PDA

View Full Version : Huren?



Liam Gallagher
26 februari 2003, 00:51
Waar kan je gitaren huren? Hoeveel moet dat kosten, anders ga ik gewoon voor de lol een dikke versterker en een gitaar een dagje of 2 huren als ik niks te doen heb in de vakantie zoals nu?

michielv
26 februari 2003, 10:23
Misschien kun je gewoon eens naar een grote gitaarzaak om daar eens wat uit te proberen. Is denk ik een stuk zinvoller omdat je dan ook verschillende instrumenten kunt vergelijken. Hou je gelijk geld over om een nieuw instrument te kunnen kopen evt.

FNaRK
26 februari 2003, 10:59
interessante vraag.....
ik ga binnenkort de studio in voor opnames. In verschillende nummers zitten akoustische intro's / stukjes die ik live uiteraard gewoon op mijn el.gitaar speel. Nou zat ik te denken om voor opnames een Parker Fly te gebruiken voor die stukken, maar aangezien ik die niet heb zat ik ook te denken om er 1 te huren.
Iemand suggesties waar en wat dat moet gaan kosten.
Of beter nog: een forum-lid die hem een dagje wil uitlenen :grin:

michielv
26 februari 2003, 12:28
Roadkill, volgens mij heeft skabouter een vrij uitgebreide Ibanez met piezo's...

Om een instrument te huren voor een opname is denk ik geen slecht idee, maar om je geld uit te geven om eens een middag te kloten is zonde. Dan kun je dat beter gebruiken om door te sparen voor iets van jezelf..

Negative K3 fan
26 februari 2003, 15:06
en mario, ik zou voor het opnemen van acoustische stukjes zelf een echte acoustische gitaar met een microfoon ervoor nemen, want dat klinkt uiteindelijk beter...