PDA

View Full Version : Epiphone Blues Custom: hoe zit dat?



Luctor
22 juli 2008, 17:07
Al enige tijd adverteerd Dirk Witte op Speurders met een Epiphone Blues Custom 30 W buizenversterker voor € 399,00. Terwijl de versterker overal voor ongeveer het dubbele wordt aangeboden. Hoe kan dat? Zit hier een addertje onder het gras of niet? Ik lees nl. erg veel goede ervaringen met dat ding en begin er aan te denken om er een aan te schaffen. Voor een buizenversterker is dat nl. niet echt duur. Maar als dan achteraf blijkt dat er verschillende kwaliteiten met dezelfde naam in het spel zijn dan weet ik het weer niet.....
Weet iemand daar iets zinnigs van te zeggen?

Jim Haagmans
22 juli 2008, 19:10
In ieder geval geen addertje onder het gras. Dat is gewoon de nieuwe prijs, epiphone heeft nogal een daling gehad. Waarschijnlijk hebben die vele winkels die hem duurder aanbieden nog een oude vracht in het magazijn staan. Die kunnen ze moeilijk plots voor de helft van de prijs wegdoen omdat ze er bij epiphone ook de oude inkoopprijs voor hebben betaald.

Luctor
22 juli 2008, 19:20
Dus ik begrijp dat dit een waanzinnige prijs is voor een buizenversterker. Vooral gezien de goede ervaringen die ik heb gelezen.