je ervaringen, kennis, optredens, gear reviews etc. (dus ook reclame maken voor je band!)
meld je dan aan en mail even naar sascha@guitar-squad.com. Ik zorg er dan voor dat je de goede rechten krijgt.

Ook als je dingen mist of anders wilt, gewoon even doorgeven.

Mr.Fingers
29 juli 2008, 18:17
een soort van wannabe-gitaarnet.nl dus

B_2_the_a
29 juli 2008, 18:20
ik vind het maar ruk
1. het is een gitaarnet wannabe
2. de site is echt MEGA langzaam
3. ik krijg een groot iets in me scherm die zegt dat ik naar internet explorer 7 moet overstappen maar dat bepaal ik zelf wel
4. de informatie is nou niet echt wat je denkt: jeej
5. de layout is kut
6. ik vind het maar een beetje een hendrix groupie idee (zie alleen maar hendrix overal)

oftewel: ik blijf hier

keller
29 juli 2008, 18:21
het forum misschien wel, maar de rest mag ook door iedereen worden bijgehouden die lid is . Maar ook je band promten etc.

B_2_the_a
29 juli 2008, 18:22
dat wordt dus 1 grote puinzooi

keller
29 juli 2008, 18:24
B 2 the A: als je verbeterpunten hebt graag!! maar dan wel ook postieve feedback, hoe kan het beter etc. niet alleen maar wat ruk is.

Er is idd nog veel ruk maar heb hem ook in 1 dag opgezet

B_2_the_a
29 juli 2008, 18:27
ok:
duidelijke verdeling: artiesten (leuk nieuws en recensies) - gitaarversterkers - gitaren - basgitaren - effecten - overige meuk

betere layout (800 pixels breed in het midden bijv.)

een bepaald aantal leden (moderatoren) die overal dingen mogen neerzetten, om er orde in te houden. Indien je zelf een stuk er bij wil hebben stuur je dat gewoon naar 1 van de zogenoemde moderatoren.

iets vrolijker uiterlijk qua kleurtjes

proberen om de site ook in oudere versies van explorer te laten draaien want its van 80 % van de internet gebruikers draait NIET op 7.0

etc..

keller
29 juli 2008, 18:33
Thnx, heb je interesse om moderator te worden? :D
Ik heb al een grafisch ontwerper gevonden die een fatsoendelijk design wil maken.

B_2_the_a
29 juli 2008, 18:50
uhm
nee :)