PDA

View Full Version : Beste solo ooit?



StrokeFan
25 juli 2008, 22:46
Wat vinden jullie een goeie solo?? mijn persoonlijke favo is die Led zeppelin in het nummer Heartbreaker..

bass blom
25 juli 2008, 22:53
Algemene richtlijnen openen topics Algemeen
Het gebeurt regelmatig dat er topics geopend worden in "Algemeen" die eigenlijk thuis horen in een ander subforum van gitaarnet. Deze topics moeten vervolgens verplaatst worden, maar een verwijzing blijft altijd zichtbaar en dat maakt dit forum erg onoverzichtelijk. Daarom de vraag om beter te letten waar je je topic opent.

Waar is algemeen dan wel voor bedoelt?

- Melding van fouten bij het gebruik van het forum.
- Opmerkingen over het forum of de frontpage van gitaarnet
- Suggesties en verbeterpunten

m.a.w. alles wat met gitaarnet ansich te maken heeft.

Binnenkort ga ik "Algemeen" helemaal opruimen zodat enkel een aantal belangrijke topics overblijven en de overzichtelijkheid terug is. Gelieve vanaf nu daarom letten op waar je een topic over opent.

Bedankt voor de medewerking.

Speulert
25 juli 2008, 22:54
Geplaatst in het verkeerde forum gedeelte ;)

En favoriete solo's pff te veel om op te noemen

EuroCinema
25 juli 2008, 23:08
Yep, maar onze aardige mods wilen 'm vast wel even verplaatsen...
Anyway, als ik er 1 moest uitzoeken, dan de solo van Larry Carlton op Kid Charlemagne van Steely Dan. Een perfecte mix van blues/rock en jazz, technisch en theoretisch knap maar zonder uitsloverij, subtiel en met emotie gespeeld, goddelijke 335-door-buizenamp tone, mooie opbouw en last but not least: deze solo voegt echt wat toe aan het liedje. :lp: Dus...

MattellicA
25 juli 2008, 23:12
Stairway to Heaven... en niet alleen de solo... dat lied in z'n geheel is gewoon prachtig opgebouwd :cooler: Go Zeppelin !! :cheerup:

Han S
25 juli 2008, 23:20
Verkeerde subforum en ik kan me niet voorstellen dat dit topic er al niet tig keer is.


Op gearslutz staat boven de forumindex dit:

Please remember to try a search first before starting any new thread.
You will help the community here by joining an existing thread with your unique related questions than starting a duplicate thread asking the SAME questions.

Your co-operation is appreciated,
Many thanks

Dat moetne we hier ook maar hebben.

Mithrandir
26 juli 2008, 00:08
Inderdaard verkeerde subforum en behoorlijk redundant, dus hier gaat eerst een slotje op en daarna is het richting /dev/null.