PDA

View Full Version : How about this guitar: Maton!?!



jaymz74
26 februari 2003, 12:59
Wat vinden jullie van deze gitaar:
surf naar http://www.maton.com.au en klik op Mastersound (links onder), daarna op MS2000STD. Ik denk eraan om me zo een aan te schaffen.

jorrit
26 februari 2003, 13:11
hmz op zich lijkt t me geen slechte gitaar... maar k vind de vorm van de body niet erg mooi...maar goed das een questie van smaak....

alhambra
26 februari 2003, 13:12
Ziet er ook wel goed uit maar toch een stuk duurder dan waar ik na ga kijken met ongeveer dezelfde specs.
http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=12381&forum=1&14

kijk maar is en kijk dan ook is naar de framus diablo custom en de lag roxanne standard.

Neals
26 februari 2003, 14:01
Maton, daar speelde die kerel van queens of the stone age toch ook op...

Naja, kvind dat die gitaren wel iets hebben, in ieder geval ben je er niet dertien in een dozijn mee.

Verder heb ik ook iets gehoord over G&L gitaren, schijnt ook weer zo'n 'underdog' merk te zijn dat uitstekende gitaren bouwt...
Link weet ik zo 123 niet, maar effe googlen en je komt een eind.

Shay
26 februari 2003, 14:03
wah kosttie??

Marc Oblivian
26 februari 2003, 14:10
Hoop voor je dat ze niet alleen in Australie te koop zijn... verzendkosten!!!!!!!!!! :sad:

Negative K3 fan
26 februari 2003, 14:20
Ik dednk eigelijk dat die gitaren hier in europa flink duur zijn door de verzendshit enzo.

michielv
26 februari 2003, 14:45
Die verzendkosten zijn het probleem niet: het is de belasting (ook over de verzendkosten!), inklaring & opslag die je later betaalt die het uiteindelijk ongeveer 2 keer zo duur maken als dat je alleen voor de gitaar betaalt.

jaymz74
26 februari 2003, 17:56
Normale prijs voor deze gitaar in Australië is 1010€. Ik kan een showroom model kopen voor 840€ (inclusief verzendkosten). Reken daar nog eens 20% tax bij dan kom ik op dezelfde prijs als die in Australië. In Europa is ie niet te vinden uitgezonderd in Italië. Ik vind het de moeite waard. Wat vinden jullie???

Braindead
26 februari 2003, 18:06
Heb je ze al eens uitgeprobeerd?
Of ga je zomaar een gitaar op het uiterlijk kopen?
En een showroommodel zou ik al helemaal van tevoren willem zien.

Ziet er overigens wel goed uit dat ben ik met je eens. :smile: