PDA

View Full Version : H&K strats heke vertrieb, do or do not!!



macwilliams
29 juli 2008, 00:08
Weet iemand toevallig iets over de kwaliteit van de gitaren, met name de
strats van de firma heke uit duitsland. Zo op het oog een standaard gitaar
met niet al te exotische materialen. Is dit wat of is het belachelijke rommel
met een dikke laklaag????

Ik vind het onder de laklaag namelijk wel interessant uitzien. Misschien iets
als een knutsel strat?? Dat de hardware niet al te best kan zijn is prima
die is te vervangen. Maar de rest?

http://www.guitar-bass-shop.de/Gitarren/sst10_smt_001.jpg


Hun beschrijving..

Body aus Linde mit Spalted Maple Top


Linde ist ein weiches Holz welches häufig im Heavy Bereich verwendet wird.

Es bietet ein sehr homogenes Klangspektrum und gehört zu den meist verwendeten Gitarren Hölzern!



- Der Hals ist aus Ahorn

Ahorn hat einen prägnanten und obertonreichen Sound



Als Pick Up wurden verwendet

3* HK Singlecoil Tonabnehmer



Griffbrett ist aus Palisander



Controls sind

1* Volume

2 * Tone

5 Way Switch

Tremelo mit Vibrato wird mitgeliefert!

Zu den Eigenschaften:

Die Saitenlage lässt sich fast beliebig tief einstellen.

Die Settings sind gut und einfach, auch für Leien, durchführbar.

Die Gitarre ist stimmstabil und angenehm bespielbar.

Der Ton erweist sich als warm und voll.

Der Stegtonabnehmer produziert eher einen knallig und höhenbetonten Sound,

während der Halstonabnehmer einen dickeren Ton von sich gibt.

Das gesamte Instrument klingt sehr ausgewogen.

macwilliams
29 juli 2008, 09:19
Jullie zijn er stil van :sssh: hij's fijn toch? :???:

Riky
29 juli 2008, 10:40
ken deze gitaren niet, heb er nog nooit een vast gehad, maar echt kwaliteit straald het niet uit. plastic van de slagplaat en knoppen enz is erg wit en komt een beetje over als el cheapo.
Kleur van de kop komt ook niet lekker overeen met de houtkleru van de body. Normaal letten ze toch wel een beetje op de klurcombinatie..

Ik kan het helemaal mis hebben hoor, maar ik vind dat de gitaar van foto niet echt overtuigend er uit ziet:) ik zie er wat aan:)

barno
29 juli 2008, 13:57
bodyhout is nice, mss food for Freud freaks ... (lap heb ik me daar een alliteratiemoment).

maar de enige fenders die niet dekkend gelakt mogen zijn, zijn tele's. strats Moeten kleurtjes hebben ... en zo heeft iedereen zijn eigen regeltjes natuurlijk :)

at ricky: wit plastiek en maple headstock is nu net wat fenders ook hebben hoor

lelijk logo wel imo

Riky
29 juli 2008, 14:15
ja dat weet ik ook wel... maar dit plastic ziet er lelijk uit... als ik naar mijn gitaar kijk ziet het er niet zo cheap uit, maar zal wel tussen de oren zitten

pueblo
29 juli 2008, 19:44
kost niet echt veel, komt op 2dehands vaak langs, meer weet ik er niet over

Pepe
29 juli 2008, 22:05
laat je niet in de maling nemen dude


Alle spalted tops op die gitaren zijn foto's. Deze ook. De 2 helften zijn exact gelijk, alleen gespiegeld.

G.G.
29 juli 2008, 22:15
laat je niet in de maling nemen dude


Alle spalted tops op die gitaren zijn foto's. Deze ook. De 2 helften zijn exact gelijk, alleen gespiegeld.

Dat is toch het hele idee van bookmatchen?

Pepe
29 juli 2008, 22:39
Ja, daar is op zich niks tegen in te brengen..
ik krijg de kriebels van digitaal exact gelijke helften, tot op de pixel precies.
Ik hou van wat natuurlijke afwijking maar goed, ieder zijn smaak.

