PDA

View Full Version : Not Enough - Joene



JeroenSchaaf
22 juli 2008, 17:09
Zowww net vers van de pers!

Een week geleden een eigen nummer opgenomen, en heb net de hele middag met Roy ( the Hips ) lopen mixen. en dit is er voorloppig uitgekomen!

http://soundclick.com/share?songid=6740879

B_2_the_a
22 juli 2008, 17:18
lache nummer


maarrrr:
ik hoop niet dat jij dit gezongen hebt?

ik zou persoonlijk een andere sound zoeken voor de slaggitaar, iets helderder (zelfde voor het solotje in het begin)

MORE COWBELL in het tussenstukje

de zangeres had volgens mij een verstopte neus? klinkt een beetje zo

drums in de bridge passen er niet in (te veel)

bij de solo zou ik persoonlijk een iets duwendere achtergrond erachter willen hebben (dat dat het harde stuk van het nummer wordt)

bij de outro zou ik de "lead" gitaarpartij langzaamaan harder gooien en de zang langzaam zachter

en die laatste noot is een beetje een anticlimax vind ik...

JeroenSchaaf
22 juli 2008, 17:22
lache nummer


maarrrr:
ik hoop niet dat jij dit gezongen hebt?

ik zou persoonlijk een andere sound zoeken voor de slaggitaar, iets helderder (zelfde voor het solotje in het begin)

MORE COWBELL in het tussenstukje

de zangeres had volgens mij een verstopte neus? klinkt een beetje zo

drums in de bridge passen er niet in (te veel)

bij de solo zou ik persoonlijk een iets duwendere achtergrond erachter willen hebben (dat dat het harde stuk van het nummer wordt)

bij de outro zou ik de "lead" gitaarpartij langzaamaan harder gooien en de zang langzaam zachter

en die laatste noot is een beetje een anticlimax vind ik...

wow dat heb je snel gedaan!

Tis gewoon een huis tuin en keuken demo, maar Roy gaat ook nog een eigen mix maken.

De slaggitaar is de squier met Gibson hummers! De solo is de Peer dellen , en het funky stukje is de Fender!

Ik heb dit inderdaad niet gezongen! lol, zangeres heeft een vrij hese stem, maar kan goed zingen , vind ik!

Thanks voor je comentaar! ;) :blast:

B_2_the_a
22 juli 2008, 17:23
1,5 x luisteren
tijdens het luisteren typen


maar de basis is erg leuk en je kan een hoop kanten op hiermee

JeroenSchaaf
22 juli 2008, 17:34
1,5 x luisteren
tijdens het luisteren typen


maar de basis is erg leuk en je kan een hoop kanten op hiermee
Thanks, nog even kijken hoe het live te doen is... :B

JeroenSchaaf
23 juli 2008, 19:38
Nog meer mensen comments?

Dark_Tranquillity
23 juli 2008, 20:16
Hey, als echte metalhead maar eens een comment doen:

Ik vind dat je in de mix de gitaar wel wat harder mag gooien, drums wat minder. Zoals B2 al zei, wellicht een iets heldere slag gitaar. De zang vind ik eigenlijk wel goed zo, alleen klinkt deze misschien juist wat te helder tenopzichte van de gitaren, slag klinkt namelijk vrij.. dof.

Affijn, leuk nummertje! En die solo richting het einde mag wel wat langer duren hoor ;)

Riky
24 juli 2008, 18:25
Lekker nummer man!! Drums in de bridge mogen opbouwende van mij; iets meer climax er in.. Maakt het wat spannender.
Tekst let ik niet op, zang vond ik lekker! Niet zo'n standaard meisjes stem!
Solo mag niet alleen langer maar moet langer:D

Erg tof nummertje hoor!!

Btw slaggitaar vind ik niet lekker helder klinken, maar niet storend...

gitaarvrouwtje
27 juli 2008, 09:48
hoi joene
late reactie, ben net terug van vakantie
leuk :)
vind het alleen een beetje jammer dat julie zangeres zo n sterk hollands accent heeft. maar misschien valt t mij alleen op hoor..ik let daar nogal op...tik van me
ik vind het een leuk opzetje, nog niet af denk ik? meer power zou lekker zijn..
maar wel zo door gaan
liefs kris

JeroenSchaaf
27 juli 2008, 11:22
Thanks mensen, dit was voor mij de eerste opname ervaring! slaggitaartje doe ik mischien nog wel even over met de Peer Dellen, die klinkt wat opener.

Qua haar stem, vind ik het meevallen (heb veeeeeel ergere gevallen gehoord ;) ) Maar kan wel beter, mischien komt het ook omdat ze keihard op de mix staat. beetje mee voggelen denk ik!

Thanks voor de Comments!

grayfink
27 juli 2008, 11:32
Ik hoor het net voor het eerst en zie het topic net voor het eerst omdat ik hem bij "nieuwe posts" vond :satisfie:
Anyway: vind het wel goed, tussen alle crap die ik in "Sounds" gehoord heb een verademing.
Dat hest doe goud doan miejong.