PDA

View Full Version : The Jackdaws zoeken bassist (omgeving Stadskanaal (Gr.))



Herman
23 juli 2008, 19:00
Hey,

Wij (Drummer 18, Gitarist/zanger 18 ) zoeken een Bassist om onze Britpop/Rock band weer compleet te maken. Onze huidige bassist gaat in September voor onbepaalde tijd naar Ierland en we zijn dus weer opzoek naar iemand die voor de lage tonen kan zorgen.

We spelen nu inmiddels anderhalfjaar (een klein jaar in deze bezetting, we hebben al eerder een bassisten wissel gehad) en treden(/traden) regelmatig op; dwz gemiddeld 1x per maand ongeveer (nu een stuk of 20 optredens gehad denk ik). Dit zouden we graag willen hervatten, want hoe meer op het podium hoe beter!

We spelen zoals ik al zei veel brits werk met daarnaast af en toe een uitschietertje, denk hierbij aan:
- Raconteurs
- Supergrass
- The Strokes
- Radiohead
Maar daarnaast coveren we bv ook Crazy (Gnarls Barkley), Message in a Bottle en Sinds een dag of twee (wel in ander jasje uiteraard).

We repeteren in principe op zondagmiddag in Stadskanaal. Leeftijd het liefst bij onze eigen leeftijd in de buurt.

Als het je wat lijkt, laat het weten! :)

www.thejackdaws.com (http://www.thejackdaws.com) (voor wat band info)

Herman
30 juli 2008, 14:35
Niemand? :cheerup:
*blabla10..

r.huiting
19 augustus 2008, 19:21
nou ik hou iets meer van de stijl:

van 3 doors down naar paparoach.
van pearl jam naar audioslave.

maar als je me iets meer uitlegd krijg ik misschien wel trek.


gr roel gemeente stadskanaal

Herman
19 augustus 2008, 19:47
Het is toch echt meer het britse werk wat we doen.. laat ik anders nog wat meer bandjes opnoemen die richting:

The Kooks, The View, Kaiser Chiefs, Wolfmother, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Supergrass, Raconteurs, The Enemy, The Strokes, Radiohead, Air Traffic, Blur, The Hives..

Dus dat is toch de iets zachtere kant nog op.

Maar aan de andere kant heb ik opzich nog wel interesse in een 2e band en dan inderdaad in die stijl, dus als je dan nog een keer een gitarist kan gebruiken..

Divriest
18 september 2008, 17:36
Hump the Bump