Fotoflame.. ook niks voor mij.

zoek de verschillen

http://www.guitarsandeffects.com/guitarimages2008/gibson_lp_cPLUSamber/les_paulCLplusamber_006.jpg

http://www.guitar-bass-shop.de/Gitarren/slp380_smt_1.jpg

MattellicA
29 juli 2008, 22:55
Ja, daar is op zich niks tegen in te brengen..
ik krijg de kriebels van digitaal exact gelijke helften, tot op de pixel precies.
Ik hou van wat natuurlijke afwijking maar goed, ieder zijn smaak.

Fotoflame.. ook niks voor mij.

zoek de verschillen

http://www.guitarsandeffects.com/guitarimages2008/gibson_lp_cPLUSamber/les_paulCLplusamber_006.jpg

http://www.guitar-bass-shop.de/Gitarren/slp380_smt_1.jpg

Andere inlay? :)

Frumour
29 juli 2008, 22:56
Ik heb dan toch liever dit :

http://i22.ebayimg.com/07/i/000/f5/35/3c70_12.JPG












:chicken:

barno
29 juli 2008, 23:44
laat je niet in de maling nemen dude


Alle spalted tops op die gitaren zijn foto's. Deze ook. De 2 helften zijn exact gelijk, alleen gespiegeld.

lap, idd, had ik nog niet aan gedacht.

iemand enig idee hoe ze dat doen, fotoflame: een bedrukking op fineer ofzo?
niet dat ik dat wil doen, ik hou eigelijk niet eens van echte flames

Jdrokker
30 juli 2008, 06:50
net zo'n soort merk als stagg speelt echt verschrikkelijk (slecht)

kan je beter of een squier doen of doorsparen voor een london city

macwilliams
30 juli 2008, 08:30
net zo'n soort merk als stagg speelt echt verschrikkelijk (slecht)

kan je beter of een squier doen of doorsparen voor een london city

:seriousf: Wat lief :seriousf:

Maar dat was geloof ik de vraag niet. Het ding ziet er gewoon goed uit
en ik vroeg me af of het wat was?

Heb jij al eens op een H&K gespeeld? En waren dat je bevindingen?
Dan bedankt voor je reaktie want dat is wat ik wilde weten.
En misschien dat ik even doorspaar voor een goeie om te verkloten
Ik heb namelijk de drang om er met een verfbrander er op los te gaan :D

no 1 hops
30 juli 2008, 08:43
denk dat je gewoon de afweging moet maken qua prijs en evt upgrade en of je dat er voor over hebt.

heb zelf ook gitaren gehad die waarschijnlijk nog erger waren dan stagg maar met een goede afstelling, nieuw setje snaren je toch een lekker spelende gitaar hebt waaraan je plezier kunt hebben.
(en daar gaat het toch uiteindelijk om)

en persoonlijk is er niks mis met photoflame.
alleen kun je het niet schuren en opnieuw in een andere kleur lakken, weg is in dit geval pech.
(maar je kunt ze natuurlijk mailen of het echte fineer of photoflame is)

macwilliams
30 juli 2008, 09:10
denk dat je gewoon de afweging moet maken qua prijs en evt upgrade en of je dat er voor over hebt.

heb zelf ook gitaren gehad die waarschijnlijk nog erger waren dan stagg maar met een goede afstelling, nieuw setje snaren je toch een lekker spelende gitaar hebt waaraan je plezier kunt hebben.
(en daar gaat het toch uiteindelijk om)

en persoonlijk is er niks mis met photoflame.
alleen kun je het niet schuren en opnieuw in een andere kleur lakken, weg is in dit geval pech.
(maar je kunt ze natuurlijk mailen of het echte fineer of photoflame is)

Ik heb er ook een gezien met een naturel finish. dus geen toplaag er op. Die vond ik ook erg mooi. Het leek me wel wat om hem van z'n laklaag te ontdoen en dan met een of ander te behandelen of in fases te olieeen. Als je dat met een kleur doet dan krijg je het effect van versleten. En als je het een beetje goed doet dan lijkt het ook nog echt. Die hals is wel te vervangen dacht ik.

crapton
30 juli 2008, 09:34
Ehhh wat kost ie? Heb ik niet gezien of overheen gelezen...

Kijk eens naar een Fender Lite Ash Strat in blank hout uitvoering, kan ik aanraden. Goede PU's, Fender logo, speelt als boter. Ander slagplaatje erop (15 €), zo'n trem stopper erbij en je bent gesteld. Kost ca. 500€.

macwilliams
30 juli 2008, 09:39
Ehhh wat kost ie? Heb ik niet gezien of overheen gelezen...

