PDA

View Full Version : Dweezman's new board



Dweezman
28 juli 2008, 14:53
Vakantie!

Na een druk seizoen touren met mijn band, is mijn board aan een grote schoonmaak toe. En uitbreiding, want de pedalen-familie is uitgebreid. Tot dusver heb ik nog niet eerder zolang met dezelfde config gespeeld, maar ik wil toch weer wat meer er op. 1 ding is zeker: mijn huidige case is te klein.

http://members.home.nl/d.a.kuipers/pics/my%20gear/pedals.jpg

Dit zijn ze. Ik hoor graag jullie mening over hoe jullie het aan zouden pakken. Ik denk overigens aan een showmaster 48-case.

warm...

Mitch
28 juli 2008, 14:58
Heel cool setje :dance:
Ik vraag me trouwens af of je het redt met een showmaster 48. Die heb ik zelf ook maar gebruik minder pedalen en zeker geen vloervreters als beide EHX'en. Nou heb ik ze wel vrij ruim staan, maar dan nog...
Ik zou eerst de boel maar eens echt aansluiten en dan gaan meten, want zo op het eerste gezicht ga je dat niet redden.

Nielsje
28 juli 2008, 14:58
Leuke collectie! Heb je zo nog een foto bij de hand van je oude bord?

Je zou een Showmaster 48 kunnen nemen, of een warwick pedalboard (de laatste schijnt iets steviger te zijn, ik heb hem ook, maar het kan beter).
Gezien het budget wat aan je pedalen 'op' gaat, waarom overweeg je niet om een pedalcase te laten maken met de afmetingen van de showmaster 48 (of net wat dieper), die dan wel een heel stuk steviger is?

edit: wat Mitch zegt, het is wel veel. Dat setje rechtsboven zou je zo op dezelfde manier op een bord kunnen zetten, en de grote EHXjes een kwartslag draaien. Maar het hangt af van wat jij een fijne positie vindt. Ik zou vooral niet moeilijk gaan doen met positie, nieuwe (langere) kabels kan je altijd maken/kopen.

Dweezman
28 juli 2008, 15:07
http://members.home.nl/d.a.kuipers/pics/my%20gear/board2007.jpg

Dit was 'm.

jero
28 juli 2008, 19:11
Ik hoor graag jullie mening over hoe jullie het aan zouden pakken. Ik denk overigens aan een showmaster 48-case.


Alles aansluiten en omtrek opmeten. Met die EHX-en gaat het een grote jongen worden gok ik zo :). Jezelf ook even afvragen of je wel met zo'n grote case wil rondsjouwen...

Dweezman
28 juli 2008, 20:40
hele middag lekker zitten spelen. Dan die aansluiten, dan die. Ik wil er niet één kwijt, geloof ik... ;-)

Albert
29 juli 2008, 00:16
Waarom niet twee kleinere cases? Ook nog eens beter draagbaar.... En onder een hoek op te stellen.

Tristan
29 juli 2008, 00:22
Zou ik inderdaad ook doen, gewoon twee Pedaltrain Juniors, de ene voor je drivepedalen en de andere voor de rest...
Of het spul moet op een Pedaltrain 2 passen?

Die dingen zijn zo handig, tegenwoordig zit er zelfs een beugeltje bij waarmee je je Pedal Power eronder kan bevestigen...

Mr.Bluesbreaker
29 juli 2008, 00:31
Twee koffers lijkt me ook wel een goede als je het zelf moet dragen.
Heb zelf een 'loop' boardje en een board voor direct de amps in.

Grooveyard21
30 juli 2008, 11:54
ik zou in jou geval ook twee cases doen dweezman.

en dan over een tijdje een derde case ;-)

Dweezman
31 juli 2008, 15:49
K*T!

ben voorbarig geweest, en heb de 48 besteld. Wat blijkt: ding is kleiner dan mijn oude. Huh? Absoluut mooi bakkie, maar dus niet voor mij.

Eerst maar op vakantie. Binnenkort op MP...


*buigt hoofd in schaamte*

Mitch
31 juli 2008, 16:04
Ik zeg niks :sssh:
Maar die raak je heus wel weer kwijt hoor, dingen zijn best populair.

MattellicA
31 juli 2008, 16:04
Kan je je bestelling niet annuleren?

ponq
31 juli 2008, 18:42
Als het een online-bestelling is: deze mag je zonder opgaaf van redenen binnen 8 dagen terugsturen. Verzendkosten zijn voor jou, maar het aankoopbedrag krijg je terug.

Dweezman
2 oktober 2008, 20:07
Showmastercase is inmiddels verkocht. Nieuwe case in 'Post je pedalboard'-topic!

Maroon
2 oktober 2008, 21:01
http://members.home.nl/d.a.kuipers/pics/my%20gear/pedals.jpg



Mooie pedalen Dweezman! Zitten een paar leipe tussen, hou ik zelf ook wel van, lekker freaken met pedalen. Nais! :satisfie:

Dweezman
3 oktober 2008, 00:33
Mooie pedalen Dweezman! Zitten een paar leipe tussen, hou ik zelf ook wel van, lekker freaken met pedalen. Nais! :satisfie:

Yeah! Mijn favo: wah VOOR de FF: oscilleren met sweep, highgain erachter, door een wobbling phaser PLUS hakkende tremelo met vleugje synth en delay: klinkt alsof er een bak geleidende wormen kortsluitingen maken in je amp. Gewoon heel mooi, dus.

Herman
3 oktober 2008, 14:04
Heb jij niet toevallig een filmpje met alle experimentele dingen die jij zoal doet met je bak? :D