PDA

View Full Version : Nieuw: Japanse Fender strat.



Aron Maiden
25 juli 2008, 17:19
Zo, Vorige week een weekje naar Parijs geweest, was verder helemaal niet opzoek naar een nieuwe gitaar en had helemaal niet verwacht dat het weer een strat werd, toch weer verliefd geworden op deze heerlijke japanse strat. Hij is redelijk beschadigd, vooral aan de zijkant, maar hij speelt en klink echt helemaal fantastisch! Misschien kan ik binnenkort wel even soundclips maken, had hiervoor een classic player strat maar dat was toch niet echt iets voor me, heerlijke gitaar maar het klikte niet. Hier nog een foto samen met mijn nieuwe versterker, begin jaren '70 Orange OR80!. Ik post bij vintage versterkers nog wel een paar fotos!
http://i47.photobucket.com/albums/f199/gitarenen/IMG_7912_20.jpg

Lexvandoef
25 juli 2008, 17:21
Gefeliciteerd man! Een '62 RI zo te zien, zijn goeie gitaartjes.

hezz
25 juli 2008, 17:28
Gefeliciteerd man! En die Orange!! :rockon: :rockon: :blast:

Aron Maiden
25 juli 2008, 17:34
Ja idd, een '62 Reissue, Echt een te gekke plank, en die Orange klinkt echt te gek!!

maestro_nl
25 juli 2008, 18:29
Wanneer je even op de houtsoort let heb je grote kans dat je een erg goede strat voor zeer weinig geld vindt!
Met strats is het sowieso een leuke sport om voor paar honderd euro een super strat te treffen. Customshop, masterbuild en zelfbouw zegt mij met strats en tele's lang niet alles!

Ash ketchum
25 juli 2008, 19:01
Ziet er mooi uit man! Met zo'n klassieke kleurstelling hoeft er bijna niks aan gedaan te worden (hooguit een tortoise slagplaat.)
Waar ben je geweest in Parijs? Ik ga namelijk volgende week een paar dagen. Heb je wat adresjes of namen voor me?

robert-gitarist
25 juli 2008, 22:10
Oh mooie combinatie die twee zo. Like it!
Gefeliciteerd ermee ;)

Ibanez666
25 juli 2008, 22:19
Da's een hele mooie! gefeliciteerd

gijs_sg
25 juli 2008, 23:14
Waar ben je geweest in Parijs? Ik ga namelijk volgende week een paar dagen. Heb je wat adresjes of namen voor me?

Ik kom ook net terug uit Parijs! Voor veel winkels moet je kijken in de wijk pigalle, ik ben in de straten Rue Victor Massé en Rue de Douai(loopt in elkaar over) geweest en daar zaten er behoorlijk wat met in sommige ook leuke en verassende gitaren(oude supro's en een egmond!). Ik heb ook een enkele classic player jaguar gezien, met humbuckers, maar niet op gespeeld. Waarschijnlijk komen die hier binnenkort ook aan! Pigalle is trouwens de oude hoerenwijk en veel van deze winkels zitten in de panden waar vroeger hoeren zaten. Moulin Rouge is ook vlakbij!

Vergeet ik te vermelden dat de gitaar van de ts echt sweet is! Ik vind die ES 135 van jou ook zo verschrikkelijk mooi

BamBuFan1
25 juli 2008, 23:15
http://i47.photobucket.com/albums/f199/gitarenen/IMG_7912_20.jpg

Gadver, een reissue. Die dingen zijn zooo 1962! Daar sta je echt mee voor l*l op een podium.

Ik zal je matsen, je hoeft er niet langer mee voor l*l te staan, maar je mag hem aan mij overdoen voor een klein prijsje, en doe voor de zekerheid die lelijke versterker er ook maar bij! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/all_coholic.gif

hezz
25 juli 2008, 23:46
Ik kom ook net terug uit Parijs! Voor veel winkels moet je kijken in de wijk pigalle, ik ben in de straten Rue Victor Massé en Rue de Douai(loopt in elkaar over) geweest en daar zaten er behoorlijk wat met in sommige ook leuke en verassende gitaren(oude supro's en een egmond!). Ik heb ook een enkele classic player jaguar gezien, met humbuckers, maar niet op gespeeld. Waarschijnlijk komen die hier binnenkort ook aan! Pigalle is trouwens de oude hoerenwijk en veel van deze winkels zitten in de panden waar vroeger hoeren zaten. Moulin Rouge is ook vlakbij!

Vergeet ik te vermelden dat de gitaar van de ts echt sweet is! Ik vind die ES 135 van jou ook zo verschrikkelijk mooi

Gheghe, ik heb een maandje of twee geleden daar ook rondgelopen en een vriend had een hele interessante (lees: met dronken gast) jamsessie bij Le Chat Noir. Wat een straat zeg, net wanneer je denkt dat de seksualiteit in Amsterdam in your face is!

Aron Maiden
26 juli 2008, 02:37
haha, bedankt voor de reacties, ik heb deze strat gekocht bij "Lead Guitars". Het adres is:

75, Rue Pigalle
79009 Paris.

Gewoon metro naar pigalle en je bent er, makkelijk te vinden, beetje zelfde straatjes als Denmark street in Londen. Als je in Parijs bent moet je er zeker langs gaan, zitten wel leuke winkels hoewel ik Lead guitars voor de rest maar een klein winkeltje vond met weinig leuke (voor mij oninterressante) dingen. Maar zon japanse strat kon ik dan weer niet laten liggen.

@BamBuFan1: Geef anders even je adres, dan stuur ik je mijn gear wel op!

vulvasonic
26 juli 2008, 02:52
Prijzen voor tweedehands gitaren vallen in muziekzaakjes doorgaans niet erg gunstig uit. Mag ik voorzichtig concluderen dat dit een typisch gevalletje 'liefde op het eerste gezicht' was? :)

Stratman70
26 juli 2008, 11:03
Erg mooi exemplaar, zo op het oog. Een hele mooie sunburst! Succes ermee.

BamBuFan1
26 juli 2008, 18:22
@BamBuFan1: Geef anders even je adres, dan stuur ik je mijn gear wel op!

Prima, als jij het spul even opstuurt naar
Bambufan
Linkerhuis
Achterhoek

dan maak ik die €50 wel effe op je rekening over.
(Voor €20 extra wil ik je ook wel van die Baja afhelpen hoor!)

Aron Maiden
26 juli 2008, 20:07
Naja, de prijs viel redelijk mee, niet spotgoedkoop maar het was absoluut gewoon liefde op het eerste gezicht!
Bedankt voor de toffe reacties, echt een te gekke gitaar!



Aron.