PDA

View Full Version : Weggooien is zonde: --> Het grote weggeeftopic



Javaca
28 juli 2008, 12:59
We gaan hier verder...


Iedereen vind thuis weleens een gitaar onderdeel waar ie niets meer mee kan, rijp voor de vuilnisbak, maar twijfelt. Er is altijd wel iemand die het kan gebruiken, zie de link hierboven.

Er zijn 2 regels, niets verkopen of ruilen, daar is marktplaats voor. Het betreft hier gewoon gratis hulp, in de vorm van materiaal dat anders toch maar weggepleurd wordt.

+


en mischien een 2e regel, na posten van omschrijving en foto kan er gereageerd worden en is altijd de 1e die reageerd de 1e die in aanmerking komt, maar verdere details over het item graag via PM om slowchat's te voorkomen en dit topic overzichtelijk te houden

Heb je wat over, zoals mijn oude acc. gitaar, dump het hier neer om elkaar te helpen, al is het maar om een instrument uit elkaar te halen om inzicht in de constructie te verkrijgen.

Kim Wilson
28 juli 2008, 13:25
Oké, nog maar eens: ik heb nog een template liggen van een strat-slagplaat, van 10 of 12 mm dik mdf. Ik doe er niks meer mee, en hij ligt mij alleen maar in de weg. Hoef er niks voor te hebben, maar ik verstuur hem niet. Ik woon in de buurt van Zwolle.

PM maar als je interesse hebt. :)

bagheera
17 augustus 2008, 15:50
Oké, nog maar eens: ik heb nog een template liggen van een strat-slagplaat, van 10 of 12 mm dik mdf. Ik doe er niks meer mee, en hij ligt mij alleen maar in de weg. Hoef er niks voor te hebben, maar ik verstuur hem niet. Ik woon in de buurt van Zwolle.

PM maar als je interesse hebt. :)
Had dat 2 weken geleden gezegd en ik was hem komen halen ik moest daar toen toch zijn voor een koch multitone II

Lexvandoef
17 augustus 2008, 16:04
Nielsje, als je een 3 laags mint groene heb met 3 single coil gaten dan hoor ik het wel he! :)

JeroenSchaaf
17 augustus 2008, 16:07
Nielsje ik heb er mischien ook wel intresse in!

Lexvandoef
17 augustus 2008, 16:12
Nielsje ik heb er mischien ook wel intresse in!

Hey, me first! :D

JeroenSchaaf
17 augustus 2008, 16:13
Ja maar hij had meerdere toch ;) mocht jij iets niet willen sta ik graag als tweede in de rij.

Ace 1.15.19
18 augustus 2008, 18:41
Leuk dat dit topic weer geopent is, maar het lijkt me niet de bedoeling dat er om spullen gevraagd wordt. Volgens mij was het idee dat je alleen kan reageren op dingen die aangeboden worden.

no 1 hops
19 augustus 2008, 19:57
mini body, kaal, geen hals geen hardware alleen evt afdekplaatjes als ik die nog vinden kan.
versturen is mogelijk.
let op is MDF
http://img.photobucket.com/albums/v661/hopdybob/small%20guttlin/mini.jpg

setje van drie zwarte single coil pups met glade bovenkant, geen polepieces.
komen van een phoenix st33

hugo123
19 augustus 2008, 20:50
Die zwarte pups, daar heb ik wel intersse in!

no 1 hops
19 augustus 2008, 21:05
Die zwarte pups, daar heb ik wel intersse in!prima zijn ze voor jouw
pm maar even

hugo123
19 augustus 2008, 21:11
gedaan.......

no 1 hops
20 augustus 2008, 07:47
zwarte pups zijn dusweg alleen de MDF body is nog over

Jdrokker
22 augustus 2008, 15:18
waow

ik heb wel interesse bij dat wat nog over is van dat kleine gitaartje:D maak ik er denk ik een projectje van:D:D ooh zou echt vet zijn

no 1 hops
22 augustus 2008, 16:23
waow

ik heb wel interesse bij dat wat nog over is van dat kleine gitaartje:D maak ik er denk ik een projectje van:D:D ooh zou echt vet zijn
dat is dus alleen de kale body (van mdf) en evt de afdichtplaatsje aan de achterkant.
pm maar als je het wat lijkt tegen evt verzendkosten

pueblo
26 augustus 2008, 12:51
Heeft er iemand nog ?

alvast bedankt!!
volgens mij is het niet de bedoeling dat er hier ook dingen worden gevraagd

Javaca
26 augustus 2008, 17:10
volgens mij is het niet de bedoeling dat er hier ook dingen worden gevraagd
Inderdaad Pueblo. :)

Dit topic is voor het wegGEVEN van overtollige spullen.
Dingen die op het punt staan in de vuilnisbak belanden en waar iemand anders misschien heel blij mee is.
Voor vragen hebben we gitaarmarkt en marktplaats.nl

Chris Winsemius
28 augustus 2008, 01:27
Heb hier iig. nog wat "cheapo" Strat-elementjes liggen, gratis af te halen.

edit: GERESERVEERD

almarvk
28 augustus 2008, 07:59
Als je ze ook wilt verzenden, neem ik de verzendkosten wel op me.

Chris Winsemius
28 augustus 2008, 09:59
Als je ze ook wilt verzenden, neem ik de verzendkosten wel op me.

Nou, omdat het moet :)

Mail me even en het wordt geregeld.

almarvk
28 augustus 2008, 12:03
w00t! De eerste 'powered by CMW' strat is binnenkort een feit! :)

Chris Winsemius
28 augustus 2008, 12:50
w00t! De eerste 'powered by CMW' strat is binnenkort een feit! :)

:D

"Powered by Mooi Wark" Tele ook! ;)

(Ik dacht dat de strat PUs v/d body van m'n toekomstige maple neck frankenstein strat vandaan komen, niet eens zo heel slecht qua sound)

Nog wat andere dingetjes d'r bij gedaan, misschien kunnen er wat moertjes/boutjes missen.

Ik zie uw CMW-amp-order zsm. tegemoed (LOL, geintje!)

pueblo
28 augustus 2008, 18:46
ik wil al zeer lang ... dus zoek hier nog spulletjes voor

ik citeer mezelf even: 'volgens mij is het niet de bedoeling dat er hier ook dingen worden gevraagd'

madman
28 augustus 2008, 18:46
volgens mij is het niet de bedoeling dat er hier ook dingen worden gevraagdInderdaad Pueblo. :)

Dit topic is voor het wegGEVEN van overtollige spullen.
Dingen die op het punt staan in de vuilnisbak belanden en waar iemand anders misschien heel blij mee is.
Voor vragen hebben we gitaarmarkt en marktplaats.nl

Mayb ff topictitel lezen?

pueblo
28 augustus 2008, 18:47
ik was je net voor madman :satisfie:

madman
28 augustus 2008, 18:51
Maar ik heb ook Javaca gequote :p lekker puh

Ace 1.15.19
28 augustus 2008, 19:48
Het leuke is dat ik in dit huidige topic jullie allemaal voor ben. :satisfie: Post #8:


Leuk dat dit topic weer geopent is, maar het lijkt me niet de bedoeling dat er om spullen gevraagd wordt. Volgens mij was het idee dat je alleen kan reageren op dingen die aangeboden worden.

FNaRK
7 december 2008, 15:40
Sorry, Spam

zeiler
7 december 2008, 15:43
Sorry, Spam

het werd tijd ;)!

