PDA

View Full Version : Gitaarles omgeving Emmen



Hypz
25 juli 2008, 11:44
Hallo, ik zoek eigenlijk iemand in omgeving Emmen die gitaarles geeft. Wat ik zoek is iemand die les kan geven etc een beetje richting metal / soleren / improviseren. Ik speel nu zelf ruim een half jaar en ben erg gemotiveerd.

Ik zoek een gezellige relaxte sfeer zonder verplichtingen maar wel iemand die ervaring heeft en goede tips en kritiek kan geven en mij nieuwe dingen kan leren.

Don Capo
25 juli 2008, 12:58
Ik speel nu zelf ruim een half jaar en ben erg gemotiveerd.


Sorry, ik kan je niet verder helpen. Was gewoon heel erg nenieuwd naar dit:

Hypz (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?u=4956)
Junior Member
Geregistreerd op: Jan 2004
Locatie: Dalen
Posts: 7

Heb je zolang gewacht met beginnen of ben je tussentijds gestopt?

Hypz
25 juli 2008, 13:21
Ja lol. Eigenlijk had ik inderdaad toen ik 12 was al mijn eerste acoustische gitaar, maar dat ding was echt niks, en sinds die tijd wilde ik eigenlijk ook altijd al electrisch gaan spelen. Ik heb een paar jaar later ook een electrische gitaar van mijn oom gekregen, eentje die hij had liggen en niks mee deed, maar dat ding was zo slecht dat het meer frustratie was dan plezier. Maar nu heb ik dus een dik half jaar geleden eens een electrische gitaar aangeschaft lol (ben nu 23). Had ik dat maar veeel eerder gedaan, maargoed, heb er nu echt heel veel plezier van in iedergeval, speel erg veel, en zou nu ook graag een gitaarleraar hebben, iemand met ervaring die mij tips kan geven en mijn techniek kan leren verbeteren.

Ik heb me dus jaren geleden ook al op dit forum aangemeld, omdat ik eigenlijk wel gewoon al die tijd interesse in gitaren had, en het interresant vond om op dit forum rond te neuzen.

Don Capo
25 juli 2008, 14:25
Duidelijk! Ben ook pas later begonnen met spelen, er is nog hoop! Doorzetten in dit geval dan maar. Succes met het vinden van een goede docent!