PDA

View Full Version : GT6 kapot?



Hitpoint
26 februari 2003, 14:02
Afgelopen week gaf mijn GT6 aan dat hij toe was aan een nieuwe geheugen batterij. Vandaag heb ik hem die het ook gegeven gaat om batterij CR2032 3 volt die ook in moederborden zitten.
Weer dichtgeschroefd en aangezet.

Na het opstarten krijg ik nu allemaal rare tekens en bijvoorbeeld als ik de footswitch 4 indruk krijg ik nu opeens de bypass/tuner.

Wat is er gebeurd?? Ik heb alleen maar die batterij vervangen. Meer niet.

Nielsje
26 februari 2003, 14:21
Ben je vrouwlijk en blond? dan is dat de oorzaak, en tja voor de rest kan ik je niet helpen, sorry, beetje raar geval...

miscchien ehb je zo wel de standaard instellingen, weet ik niet, anders zou ik es naar de winkel gaan.

FragDaddy
26 februari 2003, 18:15
als je je backup batterij vervangt knalt ie volgens mij weer helemaal terug naar de standaard instellingen. dus misschien dat dat normaal is dat je bij pedaal 4 je tuner krijgt?

je weet zeker dat je de batterij er niet verkeerd om in heb zitten?

Hitpoint
26 februari 2003, 18:48
Ik heb ff Roland op gebeld en wat bleek. De batterij is helemaal goed, maar een veel voorkomend defect is de batterij-houder. Dus morgen gaat ie naar Roland om er een andere houder in te plaatsen. Zal wel weer een maand duren ofzo.

skabouter
26 februari 2003, 23:25
krijg je dan wel een andere, tijdelijk ?

ik zou neit naar roland gaan, maar daan het verkoop punt !!

ik had ook een probleem een x, en toen kreeg ik gratis over de post een nieuwe GT-6 in bruik leen van de winkel, terwijl zij mijn oude repareerden !. en toen kreeg ik ook nog eens mijn gerepareerde over de post !! JAJA, ik heb dus EENS 2 GT-6sen gehad. erg speciale ervaring.
en toen kon ik die andere weer op hun kosten terug sturen. das service ! en duurde minder lang dan bij roland !!

moraal ?? dude, ga naar de winkel terug !!

Oviv
28 februari 2003, 17:08
Voordat je je gt-6 laat repareren zou ik eerst even een "zelftest" doen. Het lijkt me sterk dat je GT-6 raar doet alleen door het vervangen van een batterij.

Richard
http://www.ravivo.nl