Yoshida
21 december 2008, 13:04
Ik heb hier nog wat dingetjes liggen die onnodig stof vangen:

een simpele Tele brug met 3 dubbele zadels, chroom
een setje van zes enkele zadels, chroom, merk Boston, ongebruikt

Bovenstaand is volgens mij met stringspacing 10.5, maar pin me er niet op vast. Afhalen in Almelo of verzenden binnen Nederland geen probleem. Verzendkosten worden doorberekend.

jan jansen
21 december 2008, 13:54
Ik heb hier nog wat dingetjes liggen die onnodig stof vangen:

een simpele Tele brug met 3 dubbele zadels, chroom
een setje van zes enkele zadels, chroom, merk Boston, ongebruikt

Bovenstaand is volgens mij met stringspacing 10.5, maar pin me er niet op vast. Afhalen in Almelo of verzenden binnen Nederland geen probleem. Verzendkosten worden doorberekend.



als je eraf wil.bij deze....:blast::blast:

The Mess
21 december 2008, 14:13
Kerst nadert, dus misschien kan ik iemand een cadeautje geven :cheerup:

Ik heb:

Een Epiphone SG Special, gestript en met een onrepareerbare headcrak (volgens Sjak Zwier.) De body is nog bruikbaar, tailpiece & bridge included ;)

http://img176.imageshack.us/img176/8476/epiphonesgspecialqf6.th.jpg (http://img176.imageshack.us/my.php?image=epiphonesgspecialqf6.jpg)

Een Maya Les Paul Custom, helemaal gestript en met een paar mankementen. Ik had het idee om 'm te repareren, maar dat gaat me toch net de pet te boven/ik maak er maar steeds geen tijd voor.

http://img176.imageshack.us/img176/5444/mayalespaulcustomct5.th.jpg (http://img176.imageshack.us/my.php?image=mayalespaulcustomct5.jpg)

Een Squier SP10, een miniversterkertje dat nog wel werkt, maar een beetje moeizaam. (Ik denk dat ik 'm kapot geboost heb ofzo.)

http://img176.imageshack.us/img176/7020/squiersp10hh6.th.jpg (http://img176.imageshack.us/my.php?image=squiersp10hh6.jpg)

Alles fur kratis ophaalbaar regio Goes :)
Als het na de vakantie niet weg is gaat het wss naar de stort.

Cheers.

Edit: alles is nu vergeven ;)

soup
21 december 2008, 14:23
ik zou die gitaar lekker kapot slaan en dan naar het stort brengen

heb je het eens kunnen meemaken

Lexvandoef
21 december 2008, 14:29
Wat is er mis met die Maya? Lijkt me tof om daar een leuke beater gitaar van te maken :)

Je hebt pm

toneblo
21 december 2008, 14:30
ik zou die gitaar lekker kapot slaan en dan naar het stort brengen




......jammer, zinloos.

soup
21 december 2008, 14:33
Wat denk je dat er met die gitaar gebeurt als hij daar op het stort ligt? ;)

toneblo
21 december 2008, 14:37
Wat denk je dat er met die gitaar gebeurt als hij daar op het stort ligt? ;)



....niet iedereen heeft op een gibson of een fender leren spelen, geef dat ding een tweede kans.
Ik speel met een jazzbass van maya die beter is dan een fender uit 1974 of zoiets hoor!
Is ook wel een toevalstreffer, maar gitaren moedwillig vernielen is voor mongolen. ( Check song: smashing a perfectly good guitar )

The Mess
21 december 2008, 14:40
....niet iedereen heeft op een gibson of een fender leren spelen, geef dat ding een tweede kans.
Ik speel met een jazzbass van maya die beter is dan een fender uit 1974 of zoiets hoor!
Is ook wel een toevalstreffer, maar gitaren moedwillig vernielen is voor mongolen. ( Check song: smashing a perfectly good guitar )

Ik vind gitaren smashen ook vrij kansloos ja...
Het is wel door m'n hoofd geschoten, maar dat gaat toch tegen m'n principes in... :)

De Les Paul en de SG zijn trouwens al vergeven ;)

Agent_Smith
21 december 2008, 14:54
Ik vind gitaren smashen ook vrij kansloos ja...
Het is wel door m'n hoofd geschoten, maar dat gaat toch tegen m'n principes in... :)

De Les Paul en de SG zijn trouwens al vergeven ;)

Het versterkertje wil ik wel graag hebben :)

The Mess
21 december 2008, 15:00
Het versterkertje wil ik wel graag hebben :)

Sorry, die heb net aan iemand anders beloofd.
(Alles is nu dus weg.)

soup
21 december 2008, 15:02
....niet iedereen heeft op een gibson of een fender leren spelen, geef dat ding een tweede kans.
Ik speel met een jazzbass van maya die beter is dan een fender uit 1974 of zoiets hoor!
Is ook wel een toevalstreffer, maar gitaren moedwillig vernielen is voor mongolen. ( Check song: smashing a perfectly good guitar )


Ik vind gitaren smashen ook vrij kansloos ja...
Het is wel door m'n hoofd geschoten, maar dat gaat toch tegen m'n principes in... :)

De Les Paul en de SG zijn trouwens al vergeven ;)
Als niemand hem wilt brengt hij ze naar het stort


naart het stort = sowieso kapot


Of komt iemand ze er nog uithalen?? :)

pueblo
21 december 2008, 16:15
shit, waarom kijk ik nu pas, toch leuk dat er weer dingen worden aangeboden:)

Yoshida
21 december 2008, 16:21
shit, waarom kijk ik nu pas, toch leuk dat er weer dingen worden aangeboden:)

Ik baal ook dat ik die Epiphone ben misgelopen :D
NB gitaren smashen, daar zijn The Who groot mee geworden :p het is niet alsof de prijs daarmee omhoog gaat of dat er museumstukken verloren gaan (nou, soms wel) maar ik vind t ook een beetje zielig. Gitaren hebben ook rechten, hier moet een soort PETA voor komen. (en dan bedoel ik niet People Eating Tasty Animals)

Saf
22 december 2008, 22:28
voor de liefhebber. Kom ze astublieft ophalen. Staan mij in de weg

http://link.marktplaats.nl/215008538

pasqual
22 december 2008, 23:27
ik heb hier nog een westone maple hals staan 22 frets ( charvel/jackson model met puntige headstock ) met binding bedoeld voor een toplock kam. de frets moeten vervangen worden en de headstock mist in de punt een klein stukje hout.
voor de geïnterreseerden wil ik wel een paar foto's plaatsen, anders bespaar ik me de moeite. uiteraard gratis ophalen of verzendkosten voor de nieuwe eigenaar.

groeten Pasqual.

edit: gereserveerd voor RoelTM!!

J.G.
24 december 2008, 21:31
***Weg!***

toneblo
25 december 2008, 09:27
Voor de betere doe-het-zelf tandarts..... de TANDY!:seriousf:

J.G.
25 december 2008, 12:07
daar wil ik toch niet naartoe dan :confused:

Saf
25 december 2008, 13:41
de koffers zijn weg

jan jansen
7 februari 2009, 12:30
Oorspronkelijk geplaatst door Yoshida

Ik heb hier nog wat dingetjes liggen die onnodig stof vangen:

een simpele Tele brug met 3 dubbele zadels, chroom
een setje van zes enkele zadels, chroom, merk Boston, ongebruikt

Bovenstaand is volgens mij met stringspacing 10.5, maar pin me er niet op vast. Afhalen in Almelo of verzenden binnen Nederland geen probleem. Verzendkosten worden doorberekend.
als je eraf wil.bij deze....:blast::blast:

Ook via deze weg...heb je een pm gestuurd...lange stilte...:blast::blast:

ernieman
8 september 2009, 21:52
Ik ben aan't opruimen geweest en heb een heel deel bouwtekeningen gevonden.
Diegene die er zin in heeft mag ze komen ophalen in Stokrooie-Hasselt.
Het zijn een deel potloodtekeningen en wat kopies.
-Klassieke gitaar - potloodtekening (zonder maten, maar wel 1 op 1)
-Luit - potloodtekening (ook zonder maten 1/1)
-Hommel - kopie
-Telecaster -kopie van kopie...
en misschien nog wat papierprul.

Ik ga ze niet opsturen, maar als iemand ze wil komen halen, dan mag dat altijd, anders gaan ze de vuilbak in.

P.M. me maar!

hugo123
9 september 2009, 18:59
Echt niet opsturen?? Anders heb ik wel interesse in de telecaster kopie!

NoobjeNrZoveel
9 september 2009, 22:18
Echt niet opsturen?? Anders heb ik wel interesse in de telecaster kopie!

Je weet dat hij het over een kopie van een bouwtekening heeft? (Dat je dus niet hoopt op een telecaster-kopie en een bouwtekening krijgt)

ernieman
9 september 2009, 23:25
Ik heb geen tijd om (op tijd) in het postkantoor te geraken, anders met alle plezier.

Ace 1.15.19
9 september 2009, 23:26
UPS komt thuis ophalen. :ok:

lindstrom
10 september 2009, 10:11
heeft iemand een setje freesmallen/templates voor het bouwen van een Telecaster?

Cocobolo
10 september 2009, 10:13
heeft iemand een setje freesmallen/templates voor het bouwen van een Telecaster?

je hebt PM ;)

lindstrom
10 september 2009, 10:25
je hebt PM ;)


Heel adequaat! dank u! u heeft PM terug! ;)

HaroldA
10 september 2009, 10:31
je hebt PM ;)


Heel adequaat! dank u! u heeft PM terug! ;)



Private Message
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Private Message of Private Messaging, veelal afgekort tot PM (Privébericht in het Nederlands) is een Engelse term die doelt op kleine, persoonlijke berichten (of berichtensystemen) op websites, bijvoorbeeld fora of een wiki waar berichten normaal gesproken voor iedereen zichtbaar zijn.

De privéberichten wijken hiervan af. Het zijn berichten die één gebruiker naar één andere gebruiker stuurt, als een soort intern e-mailsysteem.

:soinnocent:

lindstrom
10 september 2009, 10:37
en wat deed jij ook al weer met mieren? :soinnocent:

HaroldA
10 september 2009, 10:42
en wat deed jij ook al weer met mieren? :soinnocent:

Ja sorry, ik kon het niet laten! ;)

Ff klote opdracht hier op het werk en moet me dan ergens op afreageren... Het publiekelijk aankondigen van priveberichten was in dit geval het slachtoffer. ;)

Cocobolo
10 september 2009, 10:50
Ja sorry, ik kon het niet laten! ;)

Ff klote opdracht hier op het werk en moet me dan ergens op afreageren... Het publiekelijk aankondigen van priveberichten was in dit geval het slachtoffer. ;)

Ik meen dat dit wel volgens de regels is toegestaan. Het "je hebt PM" was wat mij betreft vooral bedoelt omdat het niet zo enorm opvalt als je een bericht hebt (vind ik althans!), bij een ander forum waar ik lid van ben krijg ik dan een privemail dat er een forumbericht is. Het is dus niet bedoeld als reclame (want daarvoor zou ik gewoon mijn signature kunnen gebruiken, dat is toegestaan).

Ook is "je hebt PM" heel vaak aanwijzing voor andere forumleden dat de gestelde vraag in ieder geval een reactie heeft gekregen.

Dit zijn maar mijn gedachten hierover hoor, ik wil niemand met PM's lastig vallen :makeup:
Succes met die klote opdracht ! ;)

Kim Wilson
10 september 2009, 11:20
Je kunt hier ook instellen dat er een popup verschijnt of zelfs een email naar je wordt gestuurd zodra je een PM krijgt. Dan word je er automatisch op gewezen. :)

HaroldA
10 september 2009, 11:20
Het "je hebt PM" was wat mij betreft vooral bedoelt omdat het niet zo enorm opvalt als je een bericht hebt (vind ik althans!)

Een javascript popup, een emailtje en een vermelding rechtsbovenin valt niet genoeg op??? :???:

Cocobolo
10 september 2009, 11:34
Een javascript popup, een emailtje en een vermelding rechtsbovenin valt niet genoeg op??? :???:

Ok, ik zal eens mijn huiswerk doen.. ik krijg werkelijk nooit een popup en ook nooit een email ! Alleen dat getalletje dat van 0 naar 1 gaat bovenin. Zal dus aan mijn instellingen liggen.

Yoshida
10 september 2009, 14:14
Feitelijk sta ik er wel achter dat 'je hebt PM' feitelijk hetzelfde betekent als 'gereserveerd voor...' Handig signaal richting derden.

Ik krijg trouwens wel mail van PM berichten. Volgens mij is dat gewoon de default optie.

Ace 1.15.19
10 september 2009, 16:14
Je kunt hier ook instellen dat er een popup verschijnt of zelfs een email naar je wordt gestuurd zodra je een PM krijgt. Dan word je er automatisch op gewezen. :)
Ik heb ingesteld dat ik een pop-up wil krijgen maar die heb ik nog nooit één gezien. Een e-mail krijg ik echter wel, en dat is rete-makkelijk..

Rock Bottom
10 september 2009, 22:26
Hou eens op met gezeik en bied wat gratis spul aan:soinnocent:

ernieman
13 september 2009, 11:08
de tekeningen zijn ondertussen weggeven...

guitargeek3
13 september 2009, 13:17
Voor de liefhebber:
- 1-ply zwart telecaster slagplaat
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/pickplate.JPG

- jack input telecaster
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/jack.JPG

- Telecaster brug
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/brug.JPG

De spullen worden niet verstuurd, alleen afhalen.

Ace 1.15.19
13 september 2009, 17:09
Ik heb wellicht interesse in de spullen van Guitargeek3. Ik laat nog wat weten.

marter544
19 september 2009, 15:36
Tis dan wel geen gitaar, maar ik heb in de aanbieding voor de liefhebber één Walter Krause piano van omstreeks 1930. Sommige hamertjes zitten los, et vilt moet worden vernieuwd, en hij moet ook gestemd worden. Gratis af te halen, hier staat een foto:

http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/pianos-en-vleugels/gratis-afhalen-oude-piano-walter-krause-52247653.html

Nu zou ie moeten werken.

Nielsje
19 september 2009, 16:14
Je advertentie doet het niet goed..
Misschien wat voor Dai? Die zoekt iets met toetsen.
Het is dat ik de ruimte niet heb, al is het alleen maar voor de sier: piano's zijn koel!

Rock Bottom
19 september 2009, 16:25
Zal eens kijken of die ouwe van mij intresse heeft

VanMeekeren
19 september 2009, 16:30
Voor de liefhebber:
- 1-ply zwart telecaster slagplaat
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/pickplate.JPG

- jack input telecaster
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/jack.JPG

- Telecaster brug
http://www.guitargeek.nl/Tele%20Goldtop/brug.JPG

De spullen worden niet verstuurd, alleen afhalen.

Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: Sevenum
Berichten: 276

Godskolere :P .. Écht niet versturen? Een dikke 500km heb ik er nou nét niet voor over. :makeup:

Van Meekeren

Ace 1.15.19
19 september 2009, 16:42
Ik heb wellicht interesse in de spullen van Guitargeek3. Ik laat nog wat weten.
Shit ik heb er helemaal niet meer aan gedacht om nog te reageren, hoe staat het er mee?

VanMeekeren
19 september 2009, 18:28
Shit ik heb er helemaal niet meer aan gedacht om nog te reageren, hoe staat het er mee?

Ik ben natuurlijk netjes 2e :P .. Mocht hij wel versturen. ;)

guitargeek3
19 september 2009, 18:47
Ik heb alles nog en helaas, ik doe niet versturen.
Dus wie wil?

gertgert
27 september 2009, 12:05
heeft iemand misschien nog elementschroefjes liggen voor een single coil (oude koreaanse strat, geen fender) met een schroefdiameter van 2,8 mm?
ik heb er drie nodig en kan ze nergens vinden.
de standaardmaat is te dik, bij de metaalwarenhandel is alleen 2,5 en 3 mm verkrijgbaar..

Yoshida
27 september 2009, 17:10
heeft iemand misschien nog elementschroefjes liggen voor een single coil (oude koreaanse strat, geen fender) met een schroefdiameter van 2,8 mm?
ik heb er drie nodig en kan ze nergens vinden.
de standaardmaat is te dik, bij de metaalwarenhandel is alleen 2,5 en 3 mm verkrijgbaar..

Klinkt misschien als mishandelen, maar als het om 0.2mm gaat kan je ze dan niet erin forceren zodat je de gaten 'bijtapt'?
In het uiterste geval kan je die 2.5mm gebruiken met een moertje.

Rooligan
15 oktober 2009, 11:24
Ik ben aan het opruimen en ben het volgende tegengekomen.
Betreft een (enigszins vernaggelde) strat body, afkomstig van een oude Hondo uit de jaren 80. Hij is ooit matgeel gespoten en er is o.a. in de neckpocket en de brugholte gefreesd (niet netjes, zie foto's). In de schroefgaten bij de brug zit volgens mij nog epoxy; voor het proberen op te vullen van de gaten...http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif Volgens mij komen de maten ook niet helemaal overeen met een originele strat. Ikzelf heb niet de tools en skills om er nog iets moois van te maken.

Alvorens ik hem weggooi, wil ik kijken of ik hier iemand een plezier mee kan doen. Iemand die handig kan er nog wel wat leuks van maken. Voor een kwaliteits-zelfbouw zal hij bij lange na niet voldoen... http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif

http://i37.tinypic.com/2ut6ref.jpg
http://i35.tinypic.com/2hpk29k.jpg
http://i35.tinypic.com/2iqifco.jpg
http://i34.tinypic.com/35b9uz7.jpg

Het is ook een echte http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif-body
Maar als ik er iemand blij mee kan maken; dat is altijd beter dan weggooien!

Les Strat
16 oktober 2009, 20:47
Ik ben aan het opruimen en ben het volgende tegengekomen.
Betreft een (enigszins vernaggelde) strat body, afkomstig van een oude Hondo uit de jaren 80. Hij is ooit matgeel gespoten en er is o.a. in de neckpocket en de brugholte gefreesd (niet netjes, zie foto's). In de schroefgaten bij de brug zit volgens mij nog epoxy; voor het proberen op te vullen van de gaten...http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif Volgens mij komen de maten ook niet helemaal overeen met een originele strat. Ikzelf heb niet de tools en skills om er nog iets moois van te maken.

Alvorens ik hem weggooi, wil ik kijken of ik hier iemand een plezier mee kan doen. Iemand die handig kan er nog wel wat leuks van maken. Voor een kwaliteits-zelfbouw zal hij bij lange na niet voldoen... http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif

http://i37.tinypic.com/2ut6ref.jpg
http://i35.tinypic.com/2hpk29k.jpg
http://i35.tinypic.com/2iqifco.jpg
http://i34.tinypic.com/35b9uz7.jpg

Het is ook een echte http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon11.gif-body
Maar als ik er iemand blij mee kan maken; dat is altijd beter dan weggooien!

hallo,

ik had je al een pm gestuurd maar bij deze meld ik het hier nog even. dat ik wel heel erg belang bij de start body heb.

vr.gr

Rooligan
16 oktober 2009, 21:55
hallo,

ik had je al een pm gestuurd maar bij deze meld ik het hier nog even. dat ik wel heel erg belang bij de start body heb.

vr.gr

PM terug:)

Rooligan
17 oktober 2009, 14:40
Ik heb nog wel veel vernachelderdere bodies gezien waar nog een fijn gitaartje van gemaakt kon worden hoor!
Tof dat je zo met je beginnende mede-gitaarbouwers begaan bent... hulde! :cheerup:

Zoals ik al aangaf, ik hem zelf niet de mogelijkheden (vaardigheden en gereedschap) om die body nog te kunnen opknappen. Ik neus vaker in dit topic en vond het een prima idee om de body hier te plaatsen.

Er zijn reeds drie gegadigden ervoor (via PM) en wie het eerst komt wie het eerst maalt.... Alleen die eerste heeft zich nog niet gemeld nav mijn bericht terug. Niet te lang wachten, want dan ga ik naar de volgende in rij!

Rooligan
23 oktober 2009, 19:32
OK, dan!
De body is besproken - en dus niet meer aanwezig. Les Strat zal er ongetwijfeld plezier aan beleven!

gertgert
6 november 2009, 07:31
soms vraag je je af hoe die dingetjes nou heten, maar ik ben hevig op zoek naar:

http://img12.imageshack.us/img12/7987/telebrugdingetje.jpg

zo'n inbus stelschroefje waarmee je het zadel van een telecaster kunt bijstellen in hoogte.
alle dozen omgekeert maar kon er geen vinden.
vox humana heeft ze maar dan ben ik met verzendkosten 10 euro verder voor 1 zo'n pinnetje.

heeft iemand er misschien 1 liggen?

't is voor een standaard mexicaanse fender tele.

Kipnugget
6 november 2009, 10:45
Als ik me niet vergis kun je die gewoon bij de bouwmarkt (of kleinere variant daarvan) halen, met een beetje mazzel hebben ze een koopjesbak met een setje met tien maten van die sleuteltjes en kost t geen scheet;)

Neem gewoon je gitaar de bouwmarkt in om te checken of het past :crazyhappy:

st.robot
6 november 2009, 10:46
bij ons verkopen ze die dingen gewoon in de lokale 'ijzerwarenhandel' (zoals jullie dat noemen denk ik. kost bijna niks, ik was zo'n ding kwijt bij het lagertje van m'n freesje

HaroldA
6 november 2009, 10:48
vox humana heeft ze maar dan ben ik met verzendkosten 10 euro verder voor 1 zo'n pinnetje.

Kun je ze niet bellen of mailen en vragen of ze 'm in een gewone envelop willen stoppen? Dan hoeft er maar 1 postzegel op...

Oja: zorg gelijk voor een reserve, anders zit je de volgende keer weer met hetzelfde gezeik...

McVenco
6 november 2009, 11:11
Als ik me niet vergis kun je die gewoon bij de bouwmarkt (of kleinere variant daarvan) halen, met een beetje mazzel hebben ze een koopjesbak met een setje met tien maten van die sleuteltjes en kost t geen scheet;)

Neem gewoon je gitaar de bouwmarkt in om te checken of het past :crazyhappy:

Hij zoekt een boutje, geen sleuteltje :chicken:

Het zou inderdaad wel eens te vinden kunnen zijn bij onderdelen voor elektrisch gereedschap. Je kunt evt. ook een iets langer boutje zoeken van dezelfde breedte, op de gewenste lengte zagen/slijpen en een sleufje erin dremelen zodat het met een klein schroevendraaiertje te verstellen is (in plaats van met een inbussleuteltje).

Kipnugget
6 november 2009, 11:16
Hij zoekt een boutje, geen sleuteltje :chicken:

woepsie, niet goed gelezen:makeup:
t is nog vroeg voor mij...

Thiez
5 maart 2010, 17:22
Ik heb eventueel 6 vintage tuners liggen. Ze komen van een oud les paul model waarbij ik de tuners heb vervangen. Ze werken nog prima en zijn gecorrodeerd dus ideaal voor relic project of iets dergelijks.
Ik doe er niks meer mee maar misschien dat iemand anders er wat mee kan?

Pirate
5 maart 2010, 22:37
Ik heb eventueel 6 vintage tuners liggen. Ze komen van een oud les paul model waarbij ik de tuners heb vervangen. Ze werken nog prima en zijn gecorrodeerd dus ideaal voor relic project of iets dergelijks.
Ik doe er niks meer mee maar misschien dat iemand anders er wat mee kan?

hmmm mijn berichtje lijkt verdwenen, ik denk dat ik wel wat kan met die tuners verder iets regelen via de PB?

Hiro
6 maart 2010, 15:31
oh jammer, net te laat ik zocht nog andere tuners voor een verbouwing van een gitaar die ik net heb gekocht van iemand.
Mochten jullie er niet meer uit komen samen dan wil ik ze anders wel overnemen van je ;)

Thiez
7 maart 2010, 14:23
De tuners zijn inmiddels vergeven aan pueblo.

pueblo
7 maart 2010, 15:41
De tuners zijn inmiddels vergeven aan pueblo.
:)dank daarvoor :)

Pirate
7 maart 2010, 16:02
oei dat is balen, nou dan ga ik verder zoeken.
-deleted-

Javaca
7 maart 2010, 16:08
oei dat is balen, nou dan ga ik verder zoeken.
mag ik hier gelijk een oproepje plaatsen?

(als dit eigenlijk niet mag, zeg het dan maar dat verander ik me berichtje)

Nee, dit is een wegGEEFtopic, geen wegvraagtopic...

guitargeek3
25 maart 2010, 10:56
Ik heb nog een telecaster bridge pickup voor de liefhebber, merk onbekend.
http://link.marktplaats.nl/332267932

Tevens een plexi indicator lamp voor 6,3v, zo een:
http://www.turretboards.com/images/product/lamps_lenses/indicator_marshall_120v.jpg

Uiteraard gratis af te halen.

McVenco
25 maart 2010, 11:54
Ik heb nog een telecaster bridge pickup voor de liefhebber, merk onbekend.

Interested! U heeft PM....

guitargeek3
28 maart 2010, 18:07
De pick-up is vergeven, de pilot light is nog beschikbaar.

lindstrom
6 april 2010, 12:39
Bass pickups uit vermoedelijk 25 jaar oude yamaha bassgitaar.

wie o wie?

http://img15.imageshack.us/img15/8209/img1731o.jpg (http://img15.imageshack.us/i/img1731o.jpg/)

ernieman
6 april 2010, 15:46
Mensen, ik heb net weer een hoop slowchat moeten verwijderen...
In dit topic enkel en alleen aanbiedingen. Dus GEEN reacties. Ook niet "je hebt PM" of andere zaken.
Hoogstens een directe vraag over het aangeboden spul kan wel (merk, model of andere aanverwanten die niet duidelijk zijn)

guitargeek3
7 april 2010, 09:17
De pilot light is vergeven.

lindstrom
7 april 2010, 09:21
Baspickups zijn naar Kipnugget gegaan.

Jan Buurman
16 april 2010, 19:02
Doordat ik naar Lava ben overgestapt heb ik nog 70 cm George L draad liggen voor de solder-less pluggen....

Wie?

Jan Buurman
16 april 2010, 21:54
George L draad is al vergeven....

lindstrom
3 juli 2010, 00:06
Ik heb wat spul wat weg moet waarvan het zonde is om weg te gooien..

- Slagplaat (epiphone G-400)

http://img693.imageshack.us/img693/5170/slagplaat.jpg (http://img693.imageshack.us/i/slagplaat.jpg/)


- Neckstukje (epiphone G-400)

http://img291.imageshack.us/img291/6344/neckstukje.jpg (http://img291.imageshack.us/i/neckstukje.jpg/)


- Pickup ringen (epiphone G-400) hoog en laag model voor platte body.

http://img51.imageshack.us/img51/8443/puprings.jpg (http://img51.imageshack.us/i/puprings.jpg/)



Wie het eerst reageerd krijgt de spullen. (verzenden alleen BINNEN Nederland!

broeder6x6
3 juli 2010, 10:17
Ik heb wat spul wat weg moet waarvan het zonde is om weg te gooien..

- Slagplaat (epiphone G-400)

http://img693.imageshack.us/img693/5170/slagplaat.jpg (http://img693.imageshack.us/i/slagplaat.jpg/)


- Neckstukje (epiphone G-400)

http://img291.imageshack.us/img291/6344/neckstukje.jpg (http://img291.imageshack.us/i/neckstukje.jpg/)


een hele slagplaat oor een sg had ik wel gewilt (jammer) WTF is een nekstukje?? :???:

BTW ik krijg binnenkort humbuckers binnen en ik weet niet of de ringen erbij zitten dus eventueel GEINTERESEERD!!! ;):cooler: PM je !!

lindstrom
3 juli 2010, 10:27
Bambufan heeft via PM als eerste gereageerd (om 1.46 om precies te zijn), en hierom gaat de gehele slagplaatset naar hem voor zijn corina SG.

eerlijk is eerlijk. sorry voor de andere mensen die reageerden via PM en topic.

voor de duidelijkheid, een neckstukje zit tussen de toets en de neck humbucker.

svengibson
25 juli 2010, 15:15
heb hier nog wat dingen liggen die overhaast gekocht zijn en waar ik niks meer aan heb:

foto's komen nog:

Classic 57' pickup nieuw nog in gibson doosje (gold cover) :eek: (90 euro voor betaald)
en een losse gibson gold cover

heb geen zin in al dat gezeik bij marktplaats dus ik zou zeggen PM me als je interesse hebt, ik kies wel wie de PU en de cover krijgt.

ps dit is geen grapje.

svengibson
25 juli 2010, 15:28
het zootje is vergeven aan :

gitaarfreakz

, deze naam is het leukst

guitargeek3
29 juli 2010, 09:48
Wie kan hier wat mee?
2 body's, merk onbekend.
Elk heeft z'n slagplaat:
http://a.imageshack.us/img530/9389/dsc07787o.jpg

Symphonie gitaartje:
http://a.imageshack.us/img530/3231/dsc07792z.jpg

Alleen afhalen.

guitargeek3
31 juli 2010, 21:21
De body's zijn vergeven.
De Symphony is nog beschikbaar.

guitargeek3
2 augustus 2010, 20:13
Alles is inmiddels vergeven.

jannest
27 augustus 2010, 22:05
oude squire hals (wat verwrongen) met net niet passende body
slagplaat met slechts 2 pick ups

laat ik toch maar ff een paar picjes plaatsen

http://img827.imageshack.us/img827/4894/git2.jpg (http://img827.imageshack.us/i/git2.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img832.imageshack.us/img832/8126/gitv.jpg (http://img832.imageshack.us/i/gitv.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img827.imageshack.us/img827/3339/git3.jpg (http://img827.imageshack.us/i/git3.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

alleen door een oud vrouwtje bespeeld
altijd in de garage gestaan
goed onderhouden

en is gratis

is weg

B_2_the_a
27 augustus 2010, 22:09
je hebt pm

B_2_the_a
31 augustus 2010, 23:21
gitaartje staat hier

Robdop
31 augustus 2010, 23:34
gaaf!

succes ermee:)

B_2_the_a
31 augustus 2010, 23:41
Komt wel goed,
ga nog kijken wat ik uit dit gitaartje zelf kan halen, anders gebruik ik de onderdelen voor diverse dingetjes

Olorin
30 oktober 2010, 18:08
(verplaatst)

He,

heb hier nog een ouwe sporen (4) recorder liggen, werkend

Tascam, Porta 07 (jup, nog met casette bandjes )

als het goed is zelfs nog compeet met de originele handleiding (die moet ik dan nog wel ff zoeken )

Als er iemand iets mee kan......... Swalmen/Limburg PM me dan maar

kan zo opgehaald worden.

-- UPDATE___
Madcow heeft hem opgehaald -- have fun

budje
30 oktober 2010, 18:10
als er iemand in zeeland of omgeving zin heeft een blokkie om te rijden (want via de post versturen gaat wel erg ver) dan ligt hier nog een rooie bolt-on les paul-stijl hals van Phoenix. Ligt alweer een paar jaar in de weg.

Pickel
31 oktober 2010, 11:39
Ik heb nog een versterkertje staan die erg graag naar de vuilstort toe wil. Hij luistert naar de naam Samick SM-10. Hij kan nog schreeuwen, alleen knoppen kraken soms wat bij het draaien....

oigun
22 december 2010, 16:07
Omdat het bijna kerst is...en omdat als je weerstanden e.d. besteld je er net zo goed een heleboel kan bestellen heb ik wat treble-bleeds in elkaar gefrot. 100k weerstandje met een 0.01uf condensatortje. Wil je er een PM even je adres voor de prijs van een postzegel stuur ik er een.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LRUW4ZRN.jpg

Rock Bottom
25 januari 2011, 12:52
De stratbody uit mijn sig mag voor GNers gratis weg!

Afhalen in Apeldoorn of verzendkosten voor de afnemer + 2,00 verpakkingskosten.

PM is je vriend.

G.G.
11 februari 2011, 19:53
Hallo.

Ik herinner me dat ik eens een topic gelezen heb waarin mensen dingen konden aanbieden die ze voor niets weg wilden geven, kan het alleen niet meer vinden.

Maar goed, de situatie: ik heb jaren geleden voor een prikkie eens een Hondo Strat gekocht, dit omdat ik tijdens de vakanties gewoon iets te pingelen wilde hebben, waarbij de eis was dat de mee te nemen gitaar gewoon in mijn koffer moest passen. Ik kwam toen op het lumineuze idee om een electrische gitaar te nemen, slagplaat met pickups e.d. eraf, en in plaats daarvan een plaatje hout erop zodat je een klein beetje een akoestisch geluid had (in de stilte van je hotelkamer tenminste), dus zonder versterker of stroom of zo. Ging prima, hals en body uit elkaar schroeven, en de zaak zó in de koffer.
Dit doe ik echter al een paar jaar niet meer, dus nu hangt dat ding er maar, is verder nog compleet met de slagplaat me alles eraan, alleen de hals is niet zo héél recht meer. Dus, wie iets zoekt als studiemateriaal voor zelfbouw of iets dergelijks (of voor mijn part brandhout) kan 'm zo komen halen. Ik vind het jammer om 'm in de vuilnisbak te gooien, vandaar.

Groet, Jan.

Op verzoek verplaatst. (G.G.)

jplm
12 februari 2011, 00:28
Ja, klopt, in de buurt van Nijmegen. De eventuele rest kan via 'n pm, anders staat straks de hele straat vol, voor zo'n mooie Hondo ;).

Groet, Jan.

jplm
14 februari 2011, 22:42
Even voor de volledigheid: de Hondo-Strat is weg.

Groet, Jan.

BartL
21 februari 2011, 22:41
Bij de advertentie staat een prijsindicatie. Maar met verwijzing naar deze post mag je het gratis komen halen als je wil: http://link.marktplaats.nl/424875292

P.S. liefst alleen email contact!

P.S.2. Voldoende reacties :) Afspraak gemaakt, morgen waarschijnlijk opgehaald. Ik ga niet op iedereen reageren via email als jullie het niet erg vinden. Echt grappig hoe snel je van iets af kan komen! :)

Dirk_Hendrik
12 maart 2011, 16:03
Bump!
Eens, in een vorig huis, liet ik een granieten aanrechtblad plaatsen. Hoewel het volgens de granietjongens nooit gebeurd ging dat niet helemaal goed en brag het ding zowel bij de uitsparing voor de spoelbak alsmede die voor het fornuis.

Lang verhaal kort houdend, de brokken mocht ik houden en ze gingen een nieuwe laten maken.

Beetje kortgebikt bestaan die brokken uit 2 vierkante platen van 62 bij 70 bij 3cm dik zwart graniet. Gepolijstte bovenkant. Schitterend voor een grafsteen voor je konijn ofzo. Ik heb alleen geen konijn en als ik er al een zou hebben zou ik em niet begraven maar een dag laten stoven in Leffe Blond, wat honing en een paar takjes tijm.

maar,
Als ik het goed begreep gebruiken gitaarbouwers dit soort fratsen als zware stabiele ondegrond voor vlakken e.d. Correct me if wrong, ik ben handig met effecten maar niet met hout.

Dus, hebben? Af te halen in Almere Haven. Neem een auto mee want OV is niet te doen. En daar het er 2 zijn maak ik er bij voorkeur 2 bouwers blij mee.

reacties? PM

The Unforgiven
11 augustus 2011, 18:07
Voor de liefhebber, ik heb twee humbuckers uit een chinese Epiphone liggen, voor de verzendkosten zijn ze van jou.

jan jansen
11 augustus 2011, 18:25
Voor de liefhebber, ik heb twee humbuckers uit een chinese Epiphone liggen, voor de verzendkosten zijn ze van jou.

Ik doe je een pm....,

fred

RS-Rik
11 augustus 2011, 18:54
MDF mal (positief) voor Jazzmaster.
Klein euvel: omdat ik geen kopieerfrees had met het ringetje aan de topzijde en er wel een soort plastic ring om de frees heen zit tegen de machine aan en je de frees zo kunt stellen dat die ring onder het glijvlak uitsteekt en die ring precies 5mm buiten de frees zit is de mal 5mm kleiner dan een echte jazzmaster.

Een soort ietsje slanke jazzmaster. Erg mooi.


Extragraties!! In Valkenswaard of Utrecht.

Rock Bottom
11 augustus 2011, 20:21
Op het werk vroeg ik om wat alutape en nu heb ik een doos met rollen.
Het komt altijd wel van pas maar als er GNers zijn die graag hun gitaar willen shielden kan je voor een postzegel/portokosten wel een metertje of wat je nodig hebt krijgen.
Het is iets dikker dan alufolie en het plakt mega goed en is iets van 10 cm breed.

PM is je vriend.

gertgert
11 augustus 2011, 21:58
heb een stuk keukenblad staan. formaat: 5 pits gasfornuis.
triplex van 38 mm met een zwarte kunststof-top, natuursteen look.
die krijg je er nooit van je leven van af geplectrumt want kras, kring en hitte-bestendig :)
ik wilde er een flying V of explorer van bouwen met extra heavy look maar het komt er niet van dus het staat me in de weg. PM svp snel, zaterdag ga ik naar de stort.

Agent_Smith
24 augustus 2011, 21:35
Ik ben aan het opruimen en nou ligt dit ding hier al 25 jaar in de weg :D
Iemand belang bij? Misschien leuk om aan de muur te spijkeren?
Anders moet-ie maar de kachel in...

http://img508.imageshack.us/img508/6243/dscn3832k.jpg


Oja, er zit geen jack-ingang meer op, dus geen idee hoe het met de electronica is. De brug is ook 'geknutseld' :D

G.G.
24 augustus 2011, 21:39
Jaaaa.... een collegatje van me wil hem zeker weten.

Foxie Trix
25 augustus 2011, 15:30
Ik ben aan het opruimen en nou ligt dit ding hier al 25 jaar in de weg :D
Iemand belang bij? Misschien leuk om aan de muur te spijkeren?
Anders moet-ie maar de kachel in...

http://img508.imageshack.us/img508/6243/dscn3832k.jpg


Oja, er zit geen jack-ingang meer op, dus geen idee hoe het met de electronica is. De brug is ook 'geknutseld' :D

wow nice gitaar :D
die zou denk ik wel leuk zijn om op te knappen en bleus mee te spele

Greets

sbms97
25 augustus 2011, 18:02
Ik ben aan het opruimen en nou ligt dit ding hier al 25 jaar in de weg :D
Iemand belang bij? Misschien leuk om aan de muur te spijkeren?
Anders moet-ie maar de kachel in...

http://img508.imageshack.us/img508/6243/dscn3832k.jpg


Oja, er zit geen jack-ingang meer op, dus geen idee hoe het met de electronica is. De brug is ook 'geknutseld' :D

omg das een vet gitaartje.

Agent_Smith
25 augustus 2011, 21:48
G.G. was de eerste, dus hij is vergeven :)

ghost-rider2006
25 augustus 2011, 22:02
Sniff sniff

:jam::gitarist:

jan jansen
26 augustus 2011, 08:46
Voor de liefhebber, ik heb twee humbuckers uit een chinese Epiphone liggen, voor de verzendkosten zijn ze van jou.

Leuk zoiets plaatsen en nooit reageren....zowel hier niet als op de pm....:sneaky::sneaky:

gertgert
26 augustus 2011, 09:05
unforgivenlijk :)

oigun
3 september 2011, 19:46
Ik heb een buitelaar vlak/vandiktebankje, ik kan er echt niks mee misschien dat er met wat TLC wat van te maken valt anders is de motor misschien bruikbaar voor een buffingwheel of een drumsander.

Ik wil er wel snel vanaf en alleen ophalen natuurlijk.

Ook nog een doorgefikte compressor waarvan het drukvat nog bruikbaar is voor eventueel extra buffer bij spuiten...

Niet te lang wachten want anders gaat het naar het oud ijzer.

spirit
3 september 2011, 20:11
Ik heb een buitelaar vlak/vandiktebankje, ik kan er echt niks mee misschien dat er met wat TLC wat van te maken valt anders is de motor misschien bruikbaar voor een buffingwheel of een drumsander.

Ik wil er wel snel vanaf en alleen ophalen natuurlijk.

Ook nog een doorgefikte compressor waarvan het drukvat nog bruikbaar is voor eventueel extra buffer bij spuiten...

Niet te lang wachten want anders gaat het naar het oud ijzer.

PB is onderweg.

oigun
3 september 2011, 20:20
Spirit is de eerste. Vlakbankje is weg compressor staat er nog....

KoenB
7 september 2011, 20:20
Je hebt een PM oigun. Misschien ben je er binnenkort van verlost ;)

oigun
7 september 2011, 20:44
Je hebt een PM oigun. Misschien ben je er binnenkort van verlost ;)

Gelukkig....:seriousf:

KoenB
7 september 2011, 20:52
Toch niet helemaal wat ik nodig had, dus hij is nog beschikbaar! Help oigun van zijn troep af allen!

Ike57
7 september 2011, 23:17
Toch niet helemaal wat ik nodig had, dus hij is nog beschikbaar! Help oigun van zijn troep af allen!

Misschien meenemen naar de meeting als poedelprijs voor de uke challenge? :soinnocent:

jan jansen
14 september 2011, 18:18
Leuk zoiets plaatsen en nooit reageren....zowel hier niet als op de pm....:sneaky::sneaky:

Bovenstaande moet ik herroepen!!Inmiddels de elementen ontvangen :rockon::rockon:

Kevin nog bedankt!!!:):)

fred

grizzly
1 oktober 2011, 18:55
Ik heb een prachtige nieuwe Dremel met allerlei hulpstukken.
Daarom heb ik de Walther (dremelachtige) frees met flexibele as niet meer nodig. Hij werkt prima.

Voor de liefhebber.
1 voorwaarde, ik stuur hem onder geen enkele voorwaarde op, hij moet dus opgehaald worden. (Oosthuizen)

http://grizz.smugmug.com/Hobbies/Building-my-Classical-Guitar/i-7DpHpkm/0/M/2011-10-01-172628-M.jpg

( :stop: vragen om op te sturen resulteert in definitieve weigering. )

oigun
1 oktober 2011, 20:38
Stuur maar op!:seriousf:

grizzly
1 oktober 2011, 20:47
:seriousf: beurt voorbij

Rizz
2 oktober 2011, 08:18
Als hij nog te geef is kom ik 'm graag ophalen!

PM me maar met je adres..

Richie

grizzly
2 oktober 2011, 10:10
Voor Richie :seriousf:

KoenB
2 oktober 2011, 11:33
Ah kak! Die had ik best graag willen hebben!

oigun
2 oktober 2011, 11:49
Ah kak! Die had ik best graag willen hebben!

Schelden met fecaliën mag dus niet he!!

grizzly
2 oktober 2011, 18:43
Hij is de deur al uit, was gezellig Richie ;)

G.G.
2 oktober 2011, 20:30
Schelden met fecaliën mag dus niet he!!

Gebruik van rode letters is alleen voor mods toegestaan.








:seriousf:

Rizz
3 oktober 2011, 07:22
Hij is de deur al uit, was gezellig Richie ;)

Dat was het zeker! Daar had ik wel een boze "wat ben je laat terug" blik voor over..:D

wireman
3 oktober 2011, 12:20
Vrouwen.............:soinnocent:

Rizz
3 oktober 2011, 12:49
Ach.. Ik had een excuus... Ik weet toch ook niet van tevoren dat Grizzly zo'n OH is??? :seriousf: ;)

(ik kan er zelf gelukkig ook wat van...)

grizzly
3 oktober 2011, 12:50
Ach, ze zijn lief, maar hebben hun kuren EN. . . begrijpen weinig van mannen :soinnocent:

EDV
4 oktober 2011, 21:11
Ik heb een prachtige nieuwe Dremel met allerlei hulpstukken.

ik ook...nieuwe spullen kopen rules :D

ik kan nu trouwens wel een keer op die zelfbouwplank van je te spelen...wanneer ben je thuis?

grizzly
4 oktober 2011, 21:33
Die heb ik half uit elkaar liggen, er moet eigenlijk een andere nut in en de hals moet beter afgesteld.
Ik vind hem zo veel te zwaar spelen.

Voorlopig staat hij in de rij te wachten op betere tijden. Eerst mijn klassieke gitaar maar eens helemaal tot een goed eind brengen.

Welkom ben je natuurlijk altijd.
Mijn Babicz moet ook nog veel en vaak bespeeld worden om te gaan leven ;).
En de Snake schroef ik dan wel in elkaar voor je, maar plingelen erop is zwaaaaaar.

Aanstaande vrijdag en het weekend ben ik veel thuis. Soms even een wandelingetje.
Maar laten we het weggeef topic niet kapen met dit geklets. Mail me maar.

Van Dattum
20 oktober 2011, 19:50
Gratis en voor niets af te halen in Gouda!!

http://i62.photobucket.com/albums/h104/hertog01/2011-10-20165320.jpg

Vanwege aanstaande verhuizing. Ik kan hem op het nieuwe adres niet goed kwijt en ik heb hem toch al niet zovaak gebruikt. Dus mag deze schaaf/vandiktebank naar een liefhebber.

De eerste die pm't heeft 'm!

Ik heb er ook nog een appartement met garage bij, maar die is niet gratis.......
Wel goedkoop :sssh:

jan jansen
20 oktober 2011, 20:00
Gratis en voor niets af te halen in Gouda!!

http://i62.photobucket.com/albums/h104/hertog01/2011-10-20165320.jpg

Vanwege aanstaande verhuizing. Ik kan hem op het nieuwe adres niet goed kwijt en ik heb hem toch al niet zovaak gebruikt. Dus mag deze schaaf/vandiktebank naar een liefhebber.

De eerste die pm't heeft 'm!

Ik heb er ook nog een appartement met garage bij, maar die is niet gratis.......
Wel goedkoop :sssh:

pm verzonden.

Van Dattum
20 oktober 2011, 20:21
Hij is voor Jan..!

Thiez
20 oktober 2011, 20:37
damn missed it :P

wireman
21 oktober 2011, 00:23
@ van Dattum...

Zaterdag de gig in Boskoop.. we spelen voor.... jawel... VAN DATTUM. Patrick zingt "Ik kan het niet alleen" met ons mee.. We coveren (o.a.) de Dijk die avond.. Ik heb m zondag gesproken.. en de groeten gedaan.. as promised.

Greetz terug! (bij deze!!)

Van Dattum
21 oktober 2011, 09:12
Thnx!!

:rockon:

oigun
21 oktober 2011, 09:16
damn missed it :P

Daar mis je niet veel aan...Heb de mijne ook weggegeven. Hier ga je geen duur hout in stoppen..:seriousf:

lindstrom
21 oktober 2011, 09:45
Heb nog een nieuwe stratocaster jacksocket frame liggen. chrome..

wie o wie


Geleend plaatje, komt zonder jack, alleen het frame:

http://img402.imageshack.us/img402/4842/892l.jpg

Van Dattum
21 oktober 2011, 10:22
Daar mis je niet veel aan...Heb de mijne ook weggegeven. Hier ga je geen duur hout in stoppen..:seriousf:

Klopt, je moet er niet teveel van verwachten, maar om bodydelen te vlakken en halshout en toetsen op dikte te brengen is ie prima. Je moet wat geduld hebben en kleine laagjes per keer schaven.

En gratis is niet duur.....

spirit
21 oktober 2011, 17:39
Daar mis je niet veel aan...Heb de mijne ook weggegeven. Hier ga je geen duur hout in stoppen..:seriousf:

Ik heb die van Oigun hier staan, maar heb 'm nog niet gebruikt.

pueblo
21 oktober 2011, 20:19
Heb nog een nieuwe stratocaster jacksocket frame liggen. chrome..

wie o wie


Geleend plaatje, komt zonder jack, alleen het frame:


als je naar de meeting gaat volgende week, zou ik het wel willen hebben :)

lindstrom
22 oktober 2011, 16:47
als je naar de meeting gaat volgende week, zou ik het wel willen hebben :)

Ik ga niet naar de meeting, schiet je adres even via PM dan komt hij naar je toe.

grizzly
10 november 2013, 15:10
Ik heb een nieuwe en grotere freestafel, dus deze Topcraft tafel kan naar een andere bouwer ;)

http://grizz.smugmug.com/Guitars-en-wood/Shop-Tools/i-tMDPMr7/0/X2/CIMG3633small-X2.jpg

Eerste die hem komt afhalen krijgt hem mee.
pm me maar voor adres

Rizz
10 november 2013, 15:16
Die nieuwe ziet er bekend uit.. :D

Tabula Rasa
10 november 2013, 16:32
Pm verzonden.

grizzly
12 november 2013, 09:15
Is naar Tabula Rasa.

Tabula Rasa
12 november 2013, 15:15
Grizzly, bedankt. Was gezellig, lekkere koffie, lekker gereedschap en hout bekijken en slap ouwehoeren. Leuke middag geweest! Straks de boel in elkaar flansen.

mdraijer
15 juni 2016, 08:54
Hallo,

Ik probeer nu al een aantal weken lang kapotte (bas)gitaren te zoeken op internet, alleen tevergeefs. Nu dacht ik laat ik hier eens een oproepje doen.

Ik ben dus op zoek naar een (bas)gitaar die afgedankt en naar de knoppen is, zodat ik die weer nieuw leven in kan blazen als een soort projectje voor in m'n vrije tijd.

Ik hoop dat er gitaristen hier zijn die mij willen helpen om dit project van de grond te helpen! En mocht er vraag naar zijn dan zal ik ook een topic beginnen waar ik mijn voortgang laat zien.

Alvast heel erg bedankt!

Tabula Rasa
15 juni 2016, 09:08
Is ook lastig te vinden. Er zijn er een hoop die erop zitten te azen. Of het wordt in onderdelen aangeboden of het gaat in zijn geheel voor een redelijk bedrag de deur uit.

Ik hou zelf de gitaren met gebroken nek in de gaten en er zit zelden wat leuks bij, en als het erbij zit zijn het nog steeds flinke bedragen.

KoenB
15 juni 2016, 12:49
Hallo,

Ik probeer nu al een aantal weken lang kapotte (bas)gitaren te zoeken op internet, alleen tevergeefs. Nu dacht ik laat ik hier eens een oproepje doen.

Ik ben dus op zoek naar een (bas)gitaar die afgedankt en naar de knoppen is, zodat ik die weer nieuw leven in kan blazen als een soort projectje voor in m'n vrije tijd.

Ik hoop dat er gitaristen hier zijn die mij willen helpen om dit project van de grond te helpen! En mocht er vraag naar zijn dan zal ik ook een topic beginnen waar ik mijn voortgang laat zien.

Alvast heel erg bedankt!

Je kan ook een "Gezocht" advertentie op marktplaats plaatsen. Wie weet krijg je daar een reactie op.

Verder ben ik lid van deze groep, daar komt ook af en toe wel eens een opknappertje voorbij: https://www.facebook.com/groups/UsedMusicNewGlory/