Kijk eens naar een Fender Lite Ash Strat in blank hout uitvoering, kan ik aanraden. Goede PU's, Fender logo, speelt als boter. Ander slagplaatje erop (15 €), zo'n trem stopper erbij en je bent gesteld. Kost ca. 500€.
Deze kosten zo rond de 80 euro op e-bay. Koop je ze direkt dan zijn ze plm 250 euro.

Dweezman
30 juli 2008, 11:56
neck-pup zit ook op n rare plek.

macwilliams
30 juli 2008, 12:50
neck-pup zit ook op n rare plek.
Meaning? Hoezo zit hij op een rare plek? te hoog te laag ?

Ik weet het echt niet !!! :)

barno
30 juli 2008, 13:01
is een 22 fretter en laatste stukje fretboard is mss iets langer dan standaard, maar de pup zit wel juist imo

pueblo
30 juli 2008, 15:26
Deze kosten zo rond de 80 euro op e-bay. Koop je ze direkt dan zijn ze plm 250 euro.
ze passeren op 2dehands ook regelmatig, maar ik kan ze niet meer vinden

no 1 hops
30 juli 2008, 16:20
maaak de rekensom
body, 55 euro,
brug 15
tuners
15 en dan zijn we er al a 85 euro.
heb je dus heel wat meer voor 80 euro

zeg neit dat het geweldig is, maar ow wat ervaring me op te doen betreffende customizing niet verkeerd

Mike McCready
30 juli 2008, 20:15
Heb zelf het Tele model van H&K een keer nieuw voor iets van 60 euro o peBay gekocht. Gebruik hem voor één nummer in een open G stemming. Speelt best aardig en klinkt redelijk, maar eerder leuk voor thuis dan voor op het podium (ik wilde voor 1 nummer geen gitaar van een paar honderd euro dat snap je)...

Fotootjes:
http://img403.imageshack.us/img403/3100/p1000831ta3.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/6871/p1000833dd2.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/7505/p1000832yz4.jpg

Riky
30 juli 2008, 20:23
ok je hebt dus wel gitaren van een paar honderd euro?? Dan heb je ook een leuke amp..??

Ik snap net dat mensen met duur spul en die dus ook goed geluid willen voor 1 nummer zo'n op een gitaar van veel mindere kwaliteit en veel minder geluid gaan spelen...

Maar ja;) Het merk is dus wat ik al dacht... geen bang for bucket, maar gewoon gitaar voor de prijs...

Saf
30 juli 2008, 21:29
Je staats soms verbaasd van de kwaliteiten van dit soort gitaren ooit zo eens een tele gehad van zo'n merk weet niet meer zeker of het dit merk was. Zolang je maar een naturel gelakte pakt (gebruiken ze de betere bodies voor) en misschien andere pups erin valt het vaak niet eens tegen. Die tele van mij had ook netjes SC routing onder plaat en geen kabelgootje gefreest maar vanuit de neck pocket tot de controlruimte geboord. Was ook zeker mooi zonder slagplaat.

En al je hem goedkoop kunt kopen en blijkt otch net niet je ding te zijn verkoop je hem voor of dezelfde prijs door, of schroeft hem uitelkaar en verkoop de onderdelen los. Je kunt er bijna niet op verliezen.

Jdrokker
31 juli 2008, 07:33
ik weet niet wat jou bezielt maar eerst ga je vragen of de kwaliteit goed is geef ik andwoord dat het kut kwaliteit is KUT= kwalitatief utermate teleurstellend.
dan staat er ook nog eens bij do or do not ofzo zeg ik dat je het beter niet ken doen en voor een andere door ken spare of een squier bullet kan doen ik geef alleen maar raad maar jij wil horen wat JIJ denkt.
en ten slotte ja ik heb er een gehad.

Kakihara
31 juli 2008, 07:57
ze passeren op 2dehands ook regelmatig, maar ik kan ze niet meer vinden

Hier (http://www.kapaza.be/results/userid/8TLFMNJYRF/) kan je ze ook vinden...

macwilliams
31 juli 2008, 08:40
ik weet niet wat jou bezielt maar eerst ga je vragen of de kwaliteit goed is geef ik andwoord dat het kut kwaliteit is KUT= kwalitatief utermate teleurstellend.
dan staat er ook nog eens bij do or do not ofzo zeg ik dat je het beter niet ken doen en voor een andere door ken spare of een squier bullet kan doen ik geef alleen maar raad maar jij wil horen wat JIJ denkt.
en ten slotte ja ik heb er een gehad.

Hoi jdrokker,

Als je mijn reply op jouw antwoord had gelezen, dan had je daaruit kunnen
opmaken dat ik niet goed begreep of jouw opmerking door eigen ervaring is
ontstaan of dat je net als zovelen incluisief mijzelf het had van horen zeggen.
Uit je antwoord maakte ik wel op dat het dus kwalitatief gezien een is die
behoort tot het niveau te slecht voor brandhout. Je antwoord heb ik wel
gewaardeerd en ik heb je er ook netjes voor bedankt,

Dan bedankt voor je reaktie want dat is wat ik wilde weten. dus hoezo deze reply?

Uit niets kan ik afleiden dat ik enkel mijn eigen mening wil horen dus wat mij
bezielt???? Sorry zeer gewaardeerde forum genoot ik vind dit zeer ongepast,
een uithaal naar mij waarvan de reden mij onbekend is. Ik hoop dat het de
warmte van gisteren is geweest.

Waar ik wel om kon lachen was de opmerking dat ik beter door kon sparen
voor een goeie. Let wel dat ik in mijn gedachte dus naar de winkel stapte een
"goeie"kocht van zeg maar duizend euro om deze eigenlijk te verwoesten.

Verder heb ik het een en ander aangevuld met smilies maar ik begrijp nu dat
niet iedereen die begrijpt.

Dus: Nogmaals bedankt voor je reaktie, ik hoop dat een en ander duidelijk is
overgekomen en je begrijpt dat ik je niet aanval noch uitlag. Mocht dit niet
het geval zijn dan doe je mij maar in je negeerlijst want dan is het mij wel
duidelijk dat je niet wit of niet kan!

Vooralsnog met vriendelijke groet
uit het immer zonnige Kampen.


Willem.



(en dit allemaal nog voor mijn eerste kop koffie godverdomme)

Jdrokker
31 juli 2008, 16:51
oke sorry dat ik het verkeerd het opgevat ik bedoelde het alleen maar goed ((in mijn ogen)

Dekkz0r
31 juli 2008, 16:56
oke sorry dat ik het verkeerd het opgevat ik bedoelde het alleen maar goed ((in mijn ogen)


En om maar even binnen jouw woordenschat te blijven:

WAT IS DIT VOOR EEN KUTREACTIE DAN?

net zo'n soort merk als stagg speelt echt verschrikkelijk (slecht)

kan je beter of een squier doen of doorsparen voor een london city


Niemand kan hier iets uit opmaken, heb je er op gespeeld? zie je zo op basis van een plaatje dat t een goedkoop kutding is? En waarom is ie dan kut? kut afgewerkt? kut electronica?

En dan nog verontwaardigd lopen doen.... haha

Jdrokker
31 juli 2008, 17:25
KUTREACTIE??

ik reageer tenminste en ik probeer op mijn manier raad te geven.
jij lijkt wel een beetje op hielke pama kerel

Mike McCready
31 juli 2008, 19:20
ok je hebt dus wel gitaren van een paar honderd euro?? Dan heb je ook een leuke amp..??

Ik snap net dat mensen met duur spul en die dus ook goed geluid willen voor 1 nummer zo'n op een gitaar van veel mindere kwaliteit en veel minder geluid gaan spelen...

Maar ja;) Het merk is dus wat ik al dacht... geen bang for bucket, maar gewoon gitaar voor de prijs...
Ik heb leuke gear al zeg ik het zelf. Nummer is 3 minuutjes in een set van 2,5 uur dat ik die gitaar gebruik. En het is alleen een clean partij die toevallig erg goed klinkt op deze gitaar. Maar als jij voor mij een Fender Tele hebt die ik slechts 60 minuten per jaar gebruik, vind ik het ook goed hoor... Ik heb het geld er niet voor over en dit is handiger dan mijn main gitaar helemaal ontstemmen.

Riky
31 juli 2008, 19:58
Ja ik snap wel waarom je hem gebruikt... ik zou het alleen niet doen... terug stemmen kost nog geen minuut... en een minuut op 2.5 uur is niets.

Maar het maakt mij ook niet uit;) Publiek hoort het verschil waarschijnlijk toch niet:)

macwilliams
31 juli 2008, 22:43
Heb zelf het Tele model van H&K een keer nieuw voor iets van 60 euro o peBay gekocht. Gebruik hem voor één nummer in een open G stemming. Speelt best aardig en klinkt redelijk, maar eerder leuk voor thuis dan voor op het podium (ik wilde voor 1 nummer geen gitaar van een paar honderd euro dat snap je)...


Speelt aardig en klinkt redelijk. En dat voor maar €60,- De afwerking ziet er zo op de plaatjes niet beroerd uit. Dus al met al niet beroerd, en ook nog goedkoop.

Misschien toch maar eens bieden tot €50,- en dan leuk geforceerd oud laten lijken. En dan wat andere elementen er in en eventueel een leuk halsje er op.

macwilliams
31 juli 2008, 22:59
oke sorry dat ik het verkeerd het opgevat ik bedoelde het alleen maar goed ((in mijn ogen)

Ik snap het.

Probeer eens genuanceerder te antwoorden, ik weet namelijk niet wat je dacht toen je het antwoord neerzette. En die had ik dus duidelijk nodig. Er zijn zo weinig vragen die enkel met ja of nee te beantwoorden zijn zeker als het om een gitaar gaat. Om maar een gek voorbeeld te noemen; heavy metal mike (zo heet hij echt) vraagt in de winkel of een gibson... een goede gitaar is? De verkoper kijkt de man aan en zegt: dit is een van de beste semi acoustische gitaren ter wereld. De klant koopt de gitaar en is heel blij. In de oefenruimte sluit hij zijn gitaar aan op een Marshall buizentop (kerry king signature) trapt de gain vol open en nog eens 5 tubescreamers en begint te spelen....

De volgende dag wordt de verkoper van de winkel afgevoerd door een ambulance, er zitten wat splinters vast in z'n kringspier.

Zo iets dus :D

Jdrokker
1 augustus 2008, 06:44
dus als ik het goed begrijp word het een soort van sleutel gitaartje?? ja dan kan je hem wel doen maar ik dacht zo als strat is het niet veel maar als sleutel gitaar is het wel een vet ding;)

Jdrokker
1 augustus 2008, 06:45
mooi voorbeeld trouwens;)

Dekkz0r
4 augustus 2008, 16:53
dus als ik het goed begrijp word het een soort van sleutel gitaartje?? ja dan kan je hem wel doen maar ik dacht zo als strat is het niet veel maar als sleutel gitaar is het wel een vet ding;)


Nogmaals: heb je nou op dit ding gespeeld of niet?? Ik lees net ergens dat je het verschil tussen een g-400 en g-310 wil weten en zelfs met het lezen van de specs had ik dat begrepen.

Tis wel erg makkelijk namelijk om bij elke budget gitaar te roepen dat t prut is!

macwilliams
4 augustus 2008, 18:48
Nogmaals: heb je nou op dit ding gespeeld of niet?? Ik lees net ergens dat je het verschil tussen een g-400 en g-310 wil weten en zelfs met het lezen van de specs had ik dat begrepen.

Tis wel erg makkelijk namelijk om bij elke budget gitaar te roepen dat t prut is!
Hij heeft er op gespeeld en de kwaliteit is gelijk aan de prijs en die is dus laag. In mijn geval maakt dat echter niet zo veel uit aangezien het een schroef en sleutel project gaat worden.

Dekkz0r
5 augustus 2008, 09:53
Hij heeft er op gespeeld en de kwaliteit is gelijk aan de prijs en die is dus laag. In mijn geval maakt dat echter niet zo veel uit aangezien het een schroef en sleutel project gaat worden.


Nee ok dan is dat duidelijk, maar je moet ze de kost geven die bij elke budget gitaar gewoon maar roepen dat t troep is...

Jdrokker
5 augustus 2008, 18:23
zo is het mijn bedoeling helemaal niet ik had gewoon niet door dat hij hem wilde voor de knutsel dus ik wou hem er voor beschermen dat hij die gitaar kocht want het is niet van goede kwaliteit

Hellsbellsnl
5 augustus 2008, 20:21
Bij dit bedrijf (dat voornamelijk adverteerd via E-bay) heb ik reeds een 15-tal gitaren gekocht. (gemiddeld voor €40.=). Het zijn massieve lindehouten body's.
De hals en fretten zijn niet echt geweldig en daarom heb ik de meeste verbouwd met nieuwe elementen (naar keuze) en een andere hals (all-parts en tweedehands).
Hierdoor krijg je een kwalitatief goede gitaar die je naar je eigen eisen kan opbouwen.
de prijs van een losse body ligt vele malen hoger,en de overgebleven onderdelen verkoop ik weer door voor andere hobbiyisten.
Verder hebben ze qua kleuren best aparte kleuren (wine red quilted, gloss white,green quilted e.d.)
De quilted top is bij de tele's voorzien van een binding en bij de strat's is de afwerking i.m.o. wat minder mooi om dat je daar de overgang ziet tussen het quilted gedeelte en het linde hout.
En is hiermee ook GEEN foto flame o.i.d. Het is wel degelijk fineer.
Verder zijn de gebruikte tremolo's van mindere kwaliteit (ontstemmen snel)
Ze zijn van chinese makelij (HK : Hong Kong???)

Overall: goedkope gitaren voor je eerste bouw/verbouw project een goede keuze.

Pepe
5 augustus 2008, 21:48
Maar passen die allparts en mex halzen wel goed? Meestal het grootste struikelblok.
Eerlijk gezegd heb ik er ook wel eens met een schuin oog naar gekeken, zo'n beetje de enige aanbieder van tele's met een zwarte binding en blank hout (die speciale mex tele even uitgezonderd) en wetende dat een goeie nek vele malen belangrijker is voor je sound en bespeelbaarheid dan een body.

pilotman0953
5 augustus 2008, 21:58
Heb een strat en een tele van deze Duitse firma gehad. Via E-bay uit nieuwsgierigheid gekocht. Was echter blij verrast door de kwaliteit van deze zogenaamde "low end" gitaren die, als je een beetje uitkijkt, voor een euro of zestig "gewonnen" kan worden.
De constructie is solide en de afwerking keurig.
Het geluid van zowel strat als tele is alleszins acceptabel te noemen en ronduit verrassend voor het geld.
Herman Koch (de eigenaar van Heke Vertrieb) laat deze gitaren naar eigen kwaliteitsnorm in China maken.
Natuurlijk zijn het geen Fender's (bezit een tele MIJ '94 en een us standard strat) maar het geluid en de constructie doet zeer beslist niet onder voor de Squier Bullet en Affinity series die toch een heel stuk duurder zijn en pretenties hebben onder verantwoordelijkheid van "the real thing" te zijn gemaakt.
De HK's zijn dus hele behoorlijke planken en je, naar mijn mening, een uitstekend klinkende en gemaakte gitaar voor een belachelijk lage prijs.
Uitstekend geschikt als back-up of zomaar een leuke gitaar om erbij te hebben.
Gezien de prijs kun je je er onmogelijk een buil aan vallen.

Hellsbellsnl
5 augustus 2008, 23:42
Heb een strat en een tele van deze Duitse firma gehad. Via E-bay uit nieuwsgierigheid gekocht. Was echter blij verrast door de kwaliteit van deze zogenaamde "low end" gitaren die, als je een beetje uitkijkt, voor een euro of zestig "gewonnen" kan worden.
De constructie is solide en de afwerking keurig.
Het geluid van zowel strat als tele is alleszins acceptabel te noemen en ronduit verrassend voor het geld.
Herman Koch (de eigenaar van Heke Vertrieb) laat deze gitaren naar eigen kwaliteitsnorm in China maken.
Natuurlijk zijn het geen Fender's (bezit een tele MIJ '94 en een us standard strat) maar het geluid en de constructie doet zeer beslist niet onder voor de Squier Bullet en Affinity series die toch een heel stuk duurder zijn en pretenties hebben onder verantwoordelijkheid van "the real thing" te zijn gemaakt.
De HK's zijn dus hele behoorlijke planken en je, naar mijn mening, een uitstekend klinkende en gemaakte gitaar voor een belachelijk lage prijs.
Uitstekend geschikt als back-up of zomaar een leuke gitaar om erbij te hebben.
Gezien de prijs kun je je er onmogelijk een buil aan vallen.
Kijk dat bedoel ik nou.
Iemand er nog een hebben?
Ik heb er nog 4 liggen.
(Sorry da's SPAM):seriousf: