PDA

View Full Version : Tesla Coil Guitar Amp



sjaakies
27 juli 2008, 12:55
Ik adviseer u deze

http://www.liveleak.com/view?i=415_1217073788

Thundermane
27 juli 2008, 14:07
Lekker luid :D
Ik denk alleen dat het stroom vreet.
Maar wel vet dat je met de frequencies inderdaad muziek kan maken met een tesla coil.

Bl44t44p
27 juli 2008, 14:20
Red Alert 2!!!

Spitfire
27 juli 2008, 15:15
Red Alert 2!!!

Tesla Coils zaten al in de eerste Red Alert...

Wannabe-fan :stop: :p

sjakie1945
27 juli 2008, 15:15
Red Alert 2!!!

:P wat een vette game was/is dat:D.. deed mij er ook meteen aan denken:D

RammerStein
2 augustus 2008, 23:14
Donders...krijg je er ook een oplawaaier van?^^

Dat zou pas vét zijn :gitarist:

RobertoL
3 augustus 2008, 11:24
Donders...krijg je er ook een oplawaaier van?^^

Dat zou pas vét zijn :gitarist:
Ja ik denk dat je wel uit moet kijken. Ziet er in ieder geval wel vet uit!

RammerStein
3 augustus 2008, 19:33
jaoh dat doet t wel :cooler:

Mephistocles
5 augustus 2008, 01:42
:P wat een vette game was/is dat:D.. deed mij er ook meteen aan denken:D
Mij ook. Toen ik nog jong, onverantwoordelijk, en kort was, en ik nog niet veel van de wereld had gezien. Het was 1995, ik had bij Leisure Suit Larry voor het eerst seks gehad, toen een maat van me me opbelde: "Vinnie, ik heb laatst een leuk spel gekocht. Lenen?" Toen ik die tesla coil zag... Dat ging zo van: "Woeip?.... Dzieuwww! (knetter!)" Wat heb ik toen een plezier gehad...

Maar daar moet je niet naast staan op je gig... Heeft iemand schematics van zo'n ding om zelf te bouwen (ik weet niet helemaal hoe tesla coils werken, natuurkunde heb ik maar tot in het 3e gehad). Misschien het overwegen waard.

Zjef
7 augustus 2008, 23:17
Mij ook. Toen ik nog jong, onverantwoordelijk, en kort was, en ik nog niet veel van de wereld had gezien. Het was 1995, ik had bij Leisure Suit Larry voor het eerst seks gehad, toen een maat van me me opbelde: "Vinnie, ik heb laatst een leuk spel gekocht. Lenen?" Toen ik die tesla coil zag... Dat ging zo van: "Woeip?.... Dzieuwww! (knetter!)" Wat heb ik toen een plezier gehad...

Maar daar moet je niet naast staan op je gig... Heeft iemand schematics van zo'n ding om zelf te bouwen (ik weet niet helemaal hoe tesla coils werken, natuurkunde heb ik maar tot in het 3e gehad). Misschien het overwegen waard.

Beetje leesvoer:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_coil

Mephistocles
8 augustus 2008, 02:23
Gaap... Ik probeer t morgen nog wel een keer.