PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band omg. Groningen



steph-v
29 juli 2008, 03:34
Hey,

Ik speel Elektrisch gitaar(lead guitar/rhythm guitar) een aantal jaar al, hiernaast ook een klein beetje basgitaar en ik zoek een bandje met stijl van heavy metal tot death metal.

Eigen nummers en/of covers, om een idee te geven wat ik zoal speel en luister(beetje uiteenlopend): Arch Enemy, Dream Theater, Iron Maiden, Killswitch Engage, Machine Head, Megadeth, Opeth, Racer X, Shadows Fall, Trivium etc

Wees ook niet shy om voor andere muziekstijlen een berichtje te sturen, ik wil wat meer bandervaring opdoen.

Grtz,

Steph

motheads
29 juli 2008, 12:08
Hey Steph,

Hieronder even een kopie van een advertentie van onze band. Wij zijn sinds kort opzoek naar een goeie lead/solo gitarist. Onze zanger doet er af en toe nog een beetje 2e gitaar bij, maar het gaat dus echt om dé gitarist van de band.

Onze muziekstijl is iets softer dan wat jij beschrijft, maar toch nog wel vrij stevig. Ons uiterste houdt zo ongeveer op bij Dream Theater (hebben wel eens een poging gedaan DT te coveren, maar hebben dat tot zover nog niet doorgezet, de capaciteit is er wel). We treden regelmatig op en repeteren 1x per week op zondagmiddag. Als het je wat lijkt, stuur dan even een berichtje naar contact@motheads.com!

Groeten André
:rockon:

Advertentie:
Wij, Brian & the Mötheads, zijn een Rockcoverband uit omgeving Winschoten (N-O Groningen). Wegens persoonlijke omstandigheden stopt onze huidige gitarist en zijn wij dus opzoek naar een nieuwe gitarist!

We spelen vrij stevige rockmuziek, waarbij het midden ongeveer ligt bij Pearl Jam / RHCP. Andere namen die de revue passeren zijn bijvoorbeeld Metallica, Golden Earring en Nickleback. Wij repeteren tenminste 1x per week, in een zeer ruime oefenruimte in Nieuw Beerta. We treden regelmatig op en beschikken over eigen pa installatie. Wij willen ons in de nabije toekomst tevens richten op eigen muziek.

Wij zoeken dus een gitarist die redelijk snel mee kan draaien om met ons op te treden. Eigen spullen is een pré en eigen vervoer is ook handig. Leeftijd is niet belangrijk, leeftijd huidige bandleden ligt tussen 19 en 23. Lijkt het je wat? neem gerust contact op voor meer informatie!

we horen van je!

contact@motheads.com

panicchain
29 juli 2008, 22:28
Hoi,

lees dat je bas speelt, ben je daarin geinteresseerd om in een band te doen??

check panicchain anders op myspace... (zoekmachine onder personen)

We oefenen in zwolle op zondagmiddagen