PDA

View Full Version : Nieuwe versterker



Luctor
26 juli 2008, 21:59
Na lang wikken en wegen heb ik een knoop doorgehakt en mijzelf blij gemaakt met een Fender Blues Junior. Mijn eerste buizenversterker. Vandaag gekocht en opgehaald via Marktplaats. Wat een lekkere versterker zeg. Inderdaad een wereld van verschil met een transistorversterker. Ik heb ook nog een Sidekick 15 van Fender voor als ik ga oefenen buiten de deur. Maar dit is wel even andere koek. Nu lekker de juiste instelling voor jazz uitvogelen. Moet geen probleem zijn.

beruk
26 juli 2008, 22:16
Denk het ook niet, van harte!

bagheera
26 juli 2008, 23:25
veel plezier met de buizen amp.
Marktplaats is echt wel goed voor gitaarmateriaal alleen pech dat bijna al de zoekertjes uit nederland komen.

Ik heb een koch op het oog maar die is van tegen amsterdam ofzo en om die te vast te krijgen, ik zal nog wel een brug te overwinnen hebben maar ik ben gemotiveerd ik moet die amp gewoon hebben.

veel plezier nog

Luctor
27 juli 2008, 00:06
Als steuntje in de rug: ik ben er ook van west naar oost voor gereden. Wat je van ver haalt is lekker. Kun je je de hele rit verheugen en je komt nog 's ergens.....

pannekoek
27 juli 2008, 00:45
Als steuntje in de rug: ik ben er ook van west naar oost voor gereden. Wat je van ver haalt is lekker. Kun je je de hele rit verheugen en je komt nog 's ergens.....

haha, ik ken het ja!
gefeliciteerd met je amp, gaaf ding is t !

MattellicA
27 juli 2008, 01:41
Als steuntje in de rug: ik ben er ook van west naar oost voor gereden. Wat je van ver haalt is lekker. Kun je je de hele rit verheugen en je komt nog 's ergens.....

Das idd tof... Maar als je ff 3 uur naar Nederland aan het rijden bent en het begint te sneeuwstormen... :sneaky: (paar maanden geleden BTW)

Luctor
27 juli 2008, 12:33
zorg dan altijd dat je je gitaar mee neemt voor als je vast komt te zitten in de sneeuw.

J-sus Rulez
27 juli 2008, 13:07
Das idd tof... Maar als je ff 3 uur naar Nederland aan het rijden bent en het begint te sneeuwstormen... :sneaky: (paar maanden geleden BTW)


dat heb je niet voor als je van plan bent een echt goede amp te halen...

MattellicA
27 juli 2008, 20:34
dat heb je niet voor als je van plan bent een echt goede amp te halen...

Wat voor achterlijke opmerking is dit nu weer? :stop: