PDA

View Full Version : Aparte uitslag =S



r0cker666
22 juli 2008, 17:47
hallo,
ik ben gister gaan testen ..
en er kwam eigenlijk iets heel anders uit dan ik had gedacht ... :dontgeti:
Er kwamen 3 gitaren uit :

EPIPHONE EXPLORER 1958 KORINA BLK
EPIPHONE LES PAUL STANDARD PLAIN TOP
IBANEZ SZR520
De fender die ik eigenlijk wou kopen lag me niet goed in de hand :dontgeti:
Ik vond denk ik de explorer het lekkerst hielf lekker vast speelde goed en ziet er mooi uit :o
Heeft iemand wat meer info over deze gitaar ???
over de ander gitaren is ook welkom :D

bedankt
Thomas

macwilliams
22 juli 2008, 17:52
Hoe vond je het geluid van de gitaren individueel dan?
Die epi's zullen gemaakt zijn van mahonie en de sz van basswood.

AART
22 juli 2008, 17:56
Hoe vond je het geluid van de gitaren individueel dan?
Die epi's zullen gemaakt zijn van mahonie en de sz van basswood.

DE Sz's zijn toch mahonie? Of hebben ze dat nu ineens veranderd?


Edit:
Ik heb gelijk:

Body: Mahogany body/ Flamed Maple top

toon-
22 juli 2008, 18:03
Ik snap niet waarom je nog info wil. Je hebt ze getest, wat zou je dan nog moeten weten? Het heeft toch geen nut meer om nu dingen te zeggen als: de explorer klinkt zo, die les paul zo,...

macwilliams
22 juli 2008, 18:26
DE Sz's zijn toch mahonie? Of hebben ze dat nu ineens veranderd?


Edit:
Ik heb gelijk:

Body: Mahogany body/ Flamed Maple top

OK! je zult gelijk hebben hoor, ongetwijfeld.




Ik snap niet waarom je nog info wil. Je hebt ze getest, wat zou je dan nog moeten weten? Het heeft toch geen nut meer om nu dingen te zeggen als: de explorer klinkt zo, die les paul zo,...

Ik kan me best voorstellen dat elke info welkom is, hij heeft op zich zijn keus gemaakt maar is ook maar een "beginner" die nog niet alles weet.

Mitch
22 juli 2008, 18:33
De klank heeft -ie gehoord, hij zal waarschijnlijk iets willen weten over gebruikerservaringen? Dat heb je wel vaker op een forum :listen:

pueblo
22 juli 2008, 18:42
Ik snap niet waarom je nog info wil. Je hebt ze getest, wat zou je dan nog moeten weten? Het heeft toch geen nut meer om nu dingen te zeggen als: de explorer klinkt zo, die les paul zo,...
bij een test zie je niet altijd de problemen die andere gebruikers maar later ervaren nog niet goed, daarom kan info nog handig zijn :satisfie:

ijzerbroot1
23 juli 2008, 11:04
Ik heb zelf een korina explorer (epi) en dat is een goede gitaar. Enige wat me niet bevalt is de hardware. Met name de jack input/plate komt constant los, waardoor de solderingen het ook begeven. Maar goed, dat is wel op te lossen. en het kreng past in geen enkele koffer, dus hou er rekening mee dat je daar ook nog wat geld aan kwijt bent.

Bastin
23 juli 2008, 11:11
Voor 55 eu (63 inc verzenden) heb je een explorer case bij thomann
dat mag de pret niet drukken lijkt mij!