PDA

View Full Version : Joe Bonamassa



stratestic
27 juli 2008, 19:24
Ik kwam er net achter dat Joe Bonamassa op 13 november 2008 in Vredenburg, Utrecht een concert geeft. Helaas zijn de kaartjes wel €42,- per stuk :mad:

Borus van den Brand
30 juli 2008, 15:49
Dat is inderdaad wel erg veel! Ik heb hem in de Effenaar gezien, €22,50 meen ik. Zeker de moeite waard natuurlijk!

rickert
3 augustus 2008, 22:20
Tsja hij zal onderhand ook wel geld willen verdienen:D

Riky
3 augustus 2008, 23:21
42,- euro vind ik het nog wel waard als hij hier in de buurt zou spelen...

heb hem 3 jaar geleden in paradiso gezien voor 20 euro, maar dan ben ik ook wel 30 euro voor de trein kwijt:)

gast kan spelen en heeft een mega vette sound!

kassie
4 augustus 2008, 01:17
ben sinds zijn laatste concert wel die-hard bonamassa fan geworden. Ik denk dat ik de 42 euro er wel voor over heb. Ach het is ook maar een dagje fooi eigenlijk.

Fender75
13 augustus 2008, 08:42
Hij wordt duurder, maar ook steeds bekender! En € 42 is geld zat, maar ik ga wel denk ik!

Blijft een geweldige gitarist!

kassie
13 november 2008, 13:47
jaja vanavond is het zover, wie gaan er nog meer heen? Ik hoop dat ie flink in vorm is, en iig de nummers; django, india, mountain time, just got paid, the river, takin the hit en had to cry today speelt

SloeGin
14 november 2008, 09:20
Hoe was het optreden? Setlist?

mrweird
14 november 2008, 10:49
Ik ben d'r geweest, en ik ben absoluut geen Joe kenner (het was meer van die en die komt dan in Vredenburg, is een hele goeie gitarist. Heb je zin om mee te gaan?) dus hoe alle nummers heten weet ik niet.. :) Maar ik heb me prima vermaakt. Die kennis die me uitnodigde zei wel dat bij een vorig optreden de begeleidende band beter was, de bassist met name en dat de trukendoos op de les paul toen verder open ging.

kassie
14 november 2008, 15:28
ik heb me prima vermaakt, maar er zaten een stel hele irritante mensen voor me. dat is het jammere van gebonden zitplaatsen kun je niet hard wegrennen. Hij speelde een aantal nieuwe nummers. Waaronder Battle of sinners and saints, waar die mee opkwam. Wat een heavy nummer is dat zeg. Meerdere malen weer kippenvel gekregen. Setlist was grotendeels hetzelfde als eerder dit jaar in Hardenberg. Maar ook ik vond idd dat de trucendoos op de lp wat meer achterwege bleef. Dat heb ik hem ook wel eens anders zien doen ja. En de bassist had zowaar enkele foutjes.

AoDf
15 november 2008, 21:43
Ben ook geweest. Was al met al erg leuk, maar vond het eerder dit jaar in Heerhugowaard alleen beter, daar was het geluid perfect. Vond het best galmen in die locatie, en de toetsen waren vaak niet bepaald hoorbaar vond ik. Door een griepje was hij wat minder van stem, dit gelukkig werd dit later op de avond beter. Maar het minste vond ik toch wel de bassist. Viel me gelijk op. Af en toe fout maar ook zijn notenkeus vind ik soms niet echt lekker, maar dat kan persoonlijk zijn. De man kan ongetwijfeld spelen, maar als ik de dvd bekijk met Eric Czar op bas, dat is toch wel een stuk beter mijns inziens. Die zou ik graag terugzien in